Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Hallo allemaal!!!!!!!!!
Gaat goed hier zo! Vooral modesty heeft de smaak goed te pakken joh!!!
08:00 koffie verkeerd met één droog beschuit en één beschuit met halvarine en jam
11:00 één voltarwe cracker
12:30 3 voltarwe crackers
16:00 2 voltarwe crackers
17:00 één opkikker tomaat
19:00 0,2 l sap
20:00 twee gebakken eitjes met tofu en 1 meergranenboterham (laat gegeten , maar heb een lange dag gehad op het werk).
2,5 liter thee gedronken. Komt nog een halve liter thee bij.
0,75 liter water gedronken
Beweging:
200X gesprongen
100X beenoefeningen (iedere been 50X)
100X oefeningen voor mijn achterwerk
Haha ja heb de smaak goed te pakken, misschien dat ik jullie nu meer motiveer..:o
Ik vind je eetverslag zeer netjes hoor meid, en daarnaast heb je ook nog eens na je lange dag nog eens gesport harstikke
TOP TOP TOP TOP MEID DIT IS WAT IK WIL ZIEN HOOR PRIMAA WERK..:goedzo:
Oww jaa heb ook een hele theepot thee gedronken...
Heb gemerkt dat jullie onwijsss veel thee drinken dus ben ik dat ook maar gaan doen hahah
Ik las ook dat laatst iemand SLANKISINTHEE dronkk wat is dat??
Slankisin Thee Dubbelpak
Deze afslankthee stimuleert en bevordert een natuurlijke vetverbranding. Samenstelling: Senneblad, Berkeblad, Rhamnusbast, Vlierbloesem, Zeewier en Zoethout.
http://img138.imageshack.us/img138/9480/thee20slankisin0yu.th.jpg (http://img138.imageshack.us/my.php?image=thee20slankisin0yu.jpg)
Oem_Mardjaana
27-02-2006, 21:19
anybodyyy
marjam1980
27-02-2006, 21:20
ik weet meid,maar ik kon niet eerder eten
en wat sporten betreft ik doe bijna niks aan sport
alleen bijna elke dag wandelen een half uur tot een uur
Oem_Mardjaana
27-02-2006, 21:21
Slankisin Thee Dubbelpak
Deze afslankthee stimuleert en bevordert een natuurlijke vetverbranding. Samenstelling: Senneblad, Berkeblad, Rhamnusbast, Vlierbloesem, Zeewier en Zoethout.
http://img138.imageshack.us/img138/9480/thee20slankisin0yu.th.jpg (http://img138.imageshack.us/my.php?image=thee20slankisin0yu.jpg)
Waar kan je dat kopen en voor hoe duur?
Enne maar boterhammen met kaas is dat wel goed als je op dieet bent dan?? enne ik heb tog yoghurt gegeten of is dat niet voldoende?
marjam1980
27-02-2006, 21:23
trouwens modesty ik weet nog steeds niet hoe ik mijn ticker hier moet zetten ik heb hem wel ingevuld maar weet niet wat ik verder moet doen
Waar kan je dat kopen en voor hoe duur?
Enne maar boterhammen met kaas is dat wel goed als je op dieet bent dan?? enne ik heb tog yoghurt gegeten of is dat niet voldoende?
zoals ik al zei meid je moet aan een beperkt aantal calorien per dag komen als jij eronder komt te staan dan blijft je lichaam continu in spaarstand staan waardoor je dus niet afvalt je had er zeker nog een boterham bij mogen eten...
en dit kan je bij de tuinen kopen.
Firdouss
27-02-2006, 21:25
Haha ja heb de smaak goed te pakken, misschien dat ik jullie nu meer motiveer..:o
Ik vind je eetverslag zeer netjes hoor meid, en daarnaast heb je ook nog eens na je lange dag nog eens gesport harstikke
TOP TOP TOP TOP MEID DIT IS WAT IK WIL ZIEN HOOR PRIMAA WERK..:goedzo:
Dat zou heel goed kunnen ja dat je ons daarom nog beter motiveert! Enne ik ga deze week absoluut voor die ene kilo minder!
ik weet meid,maar ik kon niet eerder eten
en wat sporten betreft ik doe bijna niks aan sport
alleen bijna elke dag wandelen een half uur tot een uur
Probeer dan thuis meid wat oefeningen te doen, anders krijg je straks last van verslapte huid hoor en dat wil je ook niet hebben toch?......
en verder...je ticker,...ik zal morgen fenna raadplegen of ze er 1 voor jou wil maken want ik kan ook niet meer op de tickerfactory er 1 maken en op www.tickercentral is hij heel makkelijk om te maken maar ja daar mag je maar 1 per account
maar heb jij je url al van tickerfactory dan?
marjam1980
27-02-2006, 21:29
url wat is dat?
ik heb ingevuld wat ik woog en wat ik nu weeg en wat ik wil wegen maar verder weet ik niet wat ik moet doen om hem hier te plaatsen
bedankt meis voor je reacties
Dat zou heel goed kunnen ja dat je ons daarom nog beter motiveert! Enne ik ga deze week absoluut voor die ene kilo minder!
