Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
magrebChica
31-08-2005, 16:37
Halootjes weer..
Je moet per dag 8 glazen water proberen te drinken.. 1.5 liter ofso..
ik dronk eerst niet zo veel.. maar k heb iets bedacht :hihi:
je weet toch die aldi flessen van 1.5 liter cola of sinas.. of wat er ook in zit..!
pak 1 fles ..ZONDER STATIEGELD:P .. :hihi:
en vul die met water.. en drink die heel de dag door.. 1x een slokje 1 x veel 1x weinig.. totdat hij leeg is.. ;) snappie snappie:)
helpt egt ik weet nu hoeveel water ik drink.. want water helpt met afvallen..
i hope dat jullie hier iets aan hebben mensjes!
ps ----------> ik zet er vanavond weer op wat ik zoal gegeten heb.. :) byebye take care.. & keep that dieet going!
xxx Missy Deboez xxx
http://www.volkswagen.nl/index/home/modellen/new_beetle/new_beetle/0,9666,_D0Lnl,00.html
Dit is hem maar niet in het ROOD... I hate red
http://www.volkswagen.nl/index/home/modellen/new_beetle/new_beetle/0,9666,_D0Lnl,00.html
Dit is hem maar niet in het ROOD... I hate red
OOOH DIE IS ECHT MOOI MEISSIE HAHA WAT SWEETTT HAHA WELKE HEB JE NU DAN?
OOOH DIE IS ECHT MOOI MEISSIE HAHA WAT SWEETTT HAHA WELKE HEB JE NU DAN?
Mooi hé ik ben er echt verliefd op.... ik heb nu een Audi A3... maar die heb ik niet helemaal zelf gekocht er zit ook geld van mijn pa in
Maar deze ga ik helemaal van mijn hard verdiende centjes kopen... natuurlijk wel een 2e handsje want zoveel floesh heb ik nu ook weer niet
Mooi hé ik ben er echt verliefd op.... ik heb nu een Audi A3... maar die heb ik niet helemaal zelf gekocht er zit ook geld van mijn pa in
Maar deze ga ik helemaal van mijn hard verdiende centjes kopen... natuurlijk wel een 2e handsje want zoveel floesh heb ik nu ook weer niet
Haha zo zo meissie nou toch heel erg goed pappie is erg lief voor je zo te horen hahaha!! ik spreek je morgen weer inschallah ik ga even me 2uurtjes pauze houden huis opruimen chaoss hier hahah en kom op he volhouden meid!kuzz fijne avond nog..
magrebChica
31-08-2005, 21:21
good evening ladies.. (and gentlemen)
zoals beloofd laat ik jullie weer weten wat ik gegeten heb :)
in de ochtend 2 beschuitjes met slankie kaas en een glas jus dorange
middag die iglovis die is by the way zo lekker met tomaat kaas en paprika erop mmmm met sla + slasaus.. en selderij..
tussendoor een appel.. terwijl ik een enorme eetaanval had.. hamdoelilah kheb me ingehouden thank god!!
en avond.. sla peen en kool met slasaus een heel kleine portie! en een glas jus met een weightcare bananen maaltijdreep! en nou nix meer morge weer een dag..
doe ik het nog goed.. laat me wete als je iets merkt wat slecht is ofso wat ik beter niet had kunnen doen!!
thnx peeps.. xxx missy deboez xxx
good evening ladies.. (and gentlemen)
zoals beloofd laat ik jullie weer weten wat ik gegeten heb :)
in de ochtend 2 beschuitjes met slankie kaas en een glas jus dorange
middag die iglovis die is by the way zo lekker met tomaat kaas en paprika erop mmmm met sla + slasaus.. en selderij..
tussendoor een appel.. terwijl ik een enorme eetaanval had.. hamdoelilah kheb me ingehouden thank god!!
en avond.. sla peen en kool met slasaus een heel kleine portie! en een glas jus met een weightcare bananen maaltijdreep! en nou nix meer morge weer een dag..
doe ik het nog goed.. laat me wete als je iets merkt wat slecht is ofso wat ik beter niet had kunnen doen!!
thnx peeps.. xxx missy deboez xxx
Hee meissie gaat goed :goedzo: Alleen moet je proberen om 's avonds niet te eten voordat je gaat slapen. Maar als er minimaal 2 uur tussen heeft gezetn dan is het geen probleem. Keep up the good work!!!
