Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
ja in het begin ben ik langzaam aan begonnen , om de dag en dan je houden aan het schema wat je erbij krijgt. Daarna ben ik het op de bonne fooi gaan doen, mijn probleemgebied is rond mijn buik dus ik doe vaker de ABS met daarna de cardio (in totaal 1 uur) dan de basics. De gevorderden dvd heb ik 1 keer gedaan maar hield ik niet vol.
Ben een maand geleden begonnen. Heb het nu opgevoerd naar elke dag behalve de woensdag, dat is mijn rustdag.
ja in het begin ben ik langzaam aan begonnen , om de dag en dan je houden aan het schema wat je erbij krijgt. Daarna ben ik het op de bonne fooi gaan doen, mijn probleemgebied is rond mijn buik dus ik doe vaker de ABS met daarna de cardio (in totaal 1 uur) dan de basics. De gevorderden dvd heb ik 1 keer gedaan maar hield ik niet vol.
Ben een maand geleden begonnen. Heb het nu opgevoerd naar elke dag behalve de woensdag, dat is mijn rustdag.
Thanks voor de info
nee ik kan hem niet aanpassen dat lukt niet, ik moet er nog 14 eraf
:goedzo: dat lukt je ook wel!!
Heey selly hoeveel ben je dan afgevallen eigenlijk pfff jeetje ik heb het echt snikheet heb net lopen boenen jongen een uur lang pff stofzuigen dweilen...nu ga ik die hard sporten douchen en dan werken ...en dat moet allemaal binnen 2uurtjes nou ik ga maar snel aan de slag haha!
En lady's.....................
En lady's.....................
OOh allala heb een beetje spierpijn billy blanks gaat mij te hard hooor :hihi: zoo naa die 8minuten work out was ik helemaaaal kapott gewoon niet normaal ik had daarvoor namelijk een tien minuten op de cyclo trainer gestaan, zoo en heb buikoefeningen gedaan pff echt moe en een lekkere lange douche genomen dernaa maar me dagje is goed verlopen tot nu toe..ochtend..danio...tussen de middag 1 bruin bolletje met 2stukjes vissticks tussendoortje vanmiddag ja jaa suikervrije ijsje ghehe :hihi: en heb al 1.5liter water op...vanavond wordt slaatje eten .. :hihi:
magrebChica
01-09-2005, 18:15
Goed gedaan Meiden!! Ga zo door.. ik ga me zo wegen ..eigenlijk moet ik tot zondag wegen want dan zie ik het verschil in 1x van die week! maar ik voel gwoon dat er wat af is gevlogen dus ben egt benieuwd ik laat het vanavond weten.. en ook weer mijn eetrooster zal ik maar zegge hihi.. keep on going girlsss..
x mis deboez
magrebChica
01-09-2005, 21:12
Oh my godddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd ddddd!!!!!!!!!!!!!!
w8 w8 eerst ff wat ik gegeten heb this day..
ochtend --> ongeveer half 10... zo een shake van weight care moet je mengen met melk en dan drinken .. heb niet eens de helft gedronken vond m egt gooor bahbah.. dus bijna nix..
middag// ongeveer 2 uur... uhm 2 visjes die lekkerbekken ofso 2 gebakken in ziet el 7ora ;) met groene loebia en selderie met slasaus.. maar heb alleen die 2 visjes gegeten en die selderie die loebia wilde ik niet meer eten kzat al vol.. raar maar waar..:)
tussendoor een appel..
om half 8.. had ik egt honger... wou wat bakken maar nee heb me ingehouden.. heb 4 volkoren beshuitjes op.. met slankie kaas.. en een grote glas ice tea lemon zonder prik.. :) safi dat was het en heb me net gewogen..
en tatadadadammmmmm.... ik weeg nu precies 60 kilooooooooooo
ik ben egt super blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jj .. nog 3 kilo te gaan nou.. egt raar.. ik wis niet dat t zo snel kon gaan ik ben zondag begonnen en nu al.. 3 kilo gewoon woehoeeeeeeeeeee.... :D ik hoop voor jullie dat jullie ook zo een resultaat zullen krijgen.. :D .. thnx girls dit helpt me egt.. jullie reacties en alles.. evrything on this topic does help me out.. ;) ..
