Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
salaam meiden
Ik heb ook complimentjes gehad van vriendinnen
en dat doet je echt goed.
laat ons weten hoe bootcamp is
groetjes
salaam meiden
Ik heb ook complimentjes gehad van vriendinnen
en dat doet je echt goed.
laat ons weten hoe bootcamp is
groetjes
Complimentjes doen je echt goed! :banana: Geeft je ook motivatie en stimulans om door te gaan
Ik snel weten hoe Bootcamp bevallen is
Waar is iedereen????????? I am so lonely....... :kweetnie:
magrebChica
30-08-2005, 17:12
Kiekeboe hier ben ik.. :hihi:
[B]
wat goed van je!! ik zie dat je al 7 kilo kwijt bent :goedzo: goed gedaan joh!
mag k vragen hoelang je daarover gedaan hebt en wat je wel at en niet at?
ik wil namelijk 5/6 kilo kwijt.. ik ben gisteren begonnen en het lukt me wel om me in te houde gelukkig maar el hamdoelilah.
maar voor de vakantie deed ik al mee met deel 1 van de afvalrace.. en ik woog 67 nu weeg ik 63.. in marokko heb ik er niet zo veel aan gedaan.. maar nu ben ik weer begonnen.. ik wil inshallah naar de 57/58 kilo..
maar ya ik hoor inshallah snel van je!
xxx miss deboezzz
Salaam aleykoum,
ik ben eind juni begonnen met dieten. En om eerlijk te zijn volg ik niet eens een bepaald dieet. ik eet gewoon alles wat gezond is. Dus vele groenten(patat NIET--> dikmaker), fruit, naturel danone, GEEN BROOD. Dit deed ik gedurende 5dagen in de week. in het weekend at ik normaal maar met mate. dus bijv mijn schema:
door de week:
Ontbijt (10u): 1 cracker + klein glaasje melk
1 liter water
Luch: (13.30): GROENTENSOEP(wortelen,courgettes,witte bloemkool,uien,tomaten,paprika's, selder) ----->was echt LEKKER!!
Avond: (18.15): salade van komkomer,surimi,tomaat en wat sla
verder nog i/d avond : WATER
In het weekend:
Ontbijt: 2 sneedjes meergranen brood met honing en zelfgemaakte boter + glas melk
Lunch: wat er te eten valt (hangt er van af) maar van brood blijf ik AF !
Avond: idem als lunch
Door heel de dag ook ongeveer 2l water
Dus ik heb gewoon een eigen manier van afvallen, op mijn tempe, en ik voel me er goed bij :D
Snappie Snappie???
heey heey dames ik zie dat het hier goed gaat harstikke top hoor!! ik was vanochtend weer iets gezakt in de weegschaal maar ik ben nog niet tevreden nog vandaag bij het passen van me droompantalon ik ga dus nu drastisch aan het dieten gewoon.....want ik word gek wil die broek gewooon zoo graag aaaan!! hij is zooo MOOI...ik was heel gefrustreerd vandaag mooi weer had een heupbroek aan roze pantalon babyroze maar hij zat voor mijn gevoel toch nog net iets te strak en kreeg al spijt toen ik door de stad heen liep pfff..nu heb ik me avond eten overgeslagen...heb gewoon banaan gegeten en begin zo aan me avond nacht dienst...pff...lets hope it help hihi gewoon doorgaan>!!
Salaam aleykoum,
ik ben eind juni begonnen met dieten. En om eerlijk te zijn volg ik niet eens een bepaald dieet. ik eet gewoon alles wat gezond is. Dus vele groenten(patat NIET--> dikmaker), fruit, naturel danone, GEEN BROOD. Dit deed ik gedurende 5dagen in de week. in het weekend at ik normaal maar met mate. dus bijv mijn schema:
door de week:
Ontbijt (10u): 1 cracker + klein glaasje melk
1 liter water
Luch: (13.30): GROENTENSOEP(wortelen,courgettes,witte bloemkool,uien,tomaten,paprika's, selder) ----->was echt LEKKER!!
Avond: (18.15): salade van komkomer,surimi,tomaat en wat sla
verder nog i/d avond : WATER
In het weekend:
Ontbijt: 2 sneedjes meergranen brood met honing en zelfgemaakte boter + glas melk
Lunch: wat er te eten valt (hangt er van af) maar van brood blijf ik AF !
