Daar ben ik dan mensen...Ik kon gister me eetversalg niet plaatsen...omdat ik ook op bezoek was....en ja op zich is het wel oke gegaan, maar als ik thuis was gewest was het iets gezonder verlopen....
Ochtend: 4 sneetjes bruin brood met een beetje olijfolie...
Middag: een turkse piza
Avond:een klein beetje tsjarmilla met 1 visje en 1 klein stukje brood....
Later op de avond: een handjevol pinda's:( ....en een bakkie koffie.....
(heb het maar geaccepteerd van vandaag want met bezoekjes gaat het zo moeilijk, heb me nog echt ingehouden)....Van daag ga ik weer aan de slag want dan ben ik gewoon thuis en ik ga echt keihard sporten.....:banana:
Ochtend is veels te veel meid, dat kan je minderen naar 2 broodjes, en dan tussendoor een appel, middag ja turkse pizza is niet echt behoorlijk vet maar ook niet goed voor je,...je had dan tussendoor kwark kunnnen eten en in de avond ging het wel wat beter, maar op de avond pindas had je weg kunnen laten maar goed vandaag nieuwe dag nieuwe kansen.
mededeling
Ik zal pas echter morgen de rest feedbacken want ik zal vandaag hoogstwaarschijnlijk niet meer op de pc zijn, ik heb een vrije dag en ga er van genieten, plaats morgen wel me eindverslag.....of misschien laat in de avond geen idee hoelaat ik terug ben ...Kom op dames he , !! ik wil vrijdag weer topresultaten zien..!! morgen doe ik ook even de weekverslag van vrijdag, pff sorry dames ben ontzettend druk.....en doe mijn best
Kisss Modesty
lala_alhoceima
05-03-2006, 13:35
ben gisteren begonnen... en heb vanochtend 1 mok appelmoes op en nan yu thee op. en om 1 uur heb ik 2 rijsetewafels op met 1/2 water en een peer op.. nu drink ik weer de nan yu thee op..... is wel zwaar man!
marjam1980
05-03-2006, 13:37
wat is dat voor thee die nan yu thee? ik zelf gebruik slimsinthee
en dat helpt heel goed ben er al 14kg kwijt
wat is dat voor thee die nan yu thee? ik zelf gebruik slimsinthee
en dat helpt heel goed ben er al 14kg kwijt
Hey Marjam..heeft die slimsin thee geen gevolgen op de pil naar dat je weet??
marjam1980
05-03-2006, 13:44
hoe bedoel je precies:confused:
lala_alhoceima
05-03-2006, 13:46
ik drink de nan yu thee pas vanaf gisteren ik kan je helaas niet vertellen of het bij me helpt maar heb van andere leden begrepen dat het helpt en op de verpakking staat dat je binnen 15 a 30 dagen 4 tot 10 kilo kan afvallen........
kan je toevallig wat vertellen over die slimsinthee?
hoe bedoel je precies:confused:
Nou er kunnen kruiden zijn die bepaalde gevolgen hebben op de pil....dat ie dan niet meer werkt en ik hoor best vaak over die thee op het forum en vroeg me af of deze thee ook zon kruid bevat...
marjam1980
05-03-2006, 13:49
ik gebruik het nu al 2 maanden en ben in best wel een korte tijd heel veel kilos kwijt ,je moet wel vaker naar de wc ik drink het onbeperkt
lala_alhoceima
05-03-2006, 13:51
waar kan je de thee halen en hoeveel kost die ik moet echt afvallen!!!!!!
lala_alhoceima
05-03-2006, 13:51
ik gebruik het nu al 2 maanden en ben in best wel een korte tijd heel veel kilos kwijt ,je moet wel vaker naar de wc ik drink het onbeperkt
woow jij bent wel veel afgevallen 14 kilo tbarkellah!!!!
marjam1980
05-03-2006, 13:52
ik zelf heb een spiraaltje en ben nog niet zwanger geraakt:D
ik gebruik hem al 2 maanden
marjam1980
05-03-2006, 13:55
jah heh:banana: ik heb heel vaak geprobeerd af te vallen maar het is nog nooit zo goed gelukt als nu.je kunt het bij de tuinen kopen en het kost 4 euro 80 per 2 pakjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.