Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Hey lady's hoe staat het er voor? Heerlijk weekend gehad???
Ik heb echt van het zonnetje genoten :hihi: ... en ik heb goed opgelet met eten... alleen is er van het sporten niet veel gekomen :maf: .... ik heb zaterdag wel gepower plate maar billy blanks ho maar........... komt gewoon omdat ik bijna nooit thuis ben... ik heb vandaag en morgen tijd in mijn agenda gepland dus dat gaat goed komen....
Good luck schatjes :banana: :banana:
Hey lady's hoe staat het er voor? Heerlijk weekend gehad???
Ik heb echt van het zonnetje genoten... maar ik heb wel goed opgelet met eten... alleen is er van het sporten niet veel gekomen.... ik heb zaterdag wel gepower plate maar billy blanks ho maar........... komt gewoon omdat ik nooit tijd heb maar vandaag en morgen heb ik het al in mijn agenda gepland dus dat gaat goed komen....
Good luck schatjes
Heey meid nieuwe dag betekent weer nieuwe kansen 1e dag van de week laten we eens even met zijn allen goed ons best doen want er moeten nu wel de nodige kilootjes vanaf! ik ben nu 1kilo kwijt, pff wat veel haha maar ben sinds 2september weer begonnen..dus ik hou jullie op de hoogte :D
Heey meid nieuwe dag betekent weer nieuwe kansen 1e dag van de week laten we eens even met zijn allen goed ons best doen want er moeten nu wel de nodige kilootjes vanaf! ik ben nu 1kilo kwijt, pff wat veel haha maar ben sinds 2september weer begonnen..dus ik hou jullie op de hoogte :D
test
Het gaat goed sschatje... lekker rustig aan... Ik sta al een tijdje stil.... vandaar dat ik vandaag alleen fruit ga eten
Het gaat goed sschatje... lekker rustig aan... Ik sta al een tijdje stil.... vandaar dat ik vandaag alleen fruit ga eten
jaah ik ga vandaag ook echt geen brood aanraken, ga echt vechten, ga aan de fruit danoontjes en sla.!! gisteren heb ik ook maar 1 broodje gehad vandaag wil ik het afleren helemaal.. :D ik moet nu cursussen geven laat me vanmiddag nog wel horen xx
jaah ik ga vandaag ook echt geen brood aanraken, ga echt vechten, ga aan de fruit danoontjes en sla.!! gisteren heb ik ook maar 1 broodje gehad vandaag wil ik het afleren helemaal.. :D ik moet nu cursussen geven laat me vanmiddag nog wel horen xx
Ik heb gisteren msemen gehad..... echt slecht maar ik had het al zolang niet gegeten. ik heb het om 12.00 uur gehad en de rest van de dag veel water en yoghurt om het te compenseren.
ik spreek je vanmiddag weer... pff heb het echt druk op mijn werk..........
magrebgirls
05-09-2005, 10:27
hey meiden
echt goed van jullie blijven volhouden!! ik ben een nieuwe fan!ik ben al meer dan twee maanden op dieet maar natuurlijk zitten er wel eens dagen bij waarbij ik teveel zoetigheid naar binnen werk vooral als ik ong. ben dan moet het gewoon maar dat houd ik wel weer later in gelukkig. Door de weeks vind ik het nie moeilijk ik ga naar school en dan werk ik of ga ik lekker winkelen met mijn moeder. Het moeilijkst vind ik toch het weekend wallah echt moeilijk, omdat ik dan niet zoveel tedoen heb en aan eten moet denken vooral op zondag als het weer eens shit weer is en niet naar buiten kan hebben. Hebben jullie dat ok en wat doen jullie eraan??
Sokran bzeff :goedzo:
hey meiden
echt goed van jullie blijven volhouden!! ik ben een nieuwe fan!ik ben al meer dan twee maanden op dieet maar natuurlijk zitten er wel eens dagen bij waarbij ik teveel zoetigheid naar binnen werk vooral als ik ong. ben dan moet het gewoon maar dat houd ik wel weer later in gelukkig. Door de weeks vind ik het nie moeilijk ik ga naar school en dan werk ik of ga ik lekker winkelen met mijn moeder. Het moeilijkst vind ik toch het weekend wallah echt moeilijk, omdat ik dan niet zoveel tedoen heb en aan eten moet denken vooral op zondag als het weer eens shit weer is en niet naar buiten kan hebben. Hebben jullie dat ok en wat doen jullie eraan??
