Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
eetverslagje van vandaag:
ochtend:
1 volkoren beschuitje met kaas
volkoren boterham met kipfilet
lunch:
grote salade
tussendoor:
appel
maderijn
avondeten:
turkse pizza
30 min crosstrainer
30 min loopband
starks nog effe buikspieroefeningen
Ik heb zojuist op de sportschool gewogen.... zal ik mijn ticker al veranderen???
\
Netjes hoor maar waar is je beweging dan meid?
Weet je Modesty, ik weet dat het geen excuus is, maar ik loop echt veel op mijn werk
Thuis ben ik kapot. Deze week kon ik het gewoon niet opbrengen.
Daarom zit ik zo te shaken voor die weegdag. :moe:
eindverslag
om 8 uur 2 rijstwafels droog een half glas jus +ee groot glas warm water
om 10 uur een klein stukje marokaans bruinbrood met heel klein beetje olijfolie+ water
12 uur heel veel thee +water +een rijstwafel
14 uur water
om 18 uur couscous maar heb bijna alleen de groente gegeten + water en thee
en dat was het voor vandaag
Tussen 12.00 en 18.00 had je wat moeten eten, je couscous is nou direct opgeslagen, ..je moet echt om de 2 a 3 uur blijven eten oke? xx
eetverslagje van vandaag:
ochtend:
1 volkoren beschuitje met kaas
volkoren boterham met kipfilet
lunch:
grote salade
tussendoor:
appel
maderijn
avondeten:
turkse pizza
30 min crosstrainer
30 min loopband
starks nog effe buikspieroefeningen
Ik heb zojuist op de sportschool gewogen.... zal ik mijn ticker al veranderen???
KEURIG!!
Vooral het sporten!! :goedzo:
marjam1980
02-03-2006, 20:06
oke meid
maar was heel druk om die tijd dus kon ook nisk eten ,ik heb vandaag ook niks aan sport gedaan .was het nou een slechte lijn dag ?beteken het dat ik nu morgen geen verschil zie:traan1:
oke meid
maar was heel druk om die tijd dus kon ook nisk eten ,ik heb vandaag ook niks aan sport gedaan .was het nou een slechte lijn dag ?beteken het dat ik nu morgen geen verschil zie:traan1:
Tuurlijk niet meid... het is bijna onmogelijk om ieder dag te sporten!
Hoe ga ik deze dagen door komen???
- Morgen heb ik een bruiloft in Belgie
- Zaterdag heb ik een verjaardag
- Volgende week donderdag vertek ik voor mijn werk voor een paar dagen naar Duitsland... Zit dan weer in een hotel, heb dan veel zakenlunches... ontbijt en avondeten in het Hotel!! Ik word altijd :maf: als ik voor mijn werk een paar dagen we moet. Ik heb in ieder geval geregeld dat ik in een hotel zit met fitness ruimte maar het eten :confused:
Zul je niet te streng voor me zijn?? :traan1:
nee hoor lieverd,...:hihi:
Firdouss
02-03-2006, 20:23
Hoi Dames,
Mijn eetverslagje van vandaag zag er als volgt uit!
08:00 koffie verkeerd en een droog beschuit en een beschuit met halvarine en jam
11:00 2 dunne plakjes ontbijtkoek met halvarine ertussen
Over de hele middag 5 volkoren crackers gegeten.
19:00 Bordje rijst met veel zeevruchten en groenten
Over de hele dag twee liter thee gedronken.
Ik neem vanavond nog wat thee en fruit.
Morgen komen me vriendinnen op bezoek en dat zijn vreetzakken, dat wil je niet weten!!!! Ik heb lekkers in huis gehaald maar ik hoop dat ik mezelf kkan bedwingen...............
Groet,
Firdouss
Weet je Modesty, ik weet dat het geen excuus is, maar ik loop echt veel op mijn werk
Thuis ben ik kapot. Deze week kon ik het gewoon niet opbrengen.
Daarom zit ik zo te shaken voor die weegdag. :moe:
aaah schat kom op....we komen er wel hoor gewoon postief blijven je wil niet weten hoeveel ik beweeg op een dag hoor meid, .:hihi:
Firdouss
02-03-2006, 20:24
- Volgende week donderdag vertek ik voor mijn werk voor een paar dagen naar Duitsland... Zit dan weer in een hotel, heb dan veel zakenlunches... ontbijt en avondeten in het Hotel!! Ik word altijd :maf: als ik voor mijn werk een paar dagen we moet. Ik heb in ieder geval geregeld dat ik in een hotel zit met fitness ruimte maar het eten :confused:
Hey, jij ook al ik zit volgende week ook twee dagen in een hotel voor het werk. Dat wordt voor mij dus ook drie keer niks!!!!!!!!!!!
gaat goed he meid, maar doe jij ff rustig aan wil je :lekkerpuh
En 1.1 kilo ben je kwijt of niet toppie hoor fennaaa ik wist wel dt je het kon !! :goedzo:
Hoi Dames,
Mijn eetverslagje van vandaag zag er als volgt uit!
08:00 koffie verkeerd en een droog beschuit en een beschuit met halvarine en jam
11:00 2 dunne plakjes ontbijtkoek met halvarine ertussen
Over de hele middag 5 volkoren crackers gegeten.
19:00 Bordje rijst met veel zeevruchten en groenten
Over de hele dag twee liter thee gedronken.
Ik neem vanavond nog wat thee en fruit.
Morgen komen me vriendinnen op bezoek en dat zijn vreetzakken, dat wil je niet weten!!!! Ik heb lekkers in huis gehaald maar ik hoop dat ik mezelf kkan bedwingen...............
Groet,
Firdouss
Als je afgevallen bent morgen mag je jezelf belonen savonds met wat lekkers, zoniet zwaait er wat voor jou,.:maf2: :maf2:
:hihi: Me loves ya :sjans:
Goed gegeten hoor !! :goedzo:
Hey, jij ook al ik zit volgende week ook twee dagen in een hotel voor het werk. Dat wordt voor mij dus ook drie keer niks!!!!!!!!!!!
Ik vind het echt verschrikkelijk :maf: .. en al helemaal in Duitsland.. als ik nou in Nederland zou zijn dan kon ik nog wat leuks doen.. maar daar ken ik niemand, ken de weg niet en haat het om Duits te praten
Firdouss
02-03-2006, 20:29
Als je afgevallen bent morgen mag je jezelf belonen savonds met wat lekkers, zoniet zwaait er wat voor jou,.:maf2: :maf2:
:hihi: Me loves ya :sjans:
Goed gegeten hoor !! :goedzo:
Ha ha ik zal me heel braaf houden!!!! En ik zal echt niets zoets nemen.
Ik denk dat ik nu na 4 weken, dat ik bezig ben el wat ben afgevallen. Ik heb even terug zitten lezen waaraan het zou kunnen liggen. Ik denk dat het eraan ligt dat ik nu de magere yoghurt in de middag weglaat. Kan het zijn dat je van teveel zuivel aankomt?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.