Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
mijn eetverslag dag 1
Om 08:30 1 bruine boterham met boter en kaas en een kopje koffie met halfvolle melk zonder suiker
Om 13:00 2 bruine boterhammen met boter en kaas en 2 kopjes koffie met halfvolle melk zonder suiker
om 15:00, uit de automaat 2 stroopwafels met een kopje koffie
om 18:00 beetje kefta met aardappelen.
om 20:00 4 blokjes chocola en 2 koekjes bij de koffie
en net om 23:30 1 gebakken kaasouflee :(
Dit was mijn eerste dag.. ik vind het echt moeilijk en heb honger geleden.
ik heb niet gesport. Maar dat ga ik morgen doen inscha allah
Ik vind dat je dagje zeer slecht eruit ziet, dat komt omdat je te weing water hebt gedronken dus hele dag zin in eten hebt en trek, en je hebt veels te veel koek gegeten, en chocolade, en dan ook nog eens zo laat een kaassoufle als je wil afvallen meid moet je dit soort dingen schrappen anders kan je er beter mee stoppen, want dit zijn pure dikmakers:jammer:
Mijn eetverslag van gister:
Ontbijt:
2 sneetjes bruinbrood met smeerkaas 20+
Lunch:
2 sneetjes bruinbrood met smeerkaas 20+
Avondeten:
marmita
Tussendoortjes:
handje cashewnoten en een broodje gevuld met tonijn
Fruit:
Appel en mandarijntje
Drinken:
1.5 liter water
3 thee met zoetje
ziet er goed uit maar eet niet elke dag noten oke? x
ziet er goed uit maar eet niet elke dag noten oke? x
Zakje is nu leeg dus voorlopig geen noten meer voor mij.
Thanks voor de feedback.
Zakje is nu leeg dus voorlopig geen noten meer voor mij.
Thanks voor de feedback.
Oke meid geen dank..
Chaima_fadoua
01-03-2006, 14:03
k wil ook meed0en alleen kan hnet niet:S
Ik vind dat je dagje zeer slecht eruit ziet, dat komt omdat je te weing water hebt gedronken dus hele dag zin in eten hebt en trek, en je hebt veels te veel koek gegeten, en chocolade, en dan ook nog eens zo laat een kaassoufle als je wil afvallen meid moet je dit soort dingen schrappen anders kan je er beter mee stoppen, want dit zijn pure dikmakers:jammer:
waar slaat dat nou weer op? Dat ik er beter mee kan stoppen? Iedereen mag toch meedoen? Gisteren was mijn eerste dag meid.. en inscha allah zal ik het beter doen vandaag.
Ik had een heel vet eetpatroon met veel junkfood en alleen chips en chocola en koek. En dat probeer ik af te bouwen. Ik ga mezelf niet in 1 keer verhongeren dat lijkt me niet goed.. want zo ga ik alleen maar meer snakken naar al dat lekkers.. ik vind het knap dat ik gister geen friet heb gegeten.. zonder brood heb gegeten..en maar 4 blokjes chocola ipv een hele reep!
marjam1980
01-03-2006, 15:41
salam dames
een vraagje ,word je van bisara
marjam1980
01-03-2006, 15:51
dik??
:D
salam dames
een vraagje ,word je van bisara
Ik denk het niet, bisara bevat veel ijzer maar eet het niet met brood....
k wil ook meed0en alleen kan hnet niet:S
Meid waar een wil is een weg... wat zijn je knelpunten?? Maybe I can help you :rolleyes:
waar slaat dat nou weer op? Dat ik er beter mee kan stoppen? Iedereen mag toch meedoen? Gisteren was mijn eerste dag meid.. en inscha allah zal ik het beter doen vandaag.