Goed zo meid ik reken er gewoon op dat jij het kan,..en het voor elkaar krijgt, en jaa het is wel zwaar hoor ik train nu al vanaf woensdag elke dag gewoon, ik word kapot wakker met spierpijn ,want ik verander continu van oefeningen doe elke dag wat anders..zodat ik alles verstevig en verstrak maar het is super zwaar maar als ik zie hoe iedereen naar me kijkt ...en ze me komen complimenteren om me discipline, word ik zo blij en vrolijk dat ik nog meer en meer doorga :o
sweet_riffia19
27-02-2006, 21:31
08:45: 2 witte boterhammen met boter en kaas
12:00 2 witte boterhammen met boter en kaas
16:00 2 visticks, 3 stukjes kibbeling.. en linzensoep (le3des) met een lepel opgegeten.
18:30 1 kopje koffie met 2 stroopkoeken
19:30 1 kopje koffie met 2 stroopkoeken
Ik wil nu nog een appel eten.. maar ik weet het niet. Welke fruitsoorten zijn het beste om te eten?
Trouwens.. het lukt me niet om water te drinken. Ik heb over de hele dag met moeite 2 glazen water kunnen drinken. En ik wil zoooo graag chips eten :(
Dit was mijn eerste dieetdag... echt moeilijk!
url wat is dat?
ik heb ingevuld wat ik woog en wat ik nu weeg en wat ik wil wegen maar verder weet ik niet wat ik moet doen om hem hier te plaatsen
bedankt meis voor je reacties
Als je dan verder drukt zeg maar op next...! kan je kiezen wat voor balkje je wil en wat voor ..aanduider je wil van de kilo's zeg maar, en dan druk je dus weer op next zie je allemaal links staan,...dan moet je de 1e link helemaal kopieren, en dan ga je naar wijzig mijn ondertekening....en druk je op het Gele berg plaatje en haal je http: //weg en plak je de link die je gekopieerd hebt erin,en dan OK>>
en dan ben je klaar..:o
sweet_riffia19
27-02-2006, 21:32
Goed zo meid ik reken er gewoon op dat jij het kan,..en het voor elkaar krijgt, en jaa het is wel zwaar hoor ik train nu al vanaf woensdag elke dag gewoon, ik word kapot wakker met spierpijn ,want ik verander continu van oefeningen doe elke dag wat anders..zodat ik alles verstevig en verstrak maar het is super zwaar maar als ik zie hoe iedereen naar me kijkt ...en ze me komen complimenteren om me discipline, word ik zo blij en vrolijk dat ik nog meer en meer doorga :o
:goedzo:
08:45: 2 witte boterhammen met boter en kaas
12:00 2 witte boterhammen met boter en kaas
16:00 2 visticks, 3 stukjes kibbeling.. en linzensoep (le3des) met een lepel opgegeten.
18:30 1 kopje koffie met 2 stroopkoeken
19:30 1 kopje koffie met 2 stroopkoeken
Ik wil nu nog een appel eten.. maar ik weet het niet. Welke fruitsoorten zijn het beste om te eten?
Trouwens.. het lukt me niet om water te drinken. Ik heb over de hele dag met moeite 2 glazen water kunnen drinken. En ik wil zoooo graag chips eten :(
Dit was mijn eerste dieetdag... echt moeilijk!
Meid dit is niet goed blijf vanaf nu van WITBROOD AF..EN EET BRUINBROOD dat vult je ook meer en krijg je minder snel honger..!!....
Daarnaast...stroopkoeken super vet en je hebt er vandaag vier op dat is echt neit goed, dat komt omdat je niet genoeg vezels naar binnenkrijgt waardoor je je ook niet verzadigd voelt..!!
op blz 623 staat er een voedingschema probeer zulke richtlijnen aan te nemen.!!
eet geen bananen en druiven..!!..
Probeer dan als je geen water kan drinken, water met ranja, 50 %minder suiker van lessini of bij de gezondheidswinkel zonder suiker.!! OF thee..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.