Leuk dat je ook mee doet :banana: !!! Bij mij was het altijd andersom (gelukkig gaat het zin een tijdje heel goed). Bij mij is doordeweeks, 's avonds de verleiding het grootst... kom vaak laat thuis van het werk en heb dan nog een hoop te doen en voor het slapen gaan dan begint het goed te kriebelen. In het weekend ben ik altijd met van alles en nog wat bezig en nauwelijks thuis... Probeer afleiding te zoeken als je thuis bent.... lees een goed boek, kijk een film, schoonmaken ofzo... dat helpt bij mij in ieder geval! Good luck lady
Na eten id ochtend niet gaan slapen. De tijd geven voor vertering van dat eten.
Ik ben nu zelf nog wat dagen van de vorige ramadan in te halen.
Geen zoetigheden, alleen de nodige vitamine naar binnen. Alhoewel een beetje suiker wel goed is, omdat je de hele dag zonder doet. Veel fruit en water en wat eiwitten zoals (halfvolle) melk of een mager yogurtje.
Ok ik zal er rekening mee houden, en veel fruit eten dan en een yogurtje...zoetigheden daar kwam ik niet aan, ik at gewoon een broodje(echt klein stuk want ik krijg niet veel binnen) met kaas, en glas thee.
hey meiden
heey heey meid leuk dat je mee doet hoor!! laten we elkaar allen stimuleren voor een gezonder lichaam!! :goedzo:
Ok ik zal er rekening mee houden, en veel fruit eten dan en een yogurtje...zoetigheden daar kwam ik niet aan, ik at gewoon een broodje(echt klein stuk want ik krijg niet veel binnen) met kaas, en glas thee.
Goed zo meid en probeer als je opstaat gewoon eerst 2 glazen lauw water te drinken dat bevordert ook je darm stoelgang dus dat is zoiezo altijd goed en je zit dan wat voller..en wat fruit en beschuitjes of zo, ;)
toprakkizi
05-09-2005, 12:32
nou ik heb vandaag weer een dove op en wat colasnoepjes :( kan er niets aan doen mijn lichaam vraagt om suiker ik eet gewoon veel suiker en nog kom ik niet aan of ik blijf stabiel of ik val af ... moet dadelijk weer naar de dokter want het gaat niet goed met mij ben benieuwd wat ik straks te horen zal krijgen :D
jek niemand die mij mist:traan1::traan1::traan1::traan1::traan1:
heb weer heel veel moeten bij lezen
maar ik ben weer een kilo kwijt :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh
het gaat goed nu, moet van de week nog dagen inhalen dus alle s komt goed
op de trouw van mijn zus voelde ik me echt goed heel veel complimenten gehad
jek niemand die mij mist:traan1::traan1::traan1::traan1::traan1:
heb weer heel veel moeten bij lezen
maar ik ben weer een kilo kwijt :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh :lekkerpuh
het gaat goed nu, moet van de week nog dagen inhalen dus alle s komt goed
op de trouw van mijn zus voelde ik me echt goed heel veel complimenten gehad
Hee Sai je bent er weer!!!! Het gaat echt goed met je zo te zien...
Hoe was de bruiloft vertel.......
gezellig leuk niet al te groot en voelde me zweven door de complimenten,
had samen met mij broer de dj kado gedaan en ben blij dat ze heel goed was
heb heel die dag niets gegeten om 6.30 laggen we pas in ons bed en om 8.30 uur stonden we ons ma haar huis al op te ruimen
wat een rommel heb je na een trouw
maar nu zit ik hier weer alleen
heb de hele week met mijn schoonzus zitten lachen en bekvechten en nu zijn we hier alleen:traan1:
bij het wassenn van de kookpotten hebben we met emmers water naar elkaar gegooit
gelukkig heeft mij een grote tuin
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.