Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Klopt want ik heb nu geen brood gegeten en i heb echt zin in een eetbui niet normaal dus ik drink me maar suf gewoon omdat gevoel toch onderdrukken pff..
Je moet jezelf dat opleggen meid !! Zelfvertrouwen, en dan lukt het wel :D
Klopt want ik heb nu geen brood gegeten en i heb echt zin in een eetbui niet normaal dus ik drink me maar suf gewoon omdat gevoel toch onderdrukken pff..
Ik heb zondag voor het laatste brood gegeten en ik merk wel dat ik een minder opgeblazen gevoel heb.... effe doorzetten
Je moet jezelf dat opleggen meid !! Zelfvertrouwen, en dan lukt het wel :D
Ik heb een turkse pizza gegeten met heeel veel sla en komkommer erin...! :D
Ik heb zondag voor het laatste brood gegeten en ik merk wel dat ik een minder opgeblazen gevoel heb.... effe doorzetten
Nee echt ik kan dat niet ik word echt dizzy als ik geen brood eet...en snak naar snoep dan en vet en zoo.! :jammer:
Nee echt ik kan dat niet ik word echt dizzy als ik geen brood eet...en snak naar snoep dan en vet en zoo.! :jammer:
Mmh dan moet je het wel blijven nemen je gezondheid gaat voor.
Je kunt ook overwegen om brood te nemen dat minder koolhydraten bevat...
Als ik brood eet dan eet ik dat, na 2 sneetjes zit je al vol
Mmh dan moet je het wel blijven nemen je gezondheid gaat voor.
Je kunt ook overwegen om brood te nemen dat minder koolhydraten bevat...
Als ik brood eet dan eet ik dat, na 2 sneetjes zit je al vol
Nou mijn doel is nu dus echt minderne met brood tot maximaal 2 sneetjes per dag gewoon,..en geen stokbroodjes in de oven en dat soort dingen meer ik eet nu vanavond alleen nog een danoontje en trainen en vamiddag nog een mandarijn!
Nou mijn doel is nu dus echt minderne met brood tot maximaal 2 sneetjes per dag gewoon,..en geen stokbroodjes in de oven en dat soort dingen meer ik eet nu vanavond alleen nog een danoontje en trainen en vamiddag nog een mandarijn!
Je kunt meid :goedzo: Effe doorbijten
Je kunt meid :goedzo: Effe doorbijten
haha heb jij het ook zo snikkeltje heet gewoon pff ik drink me helemaaaal suf..gewoon..
haha heb jij het ook zo snikkeltje heet gewoon pff ik drink me helemaaaal suf..gewoon..
Ik merk helaas niets van de warmte... zit vandaag heel de dag op kantoor en de airco draait op volle toeren............
Ik wil heel graag op het terras zitten en van de zon genieten!!!!
Ik merk helaas niets van de warmte... zit vandaag heel de dag op kantoor en de airco draait op volle toeren............
Ik wil heel graag op het terras zitten en van de zon genieten!!!!
Ja ik werk ook maar ik werk vanuit huis ddus pff het is ech theel erg heet gewoon bah ook al heb ik ventilators aanstaaan maaar jaaa het moet maar he!! als ik nog een keer op vakantie wil moet ik wel werken pfff :D
Ja ik werk ook maar ik werk vanuit huis ddus pff het is ech theel erg heet gewoon bah ook al heb ik ventilators aanstaaan maaar jaaa het moet maar he!! als ik nog een keer op vakantie wil moet ik wel werken pfff :D
Ik heb het maar fris, ik had net effe mijn pumps uitgetrokken maar ik kreeg echt koude tenen.... niet normaal...
Ik wil ook zo graag op vakantie.......... maar ik wil ook heel graag een nieuwe auto.... :maf2:
Ik heb het maar fris, ik had net effe mijn pumps uitgetrokken maar ik kreeg echt koude tenen.... niet normaal...
Ik wil ook zo graag op vakantie.......... maar ook heel graag een nieuwe auto.... :maf2:
Aaah haha..jaa me ouders hebben net vandaag een nieuwe gekocht...pff wij moeten natuurlijk weer mee helpen inleveren hahaah!! maar wel een mooie auto grijze laguna uit 2003 :D dat wordt blazen haha :D
Aaah haha..jaa me ouders hebben net vandaag een nieuwe gekocht...pff wij moeten natuurlijk weer mee helpen inleveren hahaah!! maar wel een mooie auto grijze laguna uit 2003 :D dat wordt blazen haha :D
Ik wil heel graag een Volkswagen Beetle.... ik wil hem insallah voor het einde van het jaar halen
Ik wil heel graag een Volkswagen Beetle.... ik wil hem insallah voor het einde van het jaar halen
inshaálllah ik ken die niet hoor beetle...hoe ziet die eruit dan? :confused:
inshaálllah ik ken die niet hoor beetle...hoe ziet die eruit dan? :confused:
Ik ga effe kijken of een plaatje kan plaatsen one moment please.......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.