Avond: idem als lunch
Door heel de dag ook ongeveer 2l water
Dus ik heb gewoon een eigen manier van afvallen, op mijn tempe, en ik voel me er goed bij :D
Snappie Snappie???
whallah meid je hebt gelijk brood maakt dik hoor.>!! ik moet die verslaving ook weg zien te krijgen van brood maar het probleem is als i kbrood wegdoe ik ga echt snoepen terwijl ik normaal helemaall geen behoefte heb aan snoepen dus kies ik wer voor brood moet een evenwicht er tussen vinden dan maar dus pak vaak nou volkoren brood of zo pfff..maar jaa we blivjen doorgaan he!! :goedzo:
Hey lady's ik zie dat er steeds meer mensen mee doen!! Echt tof :banana: !! Ik ben al een paar dagen niet actief geweest, ik heb lekker van het weekend genoten en gisteren was ik ook een dagje vrij. Ik sta al wel sinds vrijdag stil, ik heb de afgelopen dagen te weinig gedronken. Ben gisteren naar het strand geweest en kreeg echt een super complimentje dat deed me echte goed en geeft me alleen maar nog meer motivatie!! Ik ga vandaag ook alleen maar fruit eten dus Modesty we zitten vandaag in hetzelfde schuitje. Ik heb trouwens gisteren Bootcamp thuis gekregen ga het vandaag proberen. Good luck lady's!! :banana: :banana:
heey lieverd kan je trouwens de exacte naam hier weergeven van billy bootcamp geval want ik wil hem downloaden maar hij kan hem niet vinden op de 1 of andere manier, hihi en kom op gewoon doorzetten he meid je gaat heel goed.!! :goedzo:
jah zal ik doen ik begin er morge meteen aan!! probeer 1.5 liter water per dag te drinkn minimaal.. maar wat wilde ik nou ook al wer zegge?.. oja hihi
ik eet geen brood de eerste weken.. ik heb al 2 dagen geen brood gegeten.. ff kijke of er verschil in zit of niet.. en als ik tog brood wil dan volkoren!!
gr miss deboez :D
En vertel eens hoe is jouwn dagje gegaan vandaag, ? ging het al iets beter lets hope.! :D vast wel toch? :goedzo: nou we blijven doorgaan met zijn allen,... :banana:
haiiiiiiii
Ik moet ook nodig afvallen, me benen en me kont is allemaal wel goed. maar het grote probleem is me buik (en als de rest allemaal oke is en je hebt een buik..ooh my god dat is lelijk) echt voorschut laast was ik met een vriendin ff in de stad (ik ben bijna 1 jaar getrouwd) komt haar vader aan en zegt zo zo dat huwlijk doet je wel goed he (ergggg grappig ) NOT!
Dus toen d8 ik bijmelf shitt als hij het ziet, wat moeten de andere wel niet denken..DUS HELP!
ik heb me ingeschreven bij een sportschool, wil inshallah morgen gaan sporten.. welke oefeningen kunnen jullie me aanraden, heb gehoord dat cardio heel goed is?
en nog iets WAT MOET IK ETEN OM SNEL AFTEVALLEN??
EN WAT moet ik juist niet eten.......
Meiden als jullie me ff opgang kunnen helpen heel graag ik wil graag 10 kilo kwijt. maar nu ff eerst ff 5 kilo en dan langzaam na de 10 kilo..
thx w8 snel op reactie.. thx!!!!!!!!
EN hoe is het met jou gegaan? en bij de sportschool,!?? mm beetje goed gegaan? lets hope? :D
jek modesty trek mensen aan
ik kwam gewoon even kijken moet gaan inpakken en nog boodschappen doen straks staat mijn broer voor de deur
maar heb gezondigd dat het niet normaal meer was maar niets aangekomen
dus meiden tot na het weekend
heey schat zit je al in belgie of nog niet,! hoe is het met je? inchaállah gaat het goed met je meid? ik hoop dat je takshita goed zit en je riem? hihi :banana: je swingt op de bruiloft ook wel even 2kilo eraf hoor haha dont worry!! :goedzo: ik hoor je wel, liefssss MOdesty
magrebChica
30-08-2005, 22:51
En vertel eens hoe is jouwn dagje gegaan vandaag, ? ging het al iets beter lets hope.! :D vast wel toch? :goedzo: nou we blijven doorgaan met zijn allen,... :banana:
Here i go again ..
was om half 9 wakker nix gegeten nix gedronken want had een afspraak bij de tandarts :( maar ja hoe dan ook hmm was om half 1 thuis.. heb toen een beetje aardappelpurree met een kippenpootje en salade gegeten ( prei, peen, kool) met een beetje sla saus anders was het egt te droog :hihi:..
dusss dat was om half 1 .. tussendoor om 4 uur ofso had ik honger maar ik wou expres nix eten kheb dus een appeltje gegeten.. en om 8 uur savonds had ik een egt zo een hongerrrrrrrrrrrr kwou weer wat bakken maar gelukkig kheb me ingehouden.. 4 beschuitjes met slankie smeer kaas.. en een beetje salade ..(prei, peen, kool) met slasaus.. en een glas jus dorange!.. noud dat was het en voor het slapen gaan weer 20 buikspieroefeningen en een beker thee without sugar!
