ja ze zeggen wil je afvallen, 1.5 liter water naast al je thee koffie en dergelijke..:p
Gelukkig lukt dat wel.
Ik vind het in het weekend wel moeilijker om op te letten op wat ik eet, hoor!!
Op mijn werk gaat het bijna van zelf :) En dan ben ik morgen ook nog vrij....:(
Trouwens Modesty.....
Weet jij een site waar je kan zien hoeveel calorieen er in een produkt zit?
Ik heb nu namelijk zin een een stuk ontbijtkoek waar iets jam-achtigs inzit...maar er staat niet op hoeveel calorieen :maf2:
Trouwens Modesty.....
Weet jij een site waar je kan zien hoeveel calorieen er in een produkt zit?
Ik heb nu namelijk zin een een stuk ontbijtkoek waar iets jam-achtigs inzit...maar er staat niet op hoeveel calorieen :maf2:
hier komt ie.
http://www.voedingscentrum.nl/voedingscentrum/Public/Dynamisch/Voedingscentrum+in+actie/Maak+je+niet+dik.htm
Modesty :goedzo:
:o :o :o
Modesty
ik ben er weer
had je vorige pm niet ontvangen
maar vanaf dinsdag ga ik het brooddieet doen
morgen nog even alles nalezen en goed informatie zoeken en dan ben ik van de party
ik verheug me er nu al op
en de meiden die bezig zijn goed van jullie
Modesty
ik ben er weer
had je vorige pm niet ontvangen
maar vanaf dinsdag ga ik het brooddieet doen
morgen nog even alles nalezen en goed informatie zoeken en dan ben ik van de party
ik verheug me er nu al op
en de meiden die bezig zijn goed van jullie
heey sai ben blij dat je weer van de partij bent maar waarom vanaf dinsdag meid?
Hoe is het verder met je Ben je aangekomen ..?
omdat ik nog op zoek ben naar goede informatie
en ook eerlijk gezegd heb ik zo een trek in lasange dus dat wordt maandag gegeten
nee aangekomen niet maar voel me ook niet goed in mijn vel
dus ik moet er weer wat aan gaan doen vooral met de zomer inzicht
maar wie weet kan ik maandag ook al beginnen als ik nu goed ga zoeken
omdat ik nog op zoek ben naar goede informatie
en ook eerlijk gezegd heb ik zo een trek in lasange dus dat wordt maandag gegeten
nee aangekomen niet maar voel me ook niet goed in mijn vel
dus ik moet er weer wat aan gaan doen vooral met de zomer inzicht
maar wie weet kan ik maandag ook al beginnen als ik nu goed ga zoeken
Inshallah meid volgens mij staat er genoeg hoor op het inet ff googlen op brooddieet dan kom je er wel
EN is toch goed dat je niet aangekomen bent.
ja zeker ga effe zoeken want het is te veel om door de topic te zoeken
daar wordt ik gek van
Dieetfreak
05-02-2006, 13:13
MOdesty en de andere meiden, hoeveel kilo's zijn jullie in totaal verloren in hoeveel tijd???en hoe vooral
MOdesty en de andere meiden, hoeveel kilo's zijn jullie in totaal verloren in hoeveel tijd???en hoe vooral
hey meid
hoe..we afvallen door elke dag onze eetverslag te posten elkaar te feedbacken stukje steun naar elkaar toe tips te geven en te sporten en minder eten en veel drinken.
ons motto is gezond afvallen door middel van sport en gezond eten.
Maar uhmm...heb ik jou niet eerder hier gehad?
ja zeker ga effe zoeken want het is te veel om door de topic te zoeken
daar wordt ik gek van
Kee good luck.!
Dieetfreak
05-02-2006, 13:35
hey meid
hoe..we afvallen door elke dag onze eetverslag te posten elkaar te feedbacken stukje steun naar elkaar toe tips te geven en te sporten en minder eten en veel drinken.
ons motto is gezond afvallen door middel van sport en gezond eten.
Maar uhmm...heb ik jou niet eerder hier gehad?
Ja ik weet, maar kon nog niet beginnen...Maar hoeveel zijn jullie dan vermagerd in hoeveel tijd ongeveer??? Ben erg benieuwd...
Ja ik weet, maar kon nog niet beginnen...Maar hoeveel zijn jullie dan vermagerd in hoeveel tijd ongeveer??? Ben erg benieuwd...
Echt moeilijk te zeggen sommigen verloren elke week 1 kilo en sommigen halve kilo per week je hebt momenten dat je even stilstaat of bijkomt,
maar in het algemeen als ik ga kijken heeft men rond de zes weken vaak toch wel een doel van 5 kilo behaald ik praat niet over mezelf haha ik heb er wel langer over gedaan..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.