wat is er met shoarma? :o Ik ben gek op
Hij moet idd wat aan me kiezen doen ik blijf vreten :haha:
Haha lach maar ...........................maar als jij geen halve kilo deze week verliest laat ik je pas echt hard lachen wijffie... :haha: en jij was bang voor de tandarts dan ken je modesty nog niet :ego:
:haha:
just_being_me
06-02-2006, 22:02
CHUCKY WAT ZIET DAT ER GOED UIT IK WIL BIJ JOU HALVE KILO GEWICHTSVERLIES ZIEN EIND VAN DE WEEK DAME. :hadj:
binnenkort gaan we samen shopppen ik vraag nog meer meiden moeskiela najlae tanger en dan...en dan ga ik jullie allemaal klappen verkopen :haha:
Haha ik neem een extra handtas mee waar ik mijn hamer in verstop :o
Lampjuh????
Is dit niet wat te weinig???
Geen groente?
Geen fruit??
Het is wel de bedoeling dat jouw gezondheid er niet onder gaat lijden!! :hadj:
Neem het dan als tussendoortje!!!:goedzo:
ps: Jouw streefgewicht is ook mijn streefgewicht :D
Lampjuh heeft haar kiees laten trekken daarom...staat er best wel weinig op der lijstje.
Haha ik neem een extra handtas mee waar ik mijn hamer in verstop :o
:haha: CHUCKYYYY
ewa een klein ontbijkoek plakje kan je wel doen dna ja lijkt me ook erg zwaar maar bikkelen:kus:
wel beter dat het naar een keer in de tien dagen is ja een soort zondig dagje.....
jaa precies en gelukkig sport ik nu ook erbij hahaha dus vaak denk ik wel 2x na voordat ik iets opeet hahaa..
Helloooo
Mijn eetverslag van vandaag:
s'ochtends:
- 2 boterhammen met kaas
- thee/koffie
s'middags:
- plak ontbijtkoek
- appel
- 1 geroosterde boterham
- water
s'avonds:
- bord rijst met groente
- water
Keeeeeeeeeuuuuuuuuurig!!!
Lampjuh heeft haar kiees laten trekken daarom...staat er best wel weinig op der lijstje.
:o Oeps...vergeten :kus:
just_being_me
06-02-2006, 22:11
Keeeeeeeeeuuuuuuuuurig!!!
Thank you Thank you :o I think I deserve a Big Chocolate Cake ehmm I mean a Big Glas of Water :o
Thank you Thank you :o I think I deserve a Big Chocolate Cake ehmm I mean a Big Glas of Water :o
Niet doen hoor!! :zweep:
Je gaat juist zo goed!!!:goedzo: :goedzo:
volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan
kan jij voor ihsen een ticker aanmaken ik kom die stomme tickerfactory niet meer op??
just_being_me
06-02-2006, 22:19
Haha nee hoor doe ik ook niet (de chocolade cake dan he de glas water wel :o ) zou zonde zijn!
kan jij voor ihsen een ticker aanmaken ik kom die stomme tickerfactory niet meer op??
Ja hoor. Zeg maar hoeveel kilo ze weegt, hoeveel er al af is en wat haar streefgewicht is!!
Hey Choekran nogmaals voor jullie moeite
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10101;76;1;1/c/84/t/57/s/91/k/33b4/weight.png
Dat is goed Ihsen!!
Je moet hem nu kopieeren en als plaatjes invoegen bij jouw ondertekening
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.