Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Hahah bij mij is het zelfs zoo erg voor het slapen gaan weeg ik mezelf trek ik ongeveer 500gram vanaf zodat ik weet wat ik de volgende ochtend ongeveer ga wegen haha pysisch of niet dan.. :hihi:
Ik weeg mezelf alleen 's ochtends en ik schrijf het ook nog eens op :hihi: , jij ook?
HaagseHafida
06-09-2005, 11:42
Heel goed zelfs bevat wienig vet en weinig koolhydraten
Da's mooi, mijn tussendoortjes zijn tegenwoordig magere vruchtenkwark...
Jullie staan trouwens wel vaak op de weegschaal zeg...
Ik alleen een keer in de week bij mij op de sportschool...
Da's mooi, mijn tussendoortjes zijn tegenwoordig magere vruchtenkwark...
Jullie staan trouwens wel vaak op de weegschaal zeg...
Ik alleen een keer in de week bij mij op de sportschool...
Modesty en ik zijn gewoon obsessief. Voor heen stond ik ook maar 1 keer in de week op de weegschaal bij de sportschool. Maar sinds een tijdje heb ik een digitale gekocht en jah..... sinds dien sta ik er dagelijks op!
HaagseHafida hoelang ben je al bezig?
HaagseHafida
06-09-2005, 11:49
Modesty en ik zijn gewoon obsessief. Voor heen stond ik ook maar 1 keer in de week op de weegschaal bij de sportschool. Maar sinds een tijdje heb ik een digitale gekocht en jah..... sinds dien sta ik er dagelijks op!
Sinds twee dagen weer echt bezig...
Ik ben begonnen in januari maar heb me van de zomer een beetje laten gaan...
haha zelfs me sokken gaan uit om precies te weten wat ik weeg hahaaha ..! :D
haha zelfs me sokken gaan uit om precies te weten wat ik weeg hahaaha ..! :D
Je laat me echt lachen meissie :hihi: :hihi: Ik sta er altijd naakt op :eek:
Hahah bij mij is het zelfs zoo erg voor het slapen gaan weeg ik mezelf trek ik ongeveer 500gram vanaf zodat ik weet wat ik de volgende ochtend ongeveer ga wegen haha pysisch of niet dan.. :hihi:
Modesty,
Even een vraagje: Wil je afvallen of bijkomen? Op je ticker staat namelijk dat je al zoveel kilo bent aangekomen....!! ;)
Groetjes,
Oumnia.
Modesty,
Even een vraagje: Wil je afvallen of bijkomen? Op je ticker staat namelijk dat je al zoveel kilo bent aangekomen....!! ;)
Groetjes,
Oumnia.
Ik zie het nu ook.... onze Modesty wil afvallen..... hup Modesty aanpassen die handel
aaah gelukkig maar modesty is blij hihi maar was het nog gelukt met je make up dan?? trouwens hihi?? :banana:
ja meid het is goed gelukt
vandaag gaat het iets beter heb geen hoofdpijn meer, maar nog moe
heb 2 koppen koffie op en 2 sneetjes volkorenbrood met een spiegel ei, heb niet zo veel honger,
vanavond is het marmita met sla en veel groenten dan ga ik veel eten dus even inhouden
ja meid het is goed gelukt
vandaag gaat het iets beter heb geen hoofdpijn meer, maar nog moe
heb 2 koppen koffie op en 2 sneetjes volkorenbrood met een spiegel ei, heb niet zo veel honger,
vanavond is het marmita met sla en veel groenten dan ga ik veel eten dus even inhouden
Aaah gelukkig maaar maar ik heb wel continu koppijn drink genoeg maar weet niet misschien het weer of zo. ik heb vanochtend 2 volkorencrackers gegeten met komijnekaas tussen de middag 2 volkoren broodjes met komijnkaas..en 2 stukjes watermeloen. vanavond eet ik danoontje en slaatje.. :D
Ik zie het nu ook.... onze Modesty wil afvallen..... hup Modesty aanpassen die handel
Hahahah modesty was ff de weg kwijt ..maar I'm backk haha :D
Modesty,
Groetjes,
Oumnia.
Hhahaah echt stom van mij he,! waren het maar zo weinig dat ik aangekomen was :D thanx heb hem veranderd...welkom nog. :hihi:
Hhahaah echt stom van mij he,! waren het maar zo weinig dat ik aangekomen was :D thanx heb hem veranderd...welkom nog. :hihi:
Hahahaha het maakt niet uit hoor, was me alleen even opgevallen...
Ik heb net met de lunch een heerlijke salade gehad en een kopje soep (meer water dan soep), maar ik kan er weer even tegenaan insha allah.
Vanavond ga ik waarschijnlijk vis op de grill gooien met wat groente en een bak salade....mmmmhh...kan nie wachten...
Dames denk aan leuke dingen en aan jezelf in een maatje 36 en alles komt goed insha allah...:goedzo:
Oumnia.
Ochtend maak je een grote schaal klaar met fruit je eet tot je lekker vol zit gewoon...zo min mogelijk druiven aardbeien en banan, druiven en bananen zitten vol suikers namelijk en 1 banaan bevat al 100koolhydraten dus zodoende wordt er maar 1 banaan of 2 per dag aanbevolen voor dit dieet, verder onbeperkt appel peer en meloen is heel goed grapefruit is super verbrandt vet en perzikken en nectarines kan je ook gewoon eten ..maak gewoon een schal klaar voor de gehele dagje en als je honger hebt pak je elke keer gewoon een beetje..dat is fruitdieetje.
Ok, Zal ik doen :D Choekran voor je hulp !! Morgen zal ik ermee beginnen, ben daarnet wat fruit gaan halen, we hadden alleen appel in huis..En banaan eet ik sowieso niet echt, en druiven en aardbeien kan ik wil aan de kant laten :hihi:
Welk maatje dragen jullie nu eigenlijk, en welke maatje is je doel?
Ik kom van maatje 42,heb nu maatje 38 en wil naar 36 :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.