Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
:eek:
Dat is veels te veel joh!
Dat gaat er dan ook weer heel makkelijk bij komen.
2 kilo per maand is veel haalbaarder lijkt mij, k wil ook 6 kilo kwijt maar k ga er vanuit dat k die zes kilo pas eind december kwjit ben Inscha Allah. Dan stress je ook niet en kan je het lekker rustig aandoen ...:D
Klopt maar vergeet de eerste kilo's gaan altijd het hardst en dan heel langzaam ben vorig jaar ook binnen een maandje tijd 6.5kilo verloren en die 2 a 3 weken daarop maar 3.5 kilo waaro ik binnen ongeveer 2maanden tien kilo kwijt was jaa he is echt honger lijden dat wel hoor..!! ik heb nu echt HOnger gewoon maar gewoon doorzetten. :D
K doe ook mee mensen :D!
K ben al wat afgevallen, maar k wil er nog zes kilo af om precies te zijn.
K volg geen specifiek dieet, eet geen zoetigheden alleen zo op zijn tijd, avondeten wat minder en overdag niet teveel eten.
Leuk dat je meedoet by the way! kuz
Klopt maar vergeet de eerste kilo's gaan altijd het hardst en dan heel langzaam ben vorig jaar ook binnen een maandje tijd 6.5kilo verloren en die 2 a 3 weken daarop maar 3.5 kilo waaro ik binnen ongeveer 2maanden tien kilo kwijt was jaa he is echt honger lijden dat wel hoor..!! ik heb nu echt HOnger gewoon maar gewoon doorzetten. :D
Oooh ja k begrijp wel wat je bedoelt.
De kilo´s gaan bij nu ook heel erg langzaam, dat komt omdat ik al heel wat afgevallen ben vandaar dat mijn doel gewoon 2 kilo´s per maand is. :D
Het lukt je wel, gewoon doorzetten inderdaad.
Oooh ja k begrijp wel wat je bedoelt.
De kilo´s gaan bij nu ook heel erg langzaam, dat komt omdat ik al heel wat afgevallen ben vandaar dat mijn doel gewoon 2 kilo´s per maand is. :D
Het lukt je wel, gewoon doorzetten inderdaad.
Wat goed van je meid, .? hoeveel ben je al verloren in hoeveel tijd hihi!!
Wat goed van je meid, .? hoeveel ben je al verloren in hoeveel tijd hihi!!
10 kilo. :o
K was volgens mij in maart/april begonnen dus ben het in ongeveer 5 a 6 maanden afgevallen.
HaagseHafida
03-09-2005, 16:28
Ik meld me hierbij nogmaals...
Dit keer ga ik me er echt aan houden, ik wil graag 10 kilo kwijt..
Vanaf nu ga ik daar dus naartoe werken...
magrebChica
03-09-2005, 18:25
ik ben al een paar kilos kwijt.. ik merk het aan me broeken en alles... en collegas op me werk zeggen dit ook tegen me .. dat doet je egt goed die complimentjes.. OEI jij bent egt afgevallen .. wow staat je beter blablabla.. oei je heb egt en mooi lijntje blablabla.. doet je egt goed dan heb je juist zin om af tevallen lijkt wel..
ik had een vraagje ladies...?
zijn jullie ook afgevallen bij jullie borsten.. ?? ik woog volgens mij als eerst 67 voordat ik naar marokkko ging.. en toen ik terug kwam was ik gaan dieten.. want ik wou gewoon afvallen ik riep dit al zo vaak.. maar t kwam er nooit aan toe.. ik ben morge precies 1 week bezig.. dus dan laat ik jullie mijn week resultaat weten.. ik had me tussen door al gewogen.. en er was 3 kilo af en dat is egt te zien.. maar morge laat ik het jullie weten..
ik wil niet bij mijn borsten afvallenn.. ik had dubbel d en nu is het denk ik C of D terwijl mijn beha's mij nog gwoon passen.. maar ik heb nu een plat buikje en gewoon borsten.. maar kwil niet zo een plank worden maar juist wel weer afvallen?
wete jullie misgien wat ik hier aan kan doen of is dat gwoon zo kan je daar nix aan doen?
shokran...
xxx missy beetje deboez! xxx
Ik meld me hierbij nogmaals...
