Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
ja gisteravond en voor het slapen gaan weer. en jij
ja gisteravond en voor het slapen gaan weer. en jij
ja ik heb vanmiddag 50gedaan..haha en het deed pijn aan me arme buik :D maar wie moooi wil zijn moet maar pijn lijden he pff ik ben echt zoo moe gewoon val echt bijna in slaap nog tien minuten kan ik slapen voor vier uurtjes en weer opstaan :traan1: ...maar morgen weer nieuwe dag nieuwe kansen en we gaan met zijn allen er weer voor.. :D
Het gaat dus lekker hier zie k. :D
Met jou ook hoop ik hiih :D
Fun with Billy.... die man bezorgd me alleen maar spierpijn
haha serieus 1e keer dat ik het deed verrekte ik een spier in me nek en in me been van al dat gekick en gedraai met je nek pff werd er dizzy van gewoon en toen dat gespring met je been omhoog zoo..pff dacht echt zoo wat zwaar gewoon en maar kicken en trappen en weer boksen man werd helemaal para haha. :D maar ik ga morgen weer billy blanksen me lieve vriendje eens pushen mij goed te trainen haha :eek: .
GOod luck fenna..Kuzzzzzzzzz
haha serieus 1e keer dat ik het deed verrekte ik een spier in me nek en in me been van al dat gekick en gedraai met je nek pff werd er dizzy van gewoon en toen dat gespring met je been omhoog zoo..pff dacht echt zoo wat zwaar gewoon en maar kicken en trappen en weer boksen man werd helemaal para haha. :D maar ik ga morgen weer billy blanksen me lieve vriendje eens pushen mij goed te trainen haha :eek: .
GOod luck fenna..Kuzzzzzzzzz
Ik was gisteren een beetje chagie :kwaad: en had echt geen zin om te sporten heb wel 100 buikspieroefeningen gedaan en vanochtend 50 stuks. Vandaag ga ik gewoon dubbel sporten eerst Billy Blanks en later op de avond power plate.....
Good luck today lady's
Ik was gisteren een beetje chagie :kwaad: en had echt geen zin om te sporten heb wel 100 buikspieroefeningen gedaan en vanochtend 50 stuks. Vandaag ga ik gewoon dubbel sporten eerst Billy Blanks en later op de avond power plate.....
Good luck today lady's
Ik had ook geen zin om te sporten ik wou slapen maar kon maar niet slapen in de middag dus ik was gisteren gewoon op van 7uur ochtend tot 3uur snachts en vanochtend weer 7eruit pff..maar ik heb echt last van een opgezette buik vandaag ga echt proberen weer geen brood te eten ik heb ok last van me nieren maar drink wel over de 1 liter per dag maar goed we gaan er weer voor he fennaaaaaaaaaa
Ik had ook geen zin om te sporten ik wou slapen maar kon maar niet slapen in de middag dus ik was gisteren gewoon op van 7uur ochtend tot 3uur snachts en vanochtend weer 7eruit pff..maar ik heb echt last van een opgezette buik vandaag ga echt proberen weer geen brood te eten ik heb ok last van me nieren maar drink wel over de 1 liter per dag maar goed we gaan er weer voor he fennaaaaaaaaaa
we gaan er zekers voor meissie.... gaat helemaal goed komen.... ik lag gisteren echt vroeg in bed.... in het weekend heb ik te wienig geslapen vandaar..... ik ben echt obsessief geworden moet echt van mezelf iedere ochtend op de weegschaal gaan staan... is echt niet goed.... ik heb gelukkig al dagen geen brood meer gehad...... probeer anders je brood te vervangen door volkorenbeschuit....... ik ontbijt nu met optimel yoghurt is echt lekker!!
Salaam aleykoum meiden !!
Wie kan me voorbeeld geven van een dag uit een fruitdieet? Dan weet ik ongeveer hoe en wat ik moet eten.
Wa3aleykoum salaam
HaagseHafida
06-09-2005, 09:54
Is magere vruchtenkwark eigenlijk goede dieet voedsel?
Salaam aleykoum meiden !!
Wie kan me voorbeeld geven van een dag uit een fruitdieet? Dan weet ik ongeveer hoe en wat ik moet eten.
Wa3aleykoum salaam
Ochtend maak je een grote schaal klaar met fruit je eet tot je lekker vol zit gewoon...zo min mogelijk druiven aardbeien en banan, druiven en bananen zitten vol suikers namelijk en 1 banaan bevat al 100koolhydraten dus zodoende wordt er maar 1 banaan of 2 per dag aanbevolen voor dit dieet, verder onbeperkt appel peer en meloen is heel goed grapefruit is super verbrandt vet en perzikken en nectarines kan je ook gewoon eten ..maak gewoon een schal klaar voor de gehele dagje en als je honger hebt pak je elke keer gewoon een beetje..dat is fruitdieetje.
Ja hoor is heel goed meid en het vult ook ..ik eet vaak danio dat heb ik net sinds een week uitgevonden haha..en het is super lekker wel heel prijzig hoor een klein bakje 450gram voor 1.62 mar het bevat minder als 5% vet en het vult echt, je kan het kopen bij AH super de boer en konmar en zo ..
we gaan er zekers voor meissie.... gaat helemaal goed komen.... ik lag gisteren echt vroeg in bed.... in het weekend heb ik te wienig geslapen vandaar..... ik ben echt obsessief geworden moet echt van mezelf iedere ochtend op de weegschaal gaan staan... is echt niet goed.... ik heb gelukkig al dagen geen brood meer gehad...... probeer anders je brood te vervangen door volkorenbeschuit....... ik ontbijt nu met optimel yoghurt is echt lekker!!
Heey ja het is heel goed optimel yoghurt alleen persoonlijk hou ik er niet zo van helemaal niet van yoghurt ik heb vanochtend ontbeten met 2 volkorencrackers en wat jij hebt heb ik ok hoor dat elke dag wegen pff moet gewoon anders word ik gek maar jaa er is weer 200gram vanaf..ben nu 1.2 kilo kwijt haha :D
Heey ja het is heel goed optimel yoghurt alleen persoonlijk hou ik er niet zo van helemaal niet van yoghurt ik heb vanochtend ontbeten met 2 volkorencrackers en wat jij hebt heb ik ok hoor dat elke dag wegen pff moet gewoon anders word ik gek maar jaa er is weer 200gram vanaf..ben nu 1.2 kilo kwijt haha :D
Gelukkig ben ik niet de enige met een obsessie!!! Ik hou weer niet van kwark tenzij er ook vruchten in verwerkt zijn.... kwark is echt machtig op de lege maag
Heel goed zelfs bevat wienig vet en weinig koolhydraten
Gelukkig ben ik niet de enige met een obsessie!!! Ik hou weer niet van kwark tenzij er ook vruchten in verwerkt zijn.... kwark is echt machtig op de lege maag
Hahah bij mij is het zelfs zoo erg voor het slapen gaan weeg ik mezelf trek ik ongeveer 500gram vanaf zodat ik weet wat ik de volgende ochtend ongeveer ga wegen haha pysisch of niet dan.. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.