Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
woehoe dus het helptttttt
Ik ga het zo doen en k doe precies dit poppetje na :banana: !!! alleen meer bewegingen..! :hihi: !!
jaah het helpt echt heel goed ik had op een gegeven moment de sauna belt besteld om zeg maar om me biuk te doen en dan te trainen maar dat ding was zo flut en je moest naast een stopcontact zitten kreeg allemaal brandblaren op me buik heb ik hem teruggestuurd naar hun stelletje Oplichters en wat ook heel erg goed is is een saunabroekje aan doen en dan trainen pffff je zweet je kapot
Classy.Lady
12-07-2005, 11:57
Dames wat eten jullie bij de avondeten?
Enne Nasi is dat te doen of beter van niet? :o
..
marocgirlnador
12-07-2005, 11:59
jaah het helpt echt heel goed ik had op een gegeven moment de sauna belt besteld om zeg maar om me biuk te doen en dan te trainen maar dat ding was zo flut en je moest naast een stopcontact zitten kreeg allemaal brandblaren op me buik heb ik hem teruggestuurd naar hun stelletje Oplichters en wat ook heel erg goed is is een saunabroekje aan doen en dan trainen pffff je zweet je kapot
Hmmm Dat doe ik egt...Ik heb een brede buiK :kwaad:
By my is het zo brede buik..me benen die zijn oke :o
En me kont dat is weer een springkussen..!!! :kwaad:
dus ik begin maar bij my buik...!!!! :o
Oplossing voor bolle buik? :o
Mijn dagen zien er vaak als volgt uit :
s morgens: drink ik een liter water
s middags: 2 naturel danootje, een beschuit en een tomaat
s avonds hele kom salade (eigenlijk gewoon komkommer en appel)
Tussendoor eet ik veel fruit: vooral zure pruimen
Safi, meer niet. Af en toe drink ik in de avond water met na3na3 (zonder suiker wel te verstaan) I like that :bril:
In ziet mijn programma anders uit:
s morgens(11u): 2 sneedjes meergranen brood(met beleg) met glaasje melk
tussendoor: veel water
s avonds(17u): gewonen maaltijd die ik maak, een marmita ofzo, maar probeer er niet te veel van te eten.
en dan weer veel water en ook veel fruit.
En er is resultaat want heb gisteren een broek van me aangedaan, die te klein was geworden, nu past ie weer :D
:hihi:
nee nee meid je verliest er ook vet mee hoor ik deed het vorig jaar ook wikkelde het om me benen buik en ging tien kilometer fietsen kwam ik thuis ging ik sit ups doen en op de steps ik verloor binnen 7weken 15cm buikomtrek eindelijk had ik platte buik tfou haha ik ga er weer aan beginnen! ooh ja en me benen gingen watlangzamer maar was wel daar 8cmkwijt
Okee je hebt me overtuigd!! :hihi: Ik ga het ook proberen maar hoelang laat je de folie dan zitten?
marocgirlnador
12-07-2005, 12:23
Oplossing voor bolle buik? :o
Mijn dagen zien er vaak als volgt uit :
s morgens: drink ik een liter water
s middags: 2 naturel danootje, een beschuit en een tomaat
s avonds hele kom salade (eigenlijk gewoon komkommer en appel)
Tussendoor eet ik veel fruit: vooral zure pruimen
Safi, meer niet. Af en toe drink ik in de avond water met na3na3 (zonder suiker wel te verstaan) I like that :bril:
In ziet mijn programma anders uit:
s morgens(11u): 2 sneedjes meergranen brood(met beleg) met glaasje melk
tussendoor: veel water
s avonds(17u): gewonen maaltijd die ik maak, een marmita ofzo, maar probeer er niet te veel van te eten.
en dan weer veel water en ook veel fruit.
En er is resultaat want heb gisteren een broed van me aangedaan, die te klein was geworden, nu past ie weer :D
Djazak allah oel ghair! :kus: :o
marocgirlnador
12-07-2005, 12:23
Okee je hebt me overtuigd!! :hihi: Ik ga het ook proberen maar hoelang laat je de folie dan zitten?
:hihi: :likje:
VOCHT!!! :nijn:
zorg voordat je het doet eerst dat je wat gezweet hebt zodat de folie goed blijft zitten als je dan al een beetje vochtig aanvoelt wikkel je het heel strak op de probleem gebieden je traint er mee en wanneer je klaar bent verwijder je het gewoon en zo deed ik het elke dag weer thuis lachte iedereen me uit maar ineens werd ik slanker en slanker en ging 2kledingmaten naar beneden en toen was hetooh hoe doe je dat haha...jaa folie dus :hihi:
Djazak allah oel ghair! :kus: :o
Hayaki Allah!! :D
Weet jij een oplossing voor bolle buik? I hate it, en ik wil het weg :kwaad:
Hayaki Allah!! :D
Weet jij een oplossing voor bolle buik? I hate it, en ik wil het weg :kwaad:
Trainen is echt trainen ik had eerst ook een vet bolle buik geen zijkanten maar alleen buik en maag weet je wel ging trainen deed op een gegevenmoment 500sit ups met me ab roller op de grond ophijsen maar het resultaat was echt oeff ik wil het weer :traan1:
zorg voordat je het doet eerst dat je wat gezweet hebt zodat de folie goed blijft zitten als je dan al een beetje vochtig aanvoelt wikkel je het heel strak op de probleem gebieden je traint er mee en wanneer je klaar bent verwijder je het gewoon en zo deed ik het elke dag weer thuis lachte iedereen me uit maar ineens werd ik slanker en slanker en ging 2kledingmaten naar beneden en toen was hetooh hoe doe je dat haha...jaa folie dus :hihi:
En gebruik je dezelfde folie meerdere malen?
En gebruik je dezelfde folie meerdere malen?
nee uit hygiene niet..ik wikkel elke keer nieuwe
Trainen is echt trainen ik had eerst ook een vet bolle buik geen zijkanten maar alleen buik en maag weet je wel ging trainen deed op een gegevenmoment 500sit ups met me ab roller op de grond ophijsen maar het resultaat was echt oeff ik wil het weer :traan1:
Dus gewoon sit-ups?? :o
nee uit hygiene niet..ik wikkel elke keer nieuwe
Ok !! :D
Mijn ouders gaan me gek verklaren, foli is duur :hihi:
sweet_sihem
12-07-2005, 17:07
fase 1 duurt 2 weken en die is vrij streng geen fruit, geen suiker,geen vet, geen brood, geen pasta, geen rijst en geen aardappelen.
fase 2 tot je op gewicht bent mag je weer volkoren pasta , volkorenrijst en volkoren brood toevoegen met mate zolang je maar afvalt en je mag weer fruit.
Wat ik dus de afgelopen maanden absoluut niet heb gegeten zijn aardappelen.
voor meer inforamtie kun je op deze site kijken wat je wel en niet mag hebben in welke fase. http://www.southbeachforum.net/index.php
jij trouwens ook nog veel succes :goedzo:
ik wil ook afvallen toch wel 7 kilo ofzow... in ongeveer 2 weken en een half :D
en ik ben van plan dit dieet te volgen het ziet er me niet zo makkelijk uit maar toch ik doe alles om af te vallen en ik denk dat dit de snelste methode is of niet.. :o
moehim ik hoop dat het iets helpt en ik laat jullie ook wel iets weten goed :D
ik wens de andere meiden heeeeeell veeeeeell succes :banana: :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.