Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
shakirabouss
31-08-2005, 09:35
Geen dank schatje je moet altijd zo denken morgen nieuwe dag..nieuwe kansen blijft niet te lang hangen in wat er is gebeurt schrijf het op...bv vandaag is een bad day alles ging mis dit en dat waarom hoe en als je je dan nog een keer zo rot voelt en de bui voelt hangen ga je kijken waarom was dat ook alweer zo? en wat was de oorzaak dat ik dat gevoel krijg? verbeter k me gevoel als ik ga eten? of verminder ik het juist door gezond te eten en mezelf te trotseren op mezelf? :o I wish you very much luck sweetie.!!
thnx hun! ;)
ik ben inmiddels 15 kilo afgevallen in de vakantie kwam er weer 3 kilo aan. maar ik moet zeggendat ik het er echt van heb genomen..( hihi) meiden uit oujda: de barbecue van gala, dar el wouroud, golf en dar annassim hebben me echt geen goed gedaan!)
maar nu wil ik het eraf hebben en ik ga wat strenger lijnen. ik ga twee fruit-kwark-dagjes doen in de week. enik ga wat meer dieetvoedsle eten. want in het begin ben ik gewoon gestopt met snoepen, vet brood en dranken waar suiker inzit. Nu wil ik een maandje wat strenger doen. Dus wat meer soep en salade denk ik. En veel fruit natuurlijk. Deze forum en you girls helpen echt in me motivatie en dat peptalkje van daarnet had ik echt nodig.
Dus meiden zet m op en blijf posten samen gaan we hetgewoon DOEN.
thnx hun! ;)
ik ben inmiddels 15 kilo afgevallen in de vakantie kwam er weer 3 kilo aan. maar ik moet zeggendat ik het er echt van heb genomen..( hihi) meiden uit oujda: de barbecue van gala, dar el wouroud, golf en dar annassim hebben me echt geen goed gedaan!)
maar nu wil ik het eraf hebben en ik ga wat strenger lijnen. ik ga twee fruit-kwark-dagjes doen in de week. enik ga wat meer dieetvoedsle eten. want in het begin ben ik gewoon gestopt met snoepen, vet brood en dranken waar suiker inzit. Nu wil ik een maandje wat strenger doen. Dus wat meer soep en salade denk ik. En veel fruit natuurlijk. Deze forum en you girls helpen echt in me motivatie en dat peptalkje van daarnet had ik echt nodig.
Wajow 15 kilo in 1 vakantie hoeveel tijd heb je dat gedaan dan? aaa echt goed van je zeg!!! zooooo ik ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt zeg...maar ja mijn moeder heefft vandaag ee pizza margerita uit de vriezer gehaald zehma tussen de middag eten maar ik heb met fruit ontbeten en ik zit al 2uur lang te denken nee die pizza is niet goed voor me? maar leg ik hem terug? hahaah ik denk dat het maar beter is als ik hem terug leg want ik wil vandaag echt aan de fruit houden maar de verleiding is zoooo groot hahaah!!! maar goed we gaan het zien of ik het volhoud maar let me know hoe je dat gedaan hebt haha
Hey schatje!! Jij bent er weer vroeg bij.... me too....... het word idd heerlijk weer vandaag alleen erg jammer dat ik tot 18.00 uur een vergadering heb :maf: :maf:
Ik ben gisteren met Billy's Bootcamp begonnen (volgens mij is dit de volledige naam) en ik kan jullie vertellen dat het echt zwaar is. Ik heb een redelijke goede conditie maar het is echt doorbijten!! De eerste week moet je om de dag fase 1 (ongeveer 50 minuten) doen en zo moet je het op bouwen. Ik had gisteren niet veel tijd om het af te maken.... heb maar 30 minuutjes gedaan dus ik ga vandaag die andere 20 minuten doen............
Lady's het is echt een aanrader... ik voel het nu al aan de binnenkant van mijn bovenbenen en in mijn buik :banana: :banana:
Good luck today :hadj:
P.S heb mezelf vanochtend gewogen en er is weer 700 gram af!!!!!
heey lieverd!! jaa klopt ik werd wakker gemaakt door bouwvakkers gek te doen verdorie sliep pas om 3uur om 7uur weer wakker grr dacht oke ik ga er maar uit hoe meer beweging vandaag hoe beter dan maar..!! ik wil ook beginnen met billy's bootcamp heb ook gehoord dat je daar heel strak van wordt.!! nou ik ga vandaag proberen te downloaden please dat ie hem pakt...en verder wil pilates gaan volgen voor me buikje pffff die moet er gewoon af..!! haha nou good luck everyone..vanochtend was er weer 200gram vanaf.!
shakirabouss
31-08-2005, 10:08
Wajow 15 kilo in 1 vakantie hoeveel tijd heb je dat gedaan dan? aaa echt goed van je zeg!!! zooooo ik ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt zeg...maar ja mijn moeder heefft vandaag ee pizza margerita uit de vriezer gehaald zehma tussen de middag eten maar ik heb met fruit ontbeten en ik zit al 2uur lang te denken nee die pizza is niet goed voor me? maar leg ik hem terug? hahaah ik denk dat het maar beter is als ik hem terug leg want ik wil vandaag echt aan de fruit houden maar de verleiding is zoooo groot hahaah!!! maar goed we gaan het zien of ik het volhoud maar let me know hoe je dat gedaan hebt haha
ontbijt was cornflakes en magere melek
middag was alle middageten wat klaarstond maar zonder brood. avond was fruit en eventueel kwark. tussendoortjes waren fruit zoveel ik wilde en komkommer tomaat zoveel ik wilde. light dranken en alle dranken door water en light vervangen. ik heb dit voor de vakantie gedaan en ongeveer twee maanden over gedaan.
en weet je wat lekker is tussen de middag, pak gewoon een stuk pizza en savonds eet je gewoon magere kwark en fruit ofzo. dat deed ik ook wel af en toe hoor.
middag was alle middageten wat klaarstond maar zonder brood. avond was fruit en eventueel kwark. tussendoortjes waren fruit zoveel ik wilde en komkommer tomaat zoveel ik wilde. light dranken en alle dranken door water en light vervangen. ik heb dit voor de vakantie gedaan en ongeveer twee maanden over gedaan.
en weet je wat lekker is tussen de middag, pak gewoon een stuk pizza en savonds eet je gewoon magere kwark en fruit ofzo. dat deed ik ook wel af en toe hoor.
