Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
hmmm k ben net wakker en heb 2 sneetjes brood op met een glas thee:)
Vandagg wordt het denk ik alleen sla..:)!
Denk ik..K moet nou eenmaal weer opnieuw beginnen:(!
Aangezien ik het op school zo leuk had MET eten!:(!
hahah meskinaa en je was net zo goed bezig...aah ik was afgelopen week de afvallers aan het kijken en elke keer als ik een keer tijd heb om tv te kijken en ik zap vind ik iets met afvallen als het niet die amerikaanse dietiste is dan is het wel de afvallers haha dus ik dacht dit zijn tekenen..2x achter elkaar binnen een paar dagen dat ik het zie dat betekent nu moet ik er voor gaan whahah :D dus ik had gezondigd woensdag waar ik zo erg spijt van kreeg niet normaal dat ik gisteren echt weer opgepakt heb....en vandaag gaan we er weer voor ik heb vanochtend 2 beschutjes komijne kaas gegeten met 1 glas melk!
marocgirlnador
03-09-2005, 09:56
hahah meskinaa en je was net zo goed bezig...aah ik was afgelopen week de afvallers aan het kijken en elke keer als ik een keer tijd heb om tv te kijken en ik zap vind ik iets met afvallen als het niet die amerikaanse dietiste is dan is het wel de afvallers haha dus ik dacht dit zijn tekenen..2x achter elkaar binnen een paar dagen dat ik het zie dat betekent nu moet ik er voor gaan whahah :D dus ik had gezondigd woensdag waar ik zo erg spijt van kreeg niet normaal dat ik gisteren echt weer opgepakt heb....en vandaag gaan we er weer voor ik heb vanochtend 2 beschutjes komijne kaas gegeten met 1 glas melk!
Zo goed van je:goedzo:
Ik heb het echt verpest...Weet je wat ik nu weer ga doen inshallah...Elke dag in bed 100x buikspieroefeningen ochtend en avond,liter waters en zoveel mogelijk vet aan de kant alleen salades ed.Dat helpt alhamdoulilah wel bij my en inshallah van alles een beetje verminderen!
Zo goed van je:goedzo:
Ik heb het echt verpest...Weet je wat ik nu weer ga doen inshallah...Elke dag in bed 100x buikspieroefeningen ochtend en avond,liter waters en zoveel mogelijk vet aan de kant alleen salades ed.Dat helpt alhamdoulilah wel bij my en inshallah van alles een beetje verminderen!
Aah meid komt wel goed inshallah ik wil echt voor de ramadan 6kilo minimaal verliezen dat betekent dat ik 1.5per week moet verliezen pff.!! nou we gaan er voor haha. :D
marocgirlnador
03-09-2005, 10:08
Aah meid komt wel goed inshallah ik wil echt voor de ramadan 6kilo minimaal verliezen dat betekent dat ik 1.5per week moet verliezen pff.!! nou we gaan er voor haha. :D
ik wil tien kilo kwijt!!!!
ik wil tien kilo kwijt!!!!
jaah haah ik wil ook meer als zes kwijt maar je moet eerst een streef pakken voor 1 maand snap je..? en tien kilo is te veel meid probeer gewoon als streef 3 tot 5kilo te pakken.!! :D
marocgirlnador
03-09-2005, 10:24
jaah haah ik wil ook meer als zes kwijt maar je moet eerst een streef pakken voor 1 maand snap je..? en tien kilo is te veel meid probeer gewoon als streef 3 tot 5kilo te pakken.!! :D
JE Hebt gelijk..Maar inshallah lukt het mij wel :o om 5 kilo weg te werken!!
JE Hebt gelijk..Maar inshallah lukt het mij wel :o om 5 kilo weg te werken!!
Inshallah moet gewoon krijg ik nou groen puntje hahah :D
marocgirlnador
03-09-2005, 10:28
Inshallah moet gewoon krijg ik nou groen puntje hahah :D
hebbie al:D..EN nu ik :o
hebbie al:D..EN nu ik :o
Uhm schat als het goed heb je hem hihi ben er nog niet zo heel erg goed in haha!! :D
Alsof we niet bij zullen komen tijdens de Ramadan...:(
Alsof we niet bij zullen komen tijdens de Ramadan...:(
als je er echt op let kom je niet bij het is wel heel moeilijjk dat wel vorig jaar toen was ik ok met dieten bezig tijdens de ramadan was me doel gewoon me gewicht behouden niet aankomen en alles wat er af was gewoon welkom en het lukte maar ik trainde elke dag direct na het eten..en at na 22.00 gewoon echt nix meer ook niet opstaan voor het eten nix.
marocgirlnador
03-09-2005, 12:21
Uhm schat als het goed heb je hem hihi ben er nog niet zo heel erg goed in haha!! :D
THnQ
als je er echt op let kom je niet bij het is wel heel moeilijjk dat wel vorig jaar toen was ik ok met dieten bezig tijdens de ramadan was me doel gewoon me gewicht behouden niet aankomen en alles wat er af was gewoon welkom en het lukte maar ik trainde elke dag direct na het eten..en at na 22.00 gewoon echt nix meer ook niet opstaan voor het eten nix.
hmmm, ik moet s opstaan om te eten, anders word ik niet goed. Het is niet dat ik veel eet hoor...maar zoals je al zei, ik zal ook letten om niet bij te komen..En trouwens, ik eet niet meer dan een halve kommetje soep, en een snackje
K doe ook mee mensen :D!
K ben al wat afgevallen, maar k wil er nog zes kilo af om precies te zijn.
K volg geen specifiek dieet, eet geen zoetigheden alleen zo op zijn tijd, avondeten wat minder en overdag niet teveel eten.
:eek:
Dat is veels te veel joh!
Dat gaat er dan ook weer heel makkelijk bij komen.
2 kilo per maand is veel haalbaarder lijkt mij, k wil ook 6 kilo kwijt maar k ga er vanuit dat k die zes kilo pas eind december kwjit ben Inscha Allah. Dan stress je ook niet en kan je het lekker rustig aandoen ...:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.