dat was het dan weer voor vandaag!
oja MODESTYY meid.. je moet je niet elke dag wegen anders zie je het verschil niet .. ik ben dus zondag begonnen en ga me dus elke zondag wegen.. DE GROTE DAG.. dan zie je in 1x nhallah veel verschil.. en per kilogram schiet t ook nie op dan geef je sneller op! snapie? ;)
Oja uhm dat was het voor vandaag ik probeer het elke dag te vermelden wat ik eet!
oja :) weer geen brood op vandaag :) hihi 3 dagen zonder brood! hieperdepiep hoera! en ik voel egt verschill ik heb altijd al een klein buikje.. maar nu is het egt minder.. en ik doe nu ook 20 buikspieroefeningen voor het slapen gaan.. moet je ook probere?
GA ZO DOOOOOR :goedzo:
xxx missy deboez xxx :D
gr missy deboez
Here i go again ..
was om half 9 wakker nix gegeten nix gedronken want had een afspraak bij de tandarts :( maar ja hoe dan ook hmm was om half 1 thuis.. heb toen een beetje aardappelpurree met een kippenpootje en salade gegeten ( prei, peen, kool) met een beetje sla saus anders was het egt te droog :hihi:..
dusss dat was om half 1 .. tussendoor om 4 uur ofso had ik honger maar ik wou expres nix eten kheb dus een appeltje gegeten.. en om 8 uur savonds had ik een egt zo een hongerrrrrrrrrrrr kwou weer wat bakken maar gelukkig kheb me ingehouden.. 4 beschuitjes met slankie smeer kaas.. en een beetje salade ..(prei, peen, kool) met slasaus.. en een glas jus dorange!.. noud dat was het en voor het slapen gaan weer 20 buikspieroefeningen en een beker thee without sugar!
dat was het dan weer voor vandaag!
oja MODESTYY meid.. je moet je niet elke dag wegen anders zie je het verschil niet .. ik ben dus zondag begonnen en ga me dus elke zondag wegen.. DE GROTE DAG.. dan zie je in 1x nhallah veel verschil.. en per kilogram schiet t ook nie op dan geef je sneller op! snapie? ;)
Oja uhm dat was het voor vandaag ik probeer het elke dag te vermelden wat ik eet!
oja :) weer geen brood op vandaag :) hihi 3 dagen zonder brood! hieperdepiep hoera! en ik voel egt verschill ik heb altijd al een klein buikje.. maar nu is het egt minder.. en ik doe nu ook 20 buikspieroefeningen voor het slapen gaan.. moet je ook probere?
GA ZO DOOOOOR :goedzo:
xxx missy deboez xxx :D
gr missy deboez
Heeey dat is harstikke goed van jou je dagje was gewoon top en je hebt wel gelijk maar weet je als ik niet weeg sochtends word ik gek en als ik zie dat ika angekomen ben eet ik weer minder hahaah...snap je het werkt echt psyisch bij mij gheheh maar morgen nieuwe dag nieuwe kansen!!
Goedemorgen dames hoe is het met jullie nieuwe dagje nieuwe kansen het wordt vandaag heeel erg heet he dames!! dus wordt veel drinken en laat de zoete ijsjes staan en ruil ze om voor waterijsjes gheheh!! ik ben weer eens veel te vroeg wakker maar wou iedereen ff sterkte wensen vandaag weer..groetties
Goedemorgen dames hoe is het met jullie nieuwe dagje nieuwe kansen het wordt vandaag heeel erg heet he dames!! dus wordt veel drinken en laat de zoete ijsjes staan en ruil ze om voor waterijsjes gheheh!! ik ben weer eens veel te vroeg wakker maar wou iedereen ff sterkte wensen vandaag weer..groetties
Hey schatje!! Jij bent er weer vroeg bij.... me too....... het word idd heerlijk weer vandaag alleen erg jammer dat ik tot 18.00 uur een vergadering heb :maf: :maf:
Ik ben gisteren met Billy's Bootcamp begonnen (volgens mij is dit de volledige naam) en ik kan jullie vertellen dat het echt zwaar is. Ik heb een redelijke goede conditie maar het is echt doorbijten!! De eerste week moet je om de dag fase 1 (ongeveer 50 minuten) doen en zo moet je het op bouwen. Ik had gisteren niet veel tijd om het af te maken.... heb maar 30 minuutjes gedaan dus ik ga vandaag die andere 20 minuten doen............
Lady's het is echt een aanrader... ik voel het nu al aan de binnenkant van mijn bovenbenen en in mijn buik :banana: :banana:
Good luck today :hadj:
P.S heb mezelf vanochtend gewogen en er is weer 700 gram af!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.