Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Goed zo meid en probeer als je opstaat gewoon eerst 2 glazen lauw water te drinken dat bevordert ook je darm stoelgang dus dat is zoiezo altijd goed en je zit dan wat voller..en wat fruit en beschuitjes of zo, ;)
Lauw water? Ok, zal ik ook doen Incha3Allah :D Alles wat helpt komt goed van pas :hihi: Ik ben veel afgevallen, maar mijn probleem blijft mijn bolle buikie. Maar heb al een week sit-ups achter de rug...Resultaat zal niet snel komen, maar ik ben benieuwd, ik wil gewoon een PLATTTTTTTE buikkiee :traan1:
gezellig leuk niet al te groot en voelde me zweven door de complimenten,
had samen met mij broer de dj kado gedaan en ben blij dat ze heel goed was
heb heel die dag niets gegeten om 6.30 laggen we pas in ons bed en om 8.30 uur stonden we ons ma haar huis al op te ruimen
wat een rommel heb je na een trouw
maar nu zit ik hier weer alleen
heb de hele week met mijn schoonzus zitten lachen en bekvechten en nu zijn we hier alleen:traan1:
bij het wassenn van de kookpotten hebben we met emmers water naar elkaar gegooit
gelukkig heeft mij een grote tuin
Fijn om te horen dat je het naar je in hebt gehad :goedzo:
Lauw water? Ok, zal ik ook doen Incha3Allah :D Alles wat helpt komt goed van pas :hihi: Ik ben veel afgevallen, maar mijn probleem blijft mijn bolle buikie. Maar heb al een week sit-ups achter de rug...Resultaat zal niet snel komen, maar ik ben benieuwd, ik wil gewoon een PLATTTTTTTE buikkiee :traan1:
Meid ze zeggen ook het vet op je buik is koud vet is het moeilijkste om weg te krijgen gewoon idd zullen sit ups je helpen ik wacht nog steeds op ervaringen van mensen van een nieuw middel tegen zwembandjes en vet op je buik..als ik zie dat het helpt ga ik het ook kopen k heb ook een bolle buik :jammer: :traan1: maar we gaan er voor!! ;)
gezellig leuk niet al te groot en voelde me zweven door de complimenten,
had samen met mij broer de dj kado gedaan en ben blij dat ze heel goed was
heb heel die dag niets gegeten om 6.30 laggen we pas in ons bed en om 8.30 uur stonden we ons ma haar huis al op te ruimen
wat een rommel heb je na een trouw
maar nu zit ik hier weer alleen
heb de hele week met mijn schoonzus zitten lachen en bekvechten en nu zijn we hier alleen:traan1:
bij het wassenn van de kookpotten hebben we met emmers water naar elkaar gegooit
gelukkig heeft mij een grote tuin
Sai schatjuh we hebben je zeker wel gemist heb paar keer geplaatst hier op de forum sai waar ben je hoe is het??? :lekkerpuh haha maar ik lees al het gaat harstikke goed met jou zeg!!!..nog 3.5 kilo en je hebt je streefgewicht te pakken, nou kan niet beter toch meid?? pff ik ben nog lang bezig haha laten jullie mij met zijn allen niet in de steek :traan1: hihi!! nou kom op nieuwe week zijn weer nieuwe kansen..
Fijn om te horen dat je het naar je in hebt gehad :goedzo:
En meid hoe is het met je fruitdieet dan? ik voel me echt niet lekker dizzy en misselijk en zo bah...ontwenning he ik heb geen brood gegeten hahah dus ik voel dat echt gewoon maar ik zet gewoon door ochtend 1 danoontje middag klein bakkie salade ik had niet zoveel trek nou ben benieuwd hoe de rest van me dagje gaat, ik ga vanavond met me mams naar de sauna even rusten een paar uurtjes voordat ik de nachtdienst in ga heb vandaag echt een lange dag :traan1:
En meid hoe is het met je fruitdieet dan? ik voel me echt niet lekker dizzy en misselijk en zo bah...ontwenning he ik heb geen brood gegeten hahah dus ik voel dat echt gewoon maar ik zet gewoon door ochtend 1 danoontje middag klein bakkie salade ik had niet zoveel trek nou ben benieuwd hoe de rest van me dagje gaat, ik ga vanavond met me mams naar de sauna even rusten een paar uurtjes voordat ik de nachtdienst in ga heb vandaag echt een lange dag :traan1:
Gaat goed!! Ik ben het ook een beetje beu dat veel kleding niet meer lekker zit. Ik heb vanochtend om 8 uur een sinasappel gehad en ik ben nu een appel aan het eten....
