Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
heej dames, sallamoe 3alaikoem..
heb gister niks geplaatst...ben namelijk al dagen doodziek..
eetverslagje van gister:
verspreid over de hele dag gegeten: 3 stukjes ananas, 3 stukjes appel, 3 glasen water, 1 glas thee, 1 bruine boterham met smeerkaas.
eetverslagje van vandaag:
verspreid over de hele dag gegeten: 1 kopje thee, 1 glas dubbelfris, 2 glazen water, 1 handje druiven, 1 bakje gemengde salade zonder saus, 3 hapjes macaroni
aaah arme meid toch, nou beterschap dan maar, xx
misscasaouia
22-02-2006, 20:17
Het ziet er goed uit behalve de 2 croissant die zijn vettig meid. x
hoe kom ik van die croissantjes af :(
Ochtend:
3 en 1/2 beschuitje met slankie kaas 20+. Water......
Lunch: 4 dunne plakjes ontbijtkoek..water
Avond: 1 kom soep ( hriera), 3 kleine gehaktballen, beetje salade....Water...ga strax trainen....
oww jaah en ik ben 1.63 dus veel te zwaar voor me lengte hoeveel moe ik ongeveer wegen?? Ik wil ook weer niet te dun zijn ik denk dat 60 kilo wel goed zal zijn in verhouding met me lengte wat vinden jullie
Ben benieuwdddd
HOeeveel weeg je dan?:confused:
Ochtend:
3 en 1/2 beschuitje met slankie kaas 20+. Water......
Lunch: 4 dunne plakjes ontbijtkoek..water
Avond: 1 kom soep ( hriera), 3 kleine gehaktballen, beetje salade....Water...ga strax trainen....
Echt heel erg weinig meid hoor, pff probeer meer te eten hoor.
hoe kom ik van die croissantjes af :(
NIET MEEER ETEN MEID. 170CALORIEN PER CROISSANT DAT IS MEER ALS 20 MINUTEN ER VOOR STEPPEN. :hadj:
mijn eetverslag van vandaag;
ontbijt: 2boterhammen met feta kaas.
tussendoor koffie
lunch 2boterhammen met hagelslag(weet dat t niet goed is maar mn ma had ze gemaakt voor me vond t zielig om niet mee te nemen en zonde om weg te gooien.
en een appel.
tussendoor een appel en koffie.
avond eten salade en gestoofde groenten.
ongveer 2 liter water gedronken bij elkaar.
feta kaas is ook vet heb ik gehoord,...maar verder ziet het er goed uit. groetjes.
Eet verslag van vandaag
Ontbijt GEEN laat opgestaan
Lunch 11.30 uur
1 ei gekookt op 2 donkere beschuiten
1 beker magere yoghurt met zoetstof
Tussen door
1 sinaasappel en 1 beker magere yoghurt met zoetstof
Diner
200 gram gegrilde kipfilet
1 donkere beschuit
1 beker magere yoghurt met zoetstof
k weeg nu 69 kilo en wil graag zakken naar 65
volg het vetvrij dieet.
liefs en sterkte allemaal...
Kee ziet er goed uit je eetverslag kwam me al bekend voor, groetjes.
Ik heb vandaag dit op:
sochtends 08.00: 1 gekookte ei, 1 beschuit
smiddags 14.00: beker magere yoghyrt met appelstukjes erdoorheen
savonds: sinasappel, en tweegestoofde aardappelen met beetje wortels en bonen
en ongeveer 3 liter water gedronken......
Wat vinden jullie ervan ik weet nu 68 en ik wil 60 kilo wegen!! Dus acht kilo derafff inchaALLAH
Maarre wie weet ongeveer hoe lang t ongeveer zal duren voordat ik die 8kilo kwijtraak
als ik deze eetpatroon aanhou????
groetjesss
dit is veels te weinig meid probeer zes maaltijden per dag aan te houden, minimaal per dag 30 minuten aan beweging en 2 liter water, en ga niet denken wanneer? maar denk...alles wat eraf is ...is mooi meegenomen, ..jij focust je nu al teveel op de 8 kilo als jij dit eetpatroon houdt ben je volgend jaar 16 kilo bij dit kan niemand volhouden meid.
Hello ladies,
Hierbij mijn eetverslagje van vandaag.
07:00 koffie verkeerd plakje ontbijtkoek met halvarine
10:00 koffie met 2plakjes ontbijtkoek op elkaar met halvarine ertussen
12:00 mueslireep
13:30 2plakjes ontijtkoek met halvarine ertussen met thee
18:00 1 hoestpastille
18:30 bordje bloemkoolsoep (lightroom), pistoletje met gehakt
Ga vanavond nog 1,5 liter water drinken en wat fruit nemen
Heb vandaag ook een flinke wandeling gemaakt in mijn eentje een uur lang flink doorgestapt, was echt heerlijk!!!
Groetjes,
Firdouss
ik zie dat je...5x plak ontbijtkoek nam dat is teveel op een dag meid,!...en halvarine is ook niet zo goed voor je voor 5x op een dag,...probeer toch meer bruin brood te eten zodat je ontbijtkoek wat vaker laat liggen, verder is het goed, groetjes.
Eindverslag
ochtend, 2x volkoren beschuit met mok thee en 2 zoetjes..
Tussendoor 1 uur spinning, 750 ml water erbij gedronken.
THuis aangekomen 1 plakje ontbijtkoek rond 12.00
14.00 middag 2 bruine kadetjes met een gebakken eitje met 2 glazen water.
18.00 heb ik 1/4 stuk turks brood gegeten met 2 vissticks en paar stukjes tomaat en wat friet tussen gedaan soort van sandwich. 1groot glas water.
Nu weer 0.5 liter drinken.
50x buikoefeningen.
misscasaouia
22-02-2006, 20:36
NIET MEEER ETEN MEID. 170CALORIEN PER CROISSANT DAT IS MEER ALS 20 MINUTEN ER VOOR STEPPEN. :hadj:
oke....nu ik dit weet ga ik het niet meer eten :eek: :eek:
oke....nu ik dit weet ga ik het niet meer eten :eek: :eek:
haha good luck. xx
....vandaag was ik bijna in de verleiding gekomen.....heb mezelf toch ingehouden....koekjes....chocola, alles werd me aangeboden...toch afgeslagen....en daar ben ik echt blij meee:D
Whahahahah ..whallah ligt eraan als het een man is die ik goed ken waar ik regelmatig bij koop zou ik hem idd erop attenteren dat hij mij te weinig liet betalen maar ....iemand die genoeg te makken heeft tjaaa hahaha doorlopen dan maar..:hihi:
Nou het was de eerste keer dat ik daar in die winkel kwam... die man keek me toen ik binnen kwam echt smerig aan alsof hij nog nooit een vrouw had gezien die boodschappen komt doen in een joggingspak :ego: ......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.