keep on going the good way..
ps =... ik merkte het al aan me buik die is helemaal verdwenen.. me broeken passen weer maar wil wel nog een beetje afvallen hihi :).. ik mocht me eigenlijk niet wegen.. want moet me zondag pas wegen want dan krijg ik een week resultaat snapie snapie.. ewa keep on going!!
xxxx miss beetje deboez xxx
oja hihi effe ondertekening veranderen :D
ochtend --> ongeveer half 10... zo een shake van weight care moet je mengen met melk en dan drinken .. heb niet eens de helft gedronken vond m egt gooor bahbah.. dus bijna nix..
middag// ongeveer 2 uur... uhm 2 visjes die lekkerbekken ofso 2 gebakken in ziet el 7ora ;) met groene loebia en selderie met slasaus.. maar heb alleen die 2 visjes gegeten en die selderie die loebia wilde ik niet meer eten kzat al vol.. raar maar waar..:)
tussendoor een appel..
om half 8.. had ik egt honger... wou wat bakken maar nee heb me ingehouden.. heb 4 volkoren beshuitjes op.. met slankie kaas.. en een grote glas ice tea lemon zonder prik.. :) safi dat was het en heb me net gewogen..
ik ben egt super blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jj .. nog 3 kilo te gaan nou.. egt raar.. ik wis niet dat t zo snel kon gaan ik ben zondag begonnen en nu al.. 3 kilo gewoon woehoeeeeeeeeeee.... :D ik hoop voor jullie dat jullie ook zo een resultaat zullen krijgen.. :D .. thnx girls dit helpt me egt.. jullie reacties en alles.. evrything on this topic does help me out.. ;) ..
ps =... ik merkte het al aan me buik die is helemaal verdwenen.. me broeken passen weer maar wil wel nog een beetje afvallen hihi :).. ik mocht me eigenlijk niet wegen.. want moet me zondag pas wegen want dan krijg ik een week resultaat snapie snapie.. ewa keep on going!!
Good gedaan meissie :goedzo:
magrebChica
02-09-2005, 22:19
2 day : onbijt.. glas melk.. op me werk.. een dubbelfris drank met citroen.. middag 2 kipsate met 2 beschuitjes en komkommer en tomaat.. avond 3 beschuitjes met smeerkaas en atai bi na3na3.. klaar..
vandaag zoveel complimentjes gehad.. oei je bent egt afgevallen blabla.. egt leuk om te hore heel de week hoor ik t al raar maar waar..
keep on going the good wat xxx
magrebChica
02-09-2005, 23:00
Good gedaan meissie :goedzo:..
Thanxx :D
Maghrebchicaaa heel goed gedaaan ik heb echt HONgerrrr..mijn god niet normaal.
GOEDEMORGEN DAMES HOE IS HET MET JULLIE?? mm ik hb het gered gisteren maar heb echt honger geleden gewoon pff, avond eten was alleen een danio..en tussen de middag 2 pistoletjes met wat bonen en vlees en ochtend was ook danio..ik moest werken tot in de nacht en me maag knorde echt heb maar 2 flesjes water gevuld en gewoon volgehouden resultaat van het avond eten overslaan was er 750gram vanaf ik ben van plan deze hele week me avond eten te vervulllen met danio..nou en hoe is het met de rest hier.??
marocgirlnador
03-09-2005, 09:45
hmmm k ben net wakker en heb 2 sneetjes brood op met een glas thee:)
Vandagg wordt het denk ik alleen sla..:)!
Denk ik..K moet nou eenmaal weer opnieuw beginnen:(!
Aangezien ik het op school zo leuk had MET eten!:(!
marocgirlnador
03-09-2005, 09:47
tussendoor een appel..
kga maar ook is so een dieet volgen:$
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.