En hoe ging het met dida vandaag?
ja idd
heeheheheh leuk dat je meedoet hoor nou zet hem op he meid.!! :goedzo:
P.s er is een nieuw middel tegen zwembandjes en overtollig vet bij je buik..het heet cortiless ik wacht nog op reacties van mensen om te kijken of ik het zelf ga kopen en gebruiken!! ..good luck
En hoe ging het met dida vandaag?
Ja ging wel lekker, heb mezelf vandaag getrakteerd op fast food. :p
Dus k kan er deze week weer lekker tegenaan.
En jij ?
Ja ging wel lekker, heb mezelf vandaag getrakteerd op fast food. :p
Dus k kan er deze week weer lekker tegenaan.
En jij ?
aah ik wou mezelf trakteren maar dacht nee ik doe het niet pas als er 3kilo vanaf is dan trakteer ik mezelf haha..
Ochtend 2volkorenbeschuit met komijnekaas,..tussen de middag kinderbordje couscous avond 3volkorencrackers met komijnekaas en 3 stukjes watermeloen avond 1 handje vol zonnebloempitten :o
heeheheheh leuk dat je meedoet hoor nou zet hem op he meid.!! :goedzo:
P.s er is een nieuw middel tegen zwembandjes en overtollig vet bij je buik..het heet cortiless ik wacht nog op reacties van mensen om te kijken of ik het zelf ga kopen en gebruiken!! ..good luck
ja ik ga ook meedoen. morgen meet ik mijn middel en hou ik het bij. laat het me weten over da middel
ja ik ga ook meedoen. morgen meet ik mijn middel en hou ik het bij. laat het me weten over da middel
Dat is goed meid ik wil eerst nog reacties afwachten ik heb trouwens ook het probleemgebied me buik laten we samen afspreken morgen opmeten..en dan gaan we lekker elke dag beginnen met 50 of 75 en dat de eerste week ?? kijken eens hoeveel dat scheelt..toch?? :D
hhahaha ok meid we doen. echt fijn dat je het samen met iemand doet. heb je meer motivatie joh
hhahaha ok meid we doen. echt fijn dat je het samen met iemand doet. heb je meer motivatie joh
Jaa klopt sommige heb ik in me msn lijst dat is wel fijn als je even dip hebt of zo dan kan je elkaar zo spreken...maar sommigen hebben geen msn dus die benader ik hier maar vaak... ;)
coolie joh
haha coulie joh?? maar eey hoeveel wil je eigelijk verliezen dan?
coolie>>> leuk hahahhaha. ik weeg 53 en ben 1.60 . vind mijn gewicht wel goed alleen mijn buik niet en ik weet ni hoevel cm ik daar heb. dus kijk morgen effe en dan ga ik kijk hoeveel eraf wil hebben
coolie>>> leuk hahahhaha. ik weeg 53 en ben 1.60 . vind mijn gewicht wel goed alleen mijn buik niet en ik weet ni hoevel cm ik daar heb. dus kijk morgen effe en dan ga ik kijk hoeveel eraf wil hebben
Goed zoo meissie gaat helemaal goed komen :hihi: :goedzo:
we gaan dr voor hahaha
haha zeker weten.! ;)
Goedemorgen dames!! hoe is het met iedereen lekker gezond en fris opgestaan ik ben echt moe haha maar we gaan er weer frisjes tegen aan wordt een hele drukke dagje maar wil iedereen succes wensen ...kijk vanmiddag nog wel ff hier op het net, groetjes.!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.