Ik had een heel vet eetpatroon met veel junkfood en alleen chips en chocola en koek. En dat probeer ik af te bouwen. Ik ga mezelf niet in 1 keer verhongeren dat lijkt me niet goed.. want zo ga ik alleen maar meer snakken naar al dat lekkers.. ik vind het knap dat ik gister geen friet heb gegeten.. zonder brood heb gegeten..en maar 4 blokjes chocola ipv een hele reep!
Lieve, schat Modesty bedoelt het goed!! Ze geeft alleen wat niet voor je is als je wil afvallen...........
Funky_Monkey
01-03-2006, 17:07
Subhanna Allah toevallig dat i knet dit topic heb ontdenkt :hihi:
Ik ben namelijk al een weekje bezig met een dieet... Ik wil in 2 maanden de tijd minimaal 10 kilo kwijt zijn insha Allah....
Ik heb het meerdere malen geprobeert hiervoor maar dan wa shet na eend ag weer: ach i keet vandaag die zak chips ik begin morgen wel.....
zo ging het altijd...
maar nu hamdoelilah gaat prima..... ben 2 kilo afgevallen hamdoelilah (had wel meer verwacht/gewild) in 1 week tijd.....
Wat ik eet/drink elke dag is:
ochtend: grote glas water
middag: broodje gezond, water
avond: water, appeltje of sinnasappel
Bhalve in weekend eet ik in de ochtend ook in de oachten een broodje kaas....
tussendoor probeer ikzoveel mogleijk water te drinken...
en verder zit in 2 uurtjes in de week (verdeeld over 2 dagen) op aerobic.... en ik doe ongeveer een kwartiertje lichaamsbeweging ook voordat ik ga slapen elke dag......
hebben jullie nog meer tips om nog sneller af t evallen???
ok hoop snel reactie te krijgen
Funky_Monkey
Dagverslag....echt door me werk heb ik niet eens tijd om te eten, pffff....
8 uur: 2 rijstwafels. 1 kopje thee. water gedronken...
12 uur: 1 pakje volkoren crackertjes...2 dunne plakjes ontbijtkoek vetarm...Water gedronken....
15.00: 1 dun plakje ontbijtkoek...
17:00 klein beetje cornflakes met melk en paar stukjes broccoli..water gedronken....
18.30: ga ik nog een beetje marmita eten maar ik eet geen vlees , alleen groente....
Trainen: een half uurtje crossen, 70 buikspieroefeningen en 30 keer onderbuikspier en 20 x beenoefeningen....
Funky_Monkey
01-03-2006, 17:38
Dagverslag....echt door me werk heb ik niet eens tijd om te eten, pffff....
8 uur: 2 rijstwafels. 1 kopje thee. water gedronken...
12 uur: 1 pakje volkoren crackertjes...2 dunne plakjes ontbijtkoek vetarm...Water gedronken....
15.00: 1 dun plakje ontbijtkoek...
17:00 klein beetje cornflakes met melk en paar stukjes broccoli..water gedronken....
18.30: ga ik nog een beetje marmita eten maar ik eet geen vlees , alleen groente....
Trainen: een half uurtje crossen, 70 buikspieroefeningen en 30 keer onderbuikspier en 20 x beenoefeningen....
Doe je die oefeningen thuis?? want ik doe ook oefeningen thuis.. heb jij nog bepaalde oefeningen waarvan je zegt dta helpt echt (voor de buikspieren en dijen)
marjam1980
01-03-2006, 17:56
eindverslag
om 10 uur 2 handjes poenpoenpitjes
om 11 uur 1 geroosterd volkorensneetje brood met olijfolie
2 volkoren beschuiten met light roomkaas en 2 kopjes koffie met half vollemelk zonder suiker+ een liter water
om 12:30 een visje was over van de vorige dag +een manderijn en heel veel thee en water
om 14 uur een appel
om 16:00 een soepkom bisara +2 en half sneetjes volkorenbrood+thee en 2 liter water
sport: 20 minuten op de hometrainer+150 keer gesprongen+30keer buikoefeningen
en vanavond meer water
dat was het voor vandaag
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.