Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Modesty vertel eens...wat kan eigenlijk eten , waar je niet van aan komt..wat is allemaal gezond..oke fruit....maar wat nog meer....
Modesty vertel eens...wat kan eigenlijk eten , waar je niet van aan komt..wat is allemaal gezond..oke fruit....maar wat nog meer....
De volgende zaken kun je beter weglaten cq vermijden:
- voor bewerkte producten (denk daarbij aan koekjes, sultana's, liga's....)
- brood heb je nodig omdat het o.a. vezels bevat..... maar neem volkorenbrood en vervang bijvoorbeeld een sneetje door een cracotte cracker of beschuit
- als je pasta of rijst neemt, neem het niet te vaak per week en probeer dan de volkoren versie te nemen
- drink koffie en thee zonder suiker
- aardappelen bevatten ook veel koolhydraten
- geen banaan en druiven
- als je yoghurt neemt probeer magere yoghurt te nemen of kwark
- geen frisdrank of pak de light versie.... ik ben zelf verslaafd aan Cristal clear bevat geen overbodige suikers
- vruchtensappen bevatten te veel toegevoegd suiker OOK de light versie
Dit is even waar ik op kan komen... als ik meer tips heb zal ik ze plaatsen
Ja ik probeer nu te wennen aan die zoetjes want zonder ga ik me thee denk ik helemaal niet drinken.
Maar vandaag al wel 2 liter water op dus daarin boek ik in elk geval vooruitgang.
Ik kan me morgen pas wegen in de sportschool, dus dan zal ik ook da vermelden.
Bedankt voor de feedback.
Oke meid, ik vind het al goed dat je het probeert, succes he morgen. :goedzo:
De volgende zaken kun je beter weglaten cq vermijden:
- voor bewerkte producten (denk daarbij aan koekjes, sultana's, liga's....)
- brood heb je nodig omdat het o.a. vezels bevat..... maar neem volkorenbrood en vervang bijvoorbeeld een sneetje door een cracotte cracker of beschuit
- als je pasta of rijst neemt, neem het niet te vaak per week en probeer dan de volkoren versie te nemen
- drink koffie en thee zonder suiker
- aardappelen bevatten ook veel koolhydraten
- geen banaan en druiven
- als je yoghurt neemt probeer magere yoghurt te nemen of kwark
- geen frisdrank of pak de light versie.... ik ben zelf verslaafd aan Cristal clear bevat geen overbodige suikers
- vruchtensappen bevatten te veel toegevoegd suiker OOK de light versie
Dit is even waar ik op kan komen... als ik meer tips heb zal ik ze plaatsen
Dank je .....fenna is mijn personal assistent samen met moeskiela maar moeskiela komt niet meer opdagen. :kwaad: die heeft 100% eetbuien ..:kwaad:
Dank je .....fenna is mijn personal assistent samen met moeskiela maar moeskiela komt niet meer opdagen. :kwaad: die heeft 100% eetbuien ..:kwaad:
Jah... ik dacht ik ben weer terug dus ik zal mezelf maar even nuttig maken :o
:regie: Moeskiela melden
p.s. weet jij waar Lellafessie en Meryema zijn???
Jah... ik dacht ik ben weer terug dus ik zal mezelf maar even nuttig maken :o
:regie: Moeskiela melden
p.s. weet jij waar Lellafessie en Meryema zijn???
Mereyma had last van haar darmen maar die melde zich laatst maar is weer weg?:confused: en lellafessia heb ik echt al heel lang niet meer gesproken..:jammer:
Mereyma had last van haar darmen maar die melde zich laatst maar is weer weg?:confused: en lellafessia heb ik echt al heel lang niet meer gesproken..:jammer:
Mmh... misschien moet ik maar een bezoekje aan ze brengen... ze wonen tenslotte niet ver van me vandaan.... maar waar moet ik ze precies vinden :confused:
Mmh... misschien moet ik maar een bezoekje aan ze brengen... ze wonen tenslotte niet ver van me vandaan.... maar waar moet ik ze precies vinden :confused:
haha echt geen idee schat? of je moet ze even pmen,? want ze wonen wel bij jou in de buurt idd..
:D Zou vandaag ook heel goed op mij van toepassing kunnen zijn....
Plaats vandaag geen eetverslag want ik ben vandaag aan het schransen...
Heb ik gewoon even zin in :lekkerpuh
Tot morgen!!!
[/SIZE]
:D Zou vandaag ook heel goed op mij van toepassing kunnen zijn....
Plaats vandaag geen eetverslag want ik ben vandaag aan het schransen...
Heb ik gewoon even zin in :lekkerpuh
Tot morgen!!!
JA HOOR MIETJUHHHHHH GEWOON MELDEN HOOR...:hadj:
magrebChica
17-02-2006, 16:54
goedemiddag dames..
dit is pas mijn 5e dag en ik heb 5 dage lang mijn eetverslagjes vermeld!
en ik weeg me om de week normaal maar modesty heeft me gisteren verteld dat ik me vandaag ook moest wegen:d dat heb ik dus gedaan en tatatatataaaaaaaaaaaaaaaa 2 kilo afgevallen en ben pas 5 dagen bezig!!
wooeeeehoeeeeeeeeee i can do it so you all can do it 2!!
ik zet vanavond weer mijn eetverslagje der op !!
groetjes
somebody who lost 2 kilo! :banana:
goedemiddag dames..
en ik weeg me om de week normaal maar modesty heeft me gisteren verteld dat ik me vandaag ook moest wegen:d dat heb ik dus gedaan en tatatatataaaaaaaaaaaaaaaa 2 kilo afgevallen en ben pas 5 dagen bezig!!
groetjes
You goo girlie .....................................:banana:
JA HOOR MIETJUHHHHHH GEWOON MELDEN HOOR...:hadj:
:lekkerpuh
Hap, slik, weg chocolaatje
Hap, slik weg koekje met dikke laag chocolade
goedemiddag dames..
groetjes
:zweep:
Ik verloor twee kilo in twee weken en heb vandaag lekker een schransdag!!
:lekkerpuh
Hap, slik, weg chocolaatje
Hap, slik weg koekje met dikke laag chocolade
Zucht buik inhouden, pff krijg rits niet dicht,? shit chocolaatje shit dikke laag chocolade :lekkerpuh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.