Tbarkallah rliek 15 kilo in 2 maanden goed van je!!!
heey lieverd!! jaa klopt ik werd wakker gemaakt door bouwvakkers gek te doen verdorie sliep pas om 3uur om 7uur weer wakker grr dacht oke ik ga er maar uit hoe meer beweging vandaag hoe beter dan maar..!! ik wil ook beginnen met billy's bootcamp heb ook gehoord dat je daar heel strak van wordt.!! nou ik ga vandaag proberen te downloaden please dat ie hem pakt...en verder wil pilates gaan volgen voor me buikje pffff die moet er gewoon af..!! haha nou good luck everyone..vanochtend was er weer 200gram vanaf.!
Je voelt het echt.... ik raad het je echt aan.... ik heb thuis ook de DVD's van Pilates... dat is echt goed voor je buikspieren je krijgt er zo een sixpack van....... die had ik vorig jaar :jammer: toen deed ik het echt intensief... sinds twee weekjes gaat het echt goed!!
:goedzo: Morgen zullen er weer wat grammetjes af zijn!!! :goedzo:
Echt respect voor je meid, maar even een vragje tussendoor je ondertekening is dat wat je nog moet verliezen dan? :confused:
thnx hun! ;)
Idd de peptalks doen het goed :hadj:
monalisa
31-08-2005, 11:11
hallo iederen!
Ik wil ook een paar kilo's afvallen. Ik heb gehoord dat je geen koolhydraten mag eten, zoals brood, aardappels,... Wat mag je dan wel eten??
hallo iederen!
Ik wil ook een paar kilo's afvallen. Ik heb gehoord dat je geen koolhydraten mag eten, zoals brood, aardappels,... Wat mag je dan wel eten??
Hoe meer zielen hoe meer vreugde, welkom!!!
Veel groenten (behalve aardappels), fruit (geen bananen), kwark, yoghurt etc
Light frisdrank, weinig koffie
Geen rijst, past, aardappels en alle lekker deeggerechten uit de Marokkaanse keuken (msemmen, harsa, benie :maf2: )
Probeer ook te sporten als je dat nu nog niet doet bouw het dan rustig op
Hoe meer zielen hoe meer vreugde, welkom!!!
Veel groenten (behalve aardappels), fruit (geen bananen), kwark, yoghurt etc
Light frisdrank, weinig koffie
Geen rijst, past, aardappels en alle lekker deeggerechten uit de Marokkaanse keuken (msemmen, harsa, benie :maf2: )
Probeer ook te sporten als je dat nu nog niet doet bouw het dan rustig op
Hahaha je bent ook maf benie geheh..je liet me echt lachen!! ik heb de dvd gedownload va billy blanks maar verdorie billy's bootcamp staat er niet op maar heb de tai bo versie en de crunch en pilates lets hope it work ga straks maar ff wat springen en rekken hahaha
Hahaha je bent ook maf benie geheh..je liet me echt lachen!! ik heb de dvd gedownload va billy blanks maar verdorie billy's bootcamp staat er niet op maar heb de tai bo versie en de crunch en pilates lets hope it work ga straks maar ff wat springen en rekken hahaha
Strange dat die re niet op staan.... veel oefening van Bootcamp zijn "gestolen"uit tai bo, pilates en callenatics..... pff.... krijg nu echt spierpijn.........
whallah meid je hebt gelijk brood maakt dik hoor.>!! ik moet die verslaving ook weg zien te krijgen van brood maar het probleem is als i kbrood wegdoe ik ga echt snoepen terwijl ik normaal helemaall geen behoefte heb aan snoepen dus kies ik wer voor brood moet een evenwicht er tussen vinden dan maar dus pak vaak nou volkoren brood of zo pfff..maar jaa we blivjen doorgaan he!! :goedzo:
Je moet idd een evenwicht zoeken. Ik heb echt geen probleem als ik geen brood eet. Terwijl als mijn ma dieet, echt niet van BROOD kan afblijven...Ik 1x per dag int weekend..safi....Je moet zien wat er bij JOU past :D
Strange dat die re niet op staan.... veel oefening van Bootcamp zijn "gestolen"uit tai bo, pilates en callenatics..... pff.... krijg nu echt spierpijn.........
JHahah jaa ga vnavond even een 30minuten springen heb er al geen tijd meer voor nu dus vanavond dan maar,! pff net even snel boodschapjes gehaald veel fruit gehaald en danio danoontjes...zoo ik ben nu al moe gaat lekker..moet nog een lange dagje hihi!!
Je moet idd een evenwicht zoeken. Ik heb echt geen probleem als ik geen brood eet. Terwijl als mijn ma dieet, echt niet van BROOD kan afblijven...Ik 1x per dag int weekend..safi....Je moet zien wat er bij JOU past :D
Klopt want ik heb nu geen brood gegeten en i heb echt zin in een eetbui niet normaal dus ik drink me maar suf gewoon omdat gevoel toch onderdrukken pff..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.