Dit keer ga ik me er echt aan houden, ik wil graag 10 kilo kwijt..
Vanaf nu ga ik daar dus naartoe werken...
Welkom schat.!! heel veel succes weet je al hoe je het aaan gaat pakken?
10 kilo. :o
K was volgens mij in maart/april begonnen dus ben het in ongeveer 5 a 6 maanden afgevallen.
Harstikke goed meid!!nou op voor de volgende kilootjes.!!
ik ben al een paar kilos kwijt.. ik merk het aan me broeken en alles... en collegas op me werk zeggen dit ook tegen me .. dat doet je egt goed die complimentjes.. OEI jij bent egt afgevallen .. wow staat je beter blablabla.. oei je heb egt en mooi lijntje blablabla.. doet je egt goed dan heb je juist zin om af tevallen lijkt wel..
ik had een vraagje ladies...?
zijn jullie ook afgevallen bij jullie borsten.. ?? ik woog volgens mij als eerst 67 voordat ik naar marokkko ging.. en toen ik terug kwam was ik gaan dieten.. want ik wou gewoon afvallen ik riep dit al zo vaak.. maar t kwam er nooit aan toe.. ik ben morge precies 1 week bezig.. dus dan laat ik jullie mijn week resultaat weten.. ik had me tussen door al gewogen.. en er was 3 kilo af en dat is egt te zien.. maar morge laat ik het jullie weten..
ik wil niet bij mijn borsten afvallenn.. ik had dubbel d en nu is het denk ik C of D terwijl mijn beha's mij nog gwoon passen.. maar ik heb nu een plat buikje en gewoon borsten.. maar kwil niet zo een plank worden maar juist wel weer afvallen?
wete jullie misgien wat ik hier aan kan doen of is dat gwoon zo kan je daar nix aan doen?
shokran...
xxx missy beetje deboez! xxx
Toen ik tien kilo verloor gingen me borsten ook afvallen maar niet extreem veel of zo maar je zag het wel!
HaagseHafida
03-09-2005, 20:27
Welkom schat.!! heel veel succes weet je al hoe je het aaan gaat pakken?
Dank je, ik ga niet echt een specifiek dieet volgen maar gewoon de zoetigheden schrappen..
Verder weer iets fanatieker trainen...
Heb jij wel een plan?
Dank je, ik ga niet echt een specifiek dieet volgen maar gewoon de zoetigheden schrappen..
Verder weer iets fanatieker trainen...
Heb jij wel een plan?
Uhmm..jaaa ik ben van plan om gewoon echt te minderne met brood pasta pizza en dat soort dingen, want ik snoep niet maar eet teveel pasta's enzo en eet ook te onregelmatig doordat ik ontzettend druk en chaotisch leef gewoon..dus dat zijn dingen die ik aan ga pakken en trainen he.!
Broooooooood!
Niet teveel brood eten, en vooral geen wit brood!
En vooral geen Marokkaans brood!
Daar ben k van gemindert.
Broooooooood!
Niet teveel brood eten, en vooral geen wit brood!
En vooral geen Marokkaans brood!
Daar ben k van gemindert.
Hahah jaaa want ik heb echt een OPgeblazen buik gekregen dus moet echt minderen.!
Moraliste
03-09-2005, 23:10
hmmm, ik moet s opstaan om te eten, anders word ik niet goed. Het is niet dat ik veel eet hoor...maar zoals je al zei, ik zal ook letten om niet bij te komen..En trouwens, ik eet niet meer dan een halve kommetje soep, en een snackje
Na eten id ochtend niet gaan slapen. De tijd geven voor vertering van dat eten.
Ik ben nu zelf nog wat dagen van de vorige ramadan in te halen.
Geen zoetigheden, alleen de nodige vitamine naar binnen. Alhoewel een beetje suiker wel goed is, omdat je de hele dag zonder doet. Veel fruit en water en wat eiwitten zoals (halfvolle) melk of een mager yogurtje.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.