De sauna gaat je echt goed doen :D ... effe relaxen... Ik moet morgen nog werken en dan heb ik een aantal dagen vrij (lekker al weekend)... ik heb een aantal dagen vrij genomen voordat ik een burn out krijg.... mijn hoofd zit zo vol :rolleyes: :rolleyes:
Sai schatjuh we hebben je zeker wel gemist heb paar keer geplaatst hier op de forum sai waar ben je hoe is het??? :lekkerpuh haha maar ik lees al het gaat harstikke goed met jou zeg!!!..nog 3.5 kilo en je hebt je streefgewicht te pakken, nou kan niet beter toch meid?? pff ik ben nog lang bezig haha laten jullie mij met zijn allen niet in de steek :traan1: hihi!! nou kom op nieuwe week zijn weer nieuwe kansen..
Schatje ik laat je zeker niet in de steek... ik heb ook nog een hoop kilo's te gaan
Gaat goed!! Ik ben het ook een beetje beu dat veel kleding niet meer lekker zit. Ik heb vanochtend om 8 uur een sinasappel gehad en ik ben nu een appel aan het eten....
De sauna gaat je echt goed doen :D ... effe relaxen... Ik moet morgen nog werken en dan heb ik een aantal dagen vrij (lekker al weekend)... ik heb een aantal dagen vrij genomen voordat ik een burn out krijg.... mijn hoofd zit zo vol :rolleyes: :rolleyes:
Pff zie net dat ik me vergist heb in me rooster heerlijk weer ik werk vanavond pas, vanaf 20.55 denk dat ik dan maar vanmiddag een snelle bezoekje moet brengen aan de sauna ..hahaha echt iets voor mij ik heb me hoofd ook echt vol gewoon van alle stress..maar jaa komt goed meid, jij moet idd wel oppassen dat je geen burn out krijgt ik trouwens ook ik begin ook steeds meer te vergeten pff vind je het gek haha slaap van de 24 uur maar 4uur en 20uur actief maar jaaa meid succes vandaag en ps.EET MEER FRUIT.
Meid ze zeggen ook het vet op je buik is koud vet is het moeilijkste om weg te krijgen gewoon idd zullen sit ups je helpen ik wacht nog steeds op ervaringen van mensen van een nieuw middel tegen zwembandjes en vet op je buik..als ik zie dat het helpt ga ik het ook kopen k heb ook een bolle buik :jammer: :traan1: maar we gaan er voor!! ;)
Het moeilijkste?? Dan heb ik nog veeeeeeel werk :traan1: ...Als ik s morgens opsta is het niet zo bol, maar vanaf ik water heb gedronken, is het echt een bollllllle buikkiee....Wat kan ik naast sit-ups nog doen?
Het moeilijkste?? Dan heb ik nog veeeeeeel werk :traan1: ...Als ik s morgens opsta is het niet zo bol, maar vanaf ik water heb gedronken, is het echt een bollllllle buikkiee....Wat kan ik naast sit-ups nog doen?
Door drinken sla je vocht op meid als het goed is zakt dat ook na enkele uren gewoon weer af meid??
Door drinken sla je vocht op meid als het goed is zakt dat ook na enkele uren gewoon weer af meid??
Ik drink heel de dag door water :rolleyes:
Heey liloesh
doe je nog aan hardlopen
misschien dat dat helpt, want daar ga je van zweten
en daar verlies je veel vocht mee
dan moet je 2x per week een fruit dieet inlassen om je vocht kwijt te raken hele dag alleen maar fruit zo min mogelijk bananen en druiven...en de rest mag wel maar jaa probeer folie te wikkelen om je buik vordat je sit upps gaat doen je gaat goed zweten en zo verlies je ook vocht ;)
Ik heb de laatste tijd ook last van een bolle buik... iemand rade me aan om een darmreiniging te nemen en jah..... ik heb al een afspraak gemaakt 26 september.. duurt nog even maar het is in Amsterdam en heb niet eerder tijd om daar heen te gaan
angie4ever
05-09-2005, 14:23
Ik ben nu ook bijna 4 weken aan het lijnen, maar het valt me tegen. Ik heb snoep, chips, frisdrank afgeschaft, ik ben inmiddels 3 kilo kwijt, maar ik had wel wat meer en wat sneller verwacht.
Ik eet gewoon 3 maaltijden per dag en als tussendoortje fruit, veeeeel water, en de maaltijden zijn minder/kleiner dan eerst.
Jullie verhalen stimuleren mij wel!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.