toprakkizi
03-09-2005, 23:26
ik heb vandaag 2 dove op en 2 blikjes cola ik weet ongezond maar ik kan niets eten en omdat ik suikertekort heb moest ik dit wel naar binnen werken anders viel ik flauw
Goedemorgen dames lekker opgestaan het weekend een beetje overleefd? hihi,..ik ben benieuwd ...
marocina
04-09-2005, 12:29
ik wil ook heel veel kilos weg hebben maar het lukt niet :(
ik wil ook heel veel kilos weg hebben maar het lukt niet :(
heheheeheh wat is veel meid? en je moet niet zeggen HET LUKT ME NIET..je moet zeggen ik ga ervoor meid,..gewoon stap voor stap mijn eerste stap is 6 kilo ik ga beetje voor beetje eraf proberen te werken.
marocina
04-09-2005, 13:45
heheheeheh wat is veel meid? en je moet niet zeggen HET LUKT ME NIET..je moet zeggen ik ga ervoor meid,..gewoon stap voor stap mijn eerste stap is 6 kilo ik ga beetje voor beetje eraf proberen te werken.
7 kiloooooooos :traan1:
7 kiloooooooos :traan1:
Ach meid dat is helemaal niet veeel dat lukt je wel hoor, wat is jouwn probleem maker van eten?
HaagseHafida
04-09-2005, 13:51
Pff heb zo'n zin in iets lekkers niet normaal...
Pff heb zo'n zin in iets lekkers niet normaal...'
heey meid maak dan wat komkommer of zo met een beetje zout.? hihi ik had dat gisteren wat jij had ik had echt zin in een patatje met,, maar toen dacht ik aan die broek die niet naar boven past meer en sloeg ik de patatje met maar over haha
marocina
04-09-2005, 14:06
Ach meid dat is helemaal niet veeel dat lukt je wel hoor, wat is jouwn probleem maker van eten?
mijn probleem is als ik me verveel ga ik eten, en ik ga ook eten uit gezelligheid. Dus dan heb ik me voorgenomen aan dieet te houden dan ben je weer bij die of is iemand anders bij je op bezoek en ook al zit je vol je eet mee anders is het zo ongezellig :( en ik was eerst wel slank :traan1:
mijn probleem is als ik me verveel ga ik eten, en ik ga ook eten uit gezelligheid. Dus dan heb ik me voorgenomen aan dieet te houden dan ben je weer bij die of is iemand anders bij je op bezoek en ook al zit je vol je eet mee anders is het zo ongezellig :( en ik was eerst wel slank :traan1:
jaa dat is ook mijn probleem meid maar ik werk eraan en probeer heel veel te drinken zoals vandaag ook ochtend 2 beschuit gegeten met liter water erachteraan en dan net klein bordje couscous omdat ik aardig gevuld was van het water,..en dan vanavond gewoon een bakkie fruit...je moet jezelf dwingen meid..
marocina
04-09-2005, 14:18
ja inderdaad ik ga het gewoon proberen
HaagseHafida
04-09-2005, 14:51
'
heey meid maak dan wat komkommer of zo met een beetje zout.? hihi ik had dat gisteren wat jij had ik had echt zin in een patatje met,, maar toen dacht ik aan die broek die niet naar boven past meer en sloeg ik de patatje met maar over haha
Ik heb maar een beetje soep genomen...
Ik heb maar een beetje soep genomen...
Goed zoo meid..!! :goedzo:
Pff heb zo'n zin in iets lekkers niet normaal...
Ik ook!! Oh mijn god, mijn man had een snickers voor mij meegenomen :( omdat ie vergeten was dat ik aan het lijnen ben en de hele dag zie ik die snickers voor me...aaaah!! Ik heb m met moeite in de kast gelegd en hoop dat ie daar ook blijft anders geef ik m morgen wel aan een collega ofzo, je weet maar nooit....ik vertrouw mezelf niet als het om een snicker gaat, ik vind ze zooo lekker....
Maar goed morgen is mijn tweede week van fase 1 van het south beach dieet en ik ben blij dat ik deze week niet gezondigd heb. Ik ben nog maar 1.5 kilo kwijt maar ja alle beetjes helpen he?
Hoe is het met jullie? Welk dieet volgen jullie? En hoeveel zijn jullie al afgevallen? Sporten jullie er ook bij of letten jullie alleen op voeding? Ik sport vijf uur in de week en lijn dus sinds een week maar ben toch maar weinig afgevallen. Ik voel me dan ook zwaar gedemotiveerd, waarschijnlijk is dat de reden dat ik zo naar die reep hunkerde....:traan1:
Nou meiden, succes en blijf elkaar steunen!
Oumnia.
mensen wie kan me helpen. ik ben niet dik maar mijn buik is best mollig. ik haat het bij mijn broeken boem vetrol. wa moe k doen??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.