Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Firdouss
19-02-2006, 18:58
Whallah geen idee zal het wel eens opzoeken vanavond op het net maar wordt pas rond middernacht dat het hier dan staat als ik hem gevonden heb,? maar ik heb geen heupen joh dus meet dat nooit op ik meen me navelomtrek dat wel pffff:moe:
aah zo, nou als je dat wilt doen, zou hartstikke lief zijn!
Mijn taille is bij mij weer helemaal geen probleem. Mijn heupen zijn niet heel weelderig hoor, maar zou het wel fijn vinden als ze wat minder waren......
Heb je met hun op de kamer geslapen dan? Hoe oud zijn ze?
Vooral trots blijven op jezelf en dan kom je er wel. Wat is eigenlijk jouw uiteindelijke doel dat je wil halen met afvallen?
Groet,
Firdouss
Ja klopt ..me moeder heeft ze dat aangeleerd ze slaapt altijd met hun op de kamer, ...maar 1 is bijna 4 en de andere 6 ..:rolleyes: en druk :moe: oeff haha..
Maar me uiteindelijke doel is wanneer ik tevreden ben als ik in de spiegel kijk en de juiste broekmaat pas, ik zit nu nog op maat 42 en pas nu net 40 maar het is nog te strakjes bij me buik, me probleem gebied is nu buik rug en borsten ik word er gek van, ......................:moe: .......maar ik ga deze week heel hard er tegenaan:moe:
aah zo, nou als je dat wilt doen, zou hartstikke lief zijn!
Mijn taille is bij mij weer helemaal geen probleem. Mijn heupen zijn niet heel weelderig hoor, maar zou het wel fijn vinden als ze wat minder waren......
aah..ik vind heupen echt mooi echt vrouwelijk serieus,..:o
Ik ben vandaag een beetje slecht bezig geweest.
Heb namelijk vannochten een tosie met kaas gegeten 40+ en een hardgekookt eitje.
Ik heb niet geluncht omdat ik toen in de sportschool zat en daarna patatje oorlog gegeten en 2 frikadellen.
Ik ben vandaag een beetje slecht bezig geweest.
Heb namelijk vannochten een tosie met kaas gegeten 40+ en een hardgekookt eitje.
Ik heb niet geluncht omdat ik toen in de sportschool zat en daarna patatje oorlog gegeten en 2 frikadellen.
Echt zonde meid, ik heb gisteravond ook shoarma afgslagen ik dacht anders trap ik morgen dubbel zo zwaar met spinning op me fiets probeer echt je ritme qua gezond te houden en 1x per week te zondigen.
sakinaatje
19-02-2006, 19:13
Aaah ik vind het wel meevallen eigelijk maar wat mij opvalt is dat je wel heel vaak tosti eet , probeer te minderen kaas is vettig meid..:hadj:
heb vandaag niet veel bewogen heb wel lang in de keuken gestaan en heeel het huis schoon geboent..
enne tosti's daar ben ik gek op voortaan doe ik het met olijvenolie ;)
sakinaatje
19-02-2006, 19:14
Vakt wel mee zo veel is het niet. Je hebt het gezond gehouden das belangrijk. Hje kan het ook al meteen vandaag goed maken door 500X te springen. Wedden dat je schuldgevoel meteen weg is!:p
:D :D :D ik ga daar nu aan beginnen:banana: :banana:
sakinaatje
19-02-2006, 19:17
Ja klopt ..me moeder heeft ze dat aangeleerd ze slaapt altijd met hun op de kamer, ...maar 1 is bijna 4 en de andere 6 ..:rolleyes: en druk :moe: oeff haha..
Maar me uiteindelijke doel is wanneer ik tevreden ben als ik in de spiegel kijk en de juiste broekmaat pas, ik zit nu nog op maat 42 en pas nu net 40 maar het is nog te strakjes bij me buik, me probleem gebied is nu buik rug en borsten ik word er gek van, ......................:moe: .......maar ik ga deze week heel hard er tegenaan:moe:
ik begon toen ik maat 42 had.. en nu pas ik in sommige kleding 38 en sommige weer 40 gaat wel de goede kant op en jij kan t zeker ook ;) ik wil nu weer t liefs 36 heb ook erg last van heupen want benen heb ik niet en mn buik en borsten mogen ook kleiner..
ik begon toen ik maat 42 had.. en nu pas ik in sommige kleding 38 en sommige weer 40 gaat wel de goede kant op en jij kan t zeker ook ;) ik wil nu weer t liefs 36 heb ook erg last van heupen want benen heb ik niet en mn buik en borsten mogen ook kleiner..
weeet je meid, mijn probleem is niet mijn kont of benen dat zit mooi strak in vorm, me probleem zit hem echt van boven, dus rug buikje, en armen en zo pff ik train me suf ..maar ga nog harder trainen vanaf deze week want alles verstevigt van onderen maar van boven nog niet dus me buikoefeningen gaan omhoog en pff ga proberen 2x per week te zwemmen erbij, ik word helemaal gek echt waar :nerd: :maf2:
sakinaatje
19-02-2006, 19:29
weeet je meid, mijn probleem is niet mijn kont of benen dat zit mooi strak in vorm, me probleem zit hem echt van boven, dus rug buikje, en armen en zo pff ik train me suf ..maar ga nog harder trainen vanaf deze week want alles verstevigt van onderen maar van boven nog niet dus me buikoefeningen gaan omhoog en pff ga proberen 2x per week te zwemmen erbij, ik word helemaal gek echt waar :nerd: :maf2:
je kan het en je zal het resultaat ook zien....:goedzo: .
