Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
eindverslag
ochtend 2beschuit met smeerkaas slankie en thee met 2 zoetjes
TOen halve liter water met ongezoette ranja
Middag eten 1spaans stokbroodje met bonen loubia))..met groenten erdoorheen.
Tussendoor in de middag 1kinder danoontje en 3chippies gestolen uit bakje van me zusjes hihi.. :).
Avondeten 4happen vermicelli met halfvolle melk 1 kinderdanoontje en neem er straks nog 1 en liter thee.
vandaag niet gesport heb waarschijnlijk blessure aan me schouderblad.
tetouania_Hamka
30-01-2006, 18:43
Hoi Tetouania, hier heb je je ticker. Volgens mij weet je hoe je m moet plaatsen.
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10730;88;1;0/c/-3/t/-7/k/ca5a/weight.png
Je bent een schat :sjans:!
Firdouss
30-01-2006, 18:45
Ok ladies heb een paar dagen niet gereageerd. Maar ik heb me in het weekend tamelijk goed gehouden, ondanks alle uitnodigen bij vrienden en familie, die mijn man en ik hadden.
Ik denk dat ik in totaal 3 marokkaanse koekjes op heb, 5 mini volkorenkoekjes en een bordje light chips.
Eetverslag vandaag:
08:00 koffie verkeerd (magere melk) één droge beschuit en één beschuit met halvarine en kaas.
10:00: 0,2 l sap
10:30 half mandarijntje
11:00: muesli reep hazelnoot
12:30: 0,3 l magere drinkyoghurt
13:30 2 dunne plakjes ontbijtkoek met halvarine ertussen
avondeten (19:00, moet nog eten dus): gestoomde groenten en gegrilde roordbaarsfilet
Over de hele dag zeker 2 liter kruidenthee
Groet,
Firdouss
tetouania_Hamka
30-01-2006, 18:59
Ok ladies heb een paar dagen niet gereageerd. Maar ik heb me in het weekend tamelijk goed gehouden, ondanks alle uitnodigen bij vrienden en familie, die mijn man en ik hadden.
Ik denk dat ik in totaal 3 marokkaanse koekjes op heb, 5 mini volkorenkoekjes en een bordje light chips.
Eetverslag vandaag:
08:00 koffie verkeerd (magere melk) één droge beschuit en één beschuit met halvarine en kaas.
avondeten (19:00, moet nog eten dus): gestoomde groenten en gegrilde roordbaarsfilet
Groet,
Firdouss
Netjes gegeten meid :goedzo:
Mijn eetverslag :
Ochtend : 2 krentenbolletjes en een glas thee , later op de ochtend een muesli reep + een liter water .
Lunch : een grote appel , halve liter water en een kopje thee
Avondvoer : Nasi , en nog een halve liter water ..
En nu een glas melk en straks een sinaasappel :o
Netjes gegeten meid :goedzo:
Mijn eetverslag :
Ochtend : 2 krentenbolletjes en een glas thee , later op de ochtend een muesli reep + een liter water .
Lunch : een grote appel , halve liter water en een kopje thee
Avondvoer : Nasi , en nog een halve liter water ..
En nu een glas melk en straks een sinaasappel :o
Jij hebt ook goed gegeten meid,. :goedzo:
Eetverslag vandaag:
Groet,
FirdoussMeid probeer voortaan toch wel voor 1900 te eten want je lichaam staat niet meer zo hoog op verbranden van je voedsel omdat je amper beweegt probeer dat in de gaten te houden
trouwens hoeveel wou je kwijt en was je nog wat afgevallen want had jou nog niet op de lijst staan volgens mij..
groetjes,
Firdouss
30-01-2006, 19:15
Meid probeer voortaan toch wel voor 1900 te eten want je lichaam staat niet meer zo hoog op verbranden van je voedsel omdat je amper beweegt probeer dat in de gaten te houden
trouwens hoeveel wou je kwijt en was je nog wat afgevallen want had jou nog niet op de lijst staan volgens mij..
groetjes,
Hi Modesty ,
Ik wil ongeveer 5 kilo kwijt. Ik ben maar klein 1,60 en weeg op dit moment denk ik ongeveer 55 kilo. Ik wil weer rond de 50 kilo wegen.
Ik heb vanochtend weer niet gewogen (ik heb echt angst voor de weegschaal!!!)
Maar ik zal morgen even wegen kijken wat de status is en dan vrijdag ook als weegdag gebruiken net als jullie ok?
misscasaouia
30-01-2006, 19:18
Eetverslagje:
Ochtend :
niets uitgeslapen
Begin van de middag:
2 warme glazen water
2 sneetjes meergranen brood met aan 1 kant dun laagje jam
Tussendoor:
1 grote appel
Einde van de middag:
2 warme glazen water
1 vis met wat groente en 2 sneetjes bruin brood
Avond:
2 warme glazen water
1 kleine augurk
1 pakje crackers
1 kleine cream cracker
sakinaatje
30-01-2006, 19:26
ben vandaag jarig en heb tog redelijk goed gegeten.
ben egt ziek verkouden koorts en een betere verjaardag kan je gewoon niet wensen.
7.00 twee boterhammen met worst en kopje thee.
10.00 een kopje koffie.
13.00 een liter water en 3boterhammen met komijnkaas. en een kopje soep.
15.00 3glazen water. en een rol mentosfruit.
18.30 een boterham met komijnkaas en een sinasappel.
heb gewerkt van 7tot18.00
Moeskiela
30-01-2006, 19:44
Sakinaatje gefeliciteerd meid!!!!!
Mensen mijn eetverslag, ik weet het lijkt of ik voor 2 eet..maar ik ben echt niet zwanger :o
's ochtends:
**2 plakken ontbijtkoek
**2 geroosterde boterhammen met kaas
**appelflap
**gekookt eitje
's middags
**2 sinaasappels
**4 volkoren crackers (3 met kaas, 1 met jam)
's avonds
**handje b'tween bites
**chocolade muffin (aanbieding bij de AH 2 voor een 1 euro, de andere heb ik weggegeven :o )
**2 pakjes crackers
**zo'n grote beker magere yoghurt
Rode duivel...en geen zin!! Voel me echt down!
Moeskiela
Jeetje ben je nog steeds met de shakes bezig dan?....en hoe bevalt het dan ben je al veel kwijt maar goed gegeten hoor. :goedzo:
Ik ben nog steeds bezig met de shakes... niet meer met ontgiften maar het vervolg erop.... ben in 1 week 1.5 kilo kwijt waarvan 1.2 kilo vet!! Het bevalt goed :nijn:
Ik