Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
toprakkizi
04-09-2005, 20:48
mensen wie kan me helpen. ik ben niet dik maar mijn buik is best mollig. ik haat het bij mijn broeken boem vetrol. wa moe k doen??
meid het enigste wat ik je kan aanraden is trainen trainen en nog eens trainen , doe buikspier oefeningen maar heb wel geduld ik bedoel je zal niet meteen resultaat hebben maar geduld is een schone zaak :D
met hoeveel zal ikbeginnen dan
toprakkizi
04-09-2005, 21:03
met hoeveel zal ikbeginnen dan
et kilo's meid gewoon ga liggen en heel de tijd naar voren gaan zeg maar ik heb ergens op mijn pc iets staan als ik het kan vinden zal ik het wel hierop zetten heb net pas een nieuwe pc en spining is ook heel goed raad ik je zeker aan
oh dat zou heel fijn zijn thnx
toprakkizi
04-09-2005, 21:15
oh dat zou heel fijn zijn thnx
meid ik zou je aanraden om spining te doen das zoooo goed je voelt het gewoon en je kan het vrijwel bij elk fitnesscentrum doen :D
ja aangezien ik ni zoveel geld heb om uit te geven (STUDIE). moet ik me eigen eerst daarover informeren over de kosten etc. maar leuk idee
toprakkizi
04-09-2005, 21:39
ja aangezien ik ni zoveel geld heb om uit te geven (STUDIE). moet ik me eigen eerst daarover informeren over de kosten etc. maar leuk idee
okey dan :D
magrebChica
04-09-2005, 22:04
hallooooootjes...:D
ben vorige week zondag begonnen met lijnen .. en heb me vandaag gewogen ik weeg precies 60 kilo:D.. ik ben dus 3 kilo afgevallen.. en ik moet er nog 3 kilo afkrijgen.. inshallah is dat volgende week zondag zo :D.. inshallah..
ik ga nu nog meer op mijn dieet letten.. heb vandaag in de ochtend nix gegeten.. in de middag heb ik bij de mac gegeten het moest gewoon .. zolang daar niet geweest joh.. ik heb macnuggets met barbeque saus besteld met frietjes.. :) en 1 slokje van die cola van me vriendin.. goed he van mij :D hahaha.. maar toen ik thuis kwam een flesje water.. en heb 1 snoepje gegeten beloning voor de afgelopen week :) en ik heb als avondeten.. multi vit gedronken en een liga milk break voor de rest nix en zometeen ga ik slapen ik heb 2 dagen trouwens geen buikoefeningen gedan dus vandaag extra buikoefeningen..
ik hoop dat t ook goed met jullie gaat..
groetjes.. meisje die nog 3 kilo moet xxx
onbijt is belangrijk lieve schat
hallooooootjes...:D
ben vorige week zondag begonnen met lijnen .. en heb me vandaag gewogen ik weeg precies 60 kilo:D.. ik ben dus 3 kilo afgevallen.. en ik moet er nog 3 kilo afkrijgen.. inshallah is dat volgende week zondag zo :D.. inshallah..
ik ga nu nog meer op mijn dieet letten.. heb vandaag in de ochtend nix gegeten.. in de middag heb ik bij de mac gegeten het moest gewoon .. zolang daar niet geweest joh.. ik heb macnuggets met barbeque saus besteld met frietjes.. :) en 1 slokje van die cola van me vriendin.. goed he van mij :D hahaha.. maar toen ik thuis kwam een flesje water.. en heb 1 snoepje gegeten beloning voor de afgelopen week :) en ik heb als avondeten.. multi vit gedronken en een liga milk break voor de rest nix en zometeen ga ik slapen ik heb 2 dagen trouwens geen buikoefeningen gedan dus vandaag extra buikoefeningen..
ik hoop dat t ook goed met jullie gaat..
groetjes.. meisje die nog 3 kilo moet xxx
Hmmm.
6 kilo in twee weken?
Ga je na die 2 weken stoppen als je je doel bereikt heb?
Hoe gaat dat verder dan?
Want neem aan dat als je weer normaal gaat eten, dat het er meteen weer aanvliegt de kilo´s tenzij je de rest van je leven zo blijft dieeten.
:)
magrebChica
04-09-2005, 22:51
Hmmm.
6 kilo in twee weken?
Ga je na die 2 weken stoppen als je je doel bereikt heb?
Hoe gaat dat verder dan?
Want neem aan dat als je weer normaal gaat eten, dat het er meteen weer aanvliegt de kilo´s tenzij je de rest van je leven zo blijft dieeten.
:)
uhm nee iik ga dan niet stoppen want anders vliegt alles weer trug en heb ik alles voor nix gedaan.. ik sport nou niet ik doe alleen buikoefeningen.. maar als ik mijn doel bereikt hebt dan ga ik op fitness of op een andere sport.. en dan ga ik gwoon normaal eten wat ik wil enzo .. en dan gwoon sporten sporten sporten.. dus dan dat ik het er in de avond af train.. en elke keer voor 8 uur nix meer naar binnen werken.. al sterf ik van de honger.. snapie ?
oja ik drink nu ook niet zo veel water eigenlijk dat moet ik deze week veranderen mya ik laat wel weer wat hore succes allemaal
Ik ben zo moe maar me dagje ging goed ondanks dat ik wahed zin in een eetbui heb niet normaal ik zit in me ontwenningsfase ben maar aan de zonnebloempitten geslagen pff.
uhm nee iik ga dan niet stoppen want anders vliegt alles weer trug en heb ik alles voor nix gedaan.. ik sport nou niet ik doe alleen buikoefeningen.. maar als ik mijn doel bereikt hebt dan ga ik op fitness of op een andere sport.. en dan ga ik gwoon normaal eten wat ik wil enzo .. en dan gwoon sporten sporten sporten.. dus dan dat ik het er in de avond af train.. en elke keer voor 8 uur nix meer naar binnen werken.. al sterf ik van de honger.. snapie ?
oja ik drink nu ook niet zo veel water eigenlijk dat moet ik deze week veranderen mya ik laat wel weer wat hore succes allemaal
Best zwaar hoor.
Ik hoop dat het je lukt.
Beste is tog om langzaam af te vallen 1 kilo per week of per 2 weken, dan weet je ook dat het er af blijft als je een x niet sport of een x zondigt ofzo. :p
Maar goed ieder wat wils.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.