en van mijn buik dnek zelf dat ie never nooit vergaat. pff :jammer: wat ik ook doe. maar we gaan er tegen aan :)
je kan het en je zal het resultaat ook zien....:goedzo: .
en van mijn buik dnek zelf dat ie never nooit vergaat. pff :jammer: wat ik ook doe. maar we gaan er tegen aan :)
Nou geloof mij waar een wil is is een weg maar ik vecht tegen een schildklier probleem ik krijg er echt met wat moeite vanaf zoals je nu gemerkt hebt eet ik heel vaak de avonden heel licht fruit of kwark puur om af te vallen anders val ik gewoon niet af :jammer: ik moet werken tot 03.00 en honger lijden tot dan..:jammer: gewoon veel drinken drinken drinken, en jawel hoor buikje vergaat echt wel vorig jaar ben ik 15cm omtrek verloren in 7 weken tijd, folie om doen elke dag sit ups doen morgen ga ik weer folie kopen en weer ermee beginnen..:maf2:
magrebChica
19-02-2006, 20:51
Goedeavond meidee!!
EETVERLAGJE DAG 7:
rond n uur of 10 opgestaan.. cornflakes met melk maar niet heel die kopje want ik had er opeens geen zin meer in :hihi: dus heb wegsmeltcrackertjes gegeten met smeerkaas.
rond n uur of 2 : 3 volkoren crackers met kaas en een kiwitje met n beker groene thee zonder suiker natuurlijk :)
om 18.00: gekookte garnalen, paar spruitjes, korni3 (dienaam weet ik nie meer in t ned :hihi: ben vergete) en erwtjes! allemaal gekookt in water met n glas jus d'orange erbij!
om 19.00: 30 minuten gefiets op me hometrainer ( 300 cal dus eraf :) en ik heb meer oefeningen gedaan omdat ik gister maar 10 minuten had gefietst omdat familie hier was en egt zwak voelde.
dus vandaag ook 200x gespronge.. 30 x been oefeningen, 20 x buikspieroefeningen ( dat van buik hou ik nooit vol daarom doe ik er maar 20 om er aan te wennen beter dat ik elke dag 20 doe dan helemaal nix ) en 100x armoefeningen..
kheb nu echt zo n enore trek in de mac ofso oeeeefff jullie wille dat egt nie wete.. maar ja ik hou het maar bij een sinaasappeltje en een glas groene thee zometeen ..
morge plaat ik m weer..
en ga zoooo door he meideeeeee :D we can do it :banana:
groetjes moi
Goedeavond meidee!!
EETVERLAGJE DAG 7:
rond n uur of 10 opgestaan.. cornflakes met melk maar niet heel die kopje want ik had er opeens geen zin meer in :hihi: dus heb wegsmeltcrackertjes gegeten met smeerkaas.
rond n uur of 2 : 3 volkoren crackers met kaas en een kiwitje met n beker groene thee zonder suiker natuurlijk :)
om 18.00: gekookte garnalen, paar spruitjes, korni3 (dienaam weet ik nie meer in t ned :hihi: ben vergete) en erwtjes! allemaal gekookt in water met n glas jus d'orange erbij!
om 19.00: 30 minuten gefiets op me hometrainer ( 300 cal dus eraf :) en ik heb meer oefeningen gedaan omdat ik gister maar 10 minuten had gefietst omdat familie hier was en egt zwak voelde.
dus vandaag ook 200x gespronge.. 30 x been oefeningen, 20 x buikspieroefeningen ( dat van buik hou ik nooit vol daarom doe ik er maar 20 om er aan te wennen beter dat ik elke dag 20 doe dan helemaal nix ) en 100x armoefeningen..
kheb nu echt zo n enore trek in de mac ofso oeeeefff jullie wille dat egt nie wete.. maar ja ik hou het maar bij een sinaasappeltje en een glas groene thee zometeen ..
morge plaat ik m weer..
en ga zoooo door he meideeeeee :D we can do it :banana:
groetjes moi
Meid probeer echt om de 2a 3uur te etn en geen 5uur tijd er tussen laten, en verder is het goed wel magertjes maar als jij ero p kan leven ,..dan is het goed.
Eindverslag:
Vreselijk ingehouden...ben vandaag op visite geweest....wat is het toch vervelend als je je op zulke momenten moet inhouden....
Ochtend: 2 sneetjes bruin brood, 1 met olijfolie, 1 met slankie 20+, 1 beschuitje volkoren met Slankie20+...Anderhalve liter water+ 30 buikspieroefeningen en 40x beenoefeningen....
Magere yoghurt in de middag met stukjes appel....water
Avond: Klein beetje wortels en groente in een broodje(bruin brood)...worteltjes
en een klein beetje soep....
Tussendoor: een stuk marokkaanse pannekoek met helemaal niks erop...Pagrir....
Strax...Ik ga nog een half uur trainen op mn hometrainer en water drinken...
shebekia_girl
19-02-2006, 21:30
heej dames...
mijn eetverslag:
ontbijt 3 stukjes ananas, 3 schijfjes appel + 1 glas water
middageten: 1 cup a soup + 1 witte boterham
avondeten: een halve aardappel, wat brocoli, 1 glas water & een half spiegeleitje
da was het...voel me nie goed vandaag...feedback?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.