Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Ik heb de laatste tijd ook last van een bolle buik... iemand rade me aan om een darmreiniging te nemen en jah..... ik heb al een afspraak gemaakt 26 september.. duurt nog even maar het is in Amsterdam en heb niet eerder tijd om daar heen te gaan
OOH hahaha dat zou ik dus echt nooit doen het is heeel goed hoor maar ik durf dat niet hoor ze gaan echt in je..achterste zitten daag hahaah...daar komt niemand hoe dan ook..jek an ook gewoon een ontgiftingskuur nemen bij een gezondheidswinkel ben je er ook klaar mee
OOH hahaha dat zou ik dus echt nooit doen het is heeel goed hoor maar ik durf dat niet hoor ze gaan echt in je..achterste zitten daag hahaah...daar komt niemand hoe dan ook..jek an ook gewoon een ontgiftingskuur nemen bij een gezondheidswinkel ben je er ook klaar mee
Ik heb ook altijd gezegd nooit van mijn leven... maar zeg noiit, nooit
Het is minder erg dan het lijkt en klinkt....
Ontgiftingskuur??
Ik ben nu ook bijna 4 weken aan het lijnen, maar het valt me tegen. Ik heb snoep, chips, frisdrank afgeschaft, ik ben inmiddels 3 kilo kwijt, maar ik had wel wat meer en wat sneller verwacht.
Ik eet gewoon 3 maaltijden per dag en als tussendoortje fruit, veeeeel water, en de maaltijden zijn minder/kleiner dan eerst.
Jullie verhalen stimuleren mij wel!
Meid vergeet niet alles wat er langzaam vanaf gaat komt er ok niet meer bij heel veel succes..!!
Ik heb ook altijd gezegd nooit van mijn leven... maar zeg noiit, nooit
Het is minder erg dan het lijkt en klinkt....
Ontgiftingskuur??
Jaa dan drink je een gedurende paar dagen je hebt verschillende 1 van vier dagen en 1 van 7dagen alleen maar die sap verder mag je niet eten erbij of zo maar je hebt ook geen honger zeggen ze je verliest er afhankelijk 3 a 4 kilo mee en het afvallen gaat dan makkelijker omdat alle afvalstoffen verwijderd worden en je hele lichaam wordt ontgiftigd maar ik weet toch dat ik dat niet kan volhouden dus begin er ook niet aan
Jaa dan drink je een gedurende paar dagen je hebt verschillende 1 van vier dagen en 1 van 7dagen alleen maar die sap verder mag je niet eten erbij of zo maar je hebt ook geen honger zeggen ze je verliest er afhankelijk 3 a 4 kilo mee en het afvallen gaat dan makkelijker omdat alle afvalstoffen verwijderd worden en je hele lichaam wordt ontgiftigd maar ik weet toch dat ik dat niet kan volhouden dus begin er ook niet aan
Owja dat ken ik wel maar dat schijnt echt smerig te zijn.... ik weet van mezelf dat ik dat niet eens kan drinken. Maar ik heb ook vaak last van mijn darmen... dus daar doe ik het ook voor...
Hoe is het met Billy Blanks?? Ik ga het vandaag weer doen heb het tot nu to emaar 2 keer gedaan
Owja dat ken ik wel maar dat schijnt echt smerig te zijn.... ik weet van mezelf dat ik dat niet eens kan drinken. Maar ik heb ook vaak last van mijn darmen... dus daar doe ik het ook voor...
Hoe is het met Billy Blanks?? Ik ga het vandaag weer doen heb het tot nu to emaar 2 keer gedaan
Voor mij vandaag geen blanks heb net 2broodjes gegeten met alleen dieettella boter ik was zo dizzy ik weet niet wat ik heb vandaag maar voel me niet lekker gewoon ...ga zo op bed ik sla sauna ook over moet fit zijn voor werk vanavond, snik maar hih have fun met billy :hihi:
Voor mij vandaag geen blanks heb net 2broodjes gegeten met alleen dieettella boter ik was zo dizzy ik weet niet wat ik heb vandaag maar voel me niet lekker gewoon ...ga zo op bed ik sla sauna ook over moet fit zijn voor werk vanavond, snik maar hih have fun met billy :hihi:
Fun with Billy.... die man bezorgd me alleen maar spierpijn
modesty tuurlijk laten we je niet in de steek.
we blijven bij je tot het bittere eind
sport zou ik ook aan beginnen deze week maar heb barstende hoofdpijn dus moet dat even wachten tot het beter gaat
sport zou ik ook aan beginnen deze week maar heb barstende hoofdpijn dus moet dat even wachten tot het beter gaat
nou ik heb mn middel/bui gemeten 85 cm!!!!!!!!! mijn doel is 10 cm , maar begin nu met 5 cm en ga stap voor stap verder. ik hou jullie op de hoogte
aaah gelukkig maar modesty is blij hihi maar was het nog gelukt met je make up dan?? trouwens hihi?? :banana:
nou ik heb mn middel/bui gemeten 85 cm!!!!!!!!! mijn doel is 10 cm , maar begin nu met 5 cm en ga stap voor stap verder. ik hou jullie op de hoogte
zo zo meid,..nou het gaat je wel lukken hoor, ik heb nog veel meer cm denk ik hoor weet het wel zeker hahaha..heb niet eens gemeten ben er niet aan toegekomen vandaag gewoon..was echt niet lekker..bah..maaar meid heb je al sit ups gedaan dan?
Het gaat dus lekker hier zie k. :D
magrebChica
05-09-2005, 21:47
2 day :
ochtend : een glas melk.. en een liga milkbreak..
middag : mosselen met rijst.. lekker op mama's way! mmmmm.. :)
avond : liga milkbreak..
ik had vandaag geen zin om te eten leek wel egt raar maar ya nu zometeen een beker lekker warme thee zonder iets.. en dan 20 buikspieroefeningen en dan sleeping deboeza..
x meisje die nog 3 kilo moet kussies..
Heey liloesh
doe je nog aan hardlopen
misschien dat dat helpt, want daar ga je van zweten
en daar verlies je veel vocht mee
nee geen hardlopen meer....alleen sit-ups
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.