Hebben jullie gisteren de afvallers gezien op sbs6?? haha dat surinaamse gezin, die moeder viel op die fruit aan alsof ze in jaren niet had gegeten.
Fenna heb niet alle reakties gelezen (tijdgebrek), hoe beviel Billy Blanks?????
shakirabouss
01-09-2005, 11:36
Echt respect voor je meid, maar even een vragje tussendoor je ondertekening is dat wat je nog moet verliezen dan? :confused:
nee ik kan hem niet aanpassen dat lukt niet, ik moet er nog 14 eraf
Hebben jullie gisteren de afvallers gezien op sbs6?? haha dat surinaamse gezin, die moeder viel op die fruit aan alsof ze in jaren niet had gegeten.
whahaah jaah ik heb het gezien heb me rot gelachen ooh mijn god haha! maar jaah gisteren had ik echt een dipdagje heb gisteravond vrij genomen ik was doodop gewoon was al weer 3weken non stop aan het werk zonder 1 vrije dag gewoon 7dagen per week continu druk dat ging me gisteren verkeerd af voelde me niet lekker kreg een eetbui en zoo maar dacht vandaag is het een mooi begin het is namelijk 1 SEPTEMBER DUS IEDEREEEEEN KOM OP IK GA ZO BILLY BLANKSEN HAHAHA..EERST HET HUIS OPRUIMEN EN DAN TRAINEN EN DAN WERKEN..nou succes.
Fenna heb niet alle reakties gelezen (tijdgebrek), hoe beviel Billy Blanks?????
Billy Blanks is echt goed. Na 5 minuten brak het zweet me al uit. En ik had de volgende echt spierpijn vooral in de binnekant van mijn bovenbenen. Vandaag ga ik het ook doen. Er zit een rooster bij en in de 1e week moet je om de dag een rustdag nemen. Ik ben gisteren ook naar de sportschool geweest lekker een driekwartier gepowerplate.
Ik heb zojuist gezondigd, heb een gebakje gehad :rolleyes:
Maar ik heb een hele goede reden. Ik heb het target dat voor dit jaar gold zojuist behaald :banana: :banana: en volgens mij manager was dat wel een traktatie waard....
Vanavond gewoon dubbel sporten zowel Billy Blanks als power platen!!! En dan is het er weer af!!
whahaah jaah ik heb het gezien heb me rot gelachen ooh mijn god haha! maar jaah gisteren had ik echt een dipdagje heb gisteravond vrij genomen ik was doodop gewoon was al weer 3weken non stop aan het werk zonder 1 vrije dag gewoon 7dagen per week continu druk dat ging me gisteren verkeerd af voelde me niet lekker kreg een eetbui en zoo maar dacht vandaag is het een mooi begin het is namelijk 1 SEPTEMBER DUS IEDEREEEEEN KOM OP IK GA ZO BILLY BLANKSEN HAHAHA..EERST HET HUIS OPRUIMEN EN DAN TRAINEN EN DAN WERKEN..nou succes.
Ik heb een klein stukje gezien het was idd lachen :hihi:
Ja lekker is dat he Fenna, dat je nu een gebakje kunt nemen en denkt vanavond sport ik het er wel weer af.
Ik had ook die spierpijn (wacht maar tot je die ABS dvd gaat doen) maar vond het wel lekker, eindelijk effect!! Van mijn heupen en taille is inmiddels 10 cm eraf en ik ben 5 kilo kwijt door Billy want ik eet gewoon mijn maaltijden en laat de tussendoortjes alleen maar liggen.
Modesty gisteren had ik ook een rustdag vandaar dat ik de Afvallers kon zien, raakte ik dubbel gemotiveerd van :D
Ja lekker is dat he Fenna, dat je nu een gebakje kunt nemen en denkt vanavond sport ik het er wel weer af.
Ik had ook die spierpijn (wacht maar tot je die ABS dvd gaat doen) maar vond het wel lekker, eindelijk effect!! Van mijn heupen en taille is inmiddels 10 cm eraf en ik ben 5 kilo kwijt door Billy want ik eet gewoon mijn maaltijden en laat de tussendoortjes alleen maar liggen.
Modesty gisteren had ik ook een rustdag vandaar dat ik de Afvallers kon zien, raakte ik dubbel gemotiveerd van :D
Idd een lekker idee dat ik het er vanavond afsport. Deed jij het ook om de dag? En in hoeveel tijd ben je zoveel kwijt geraakt. Hoevaak doe je het nu?
Sorry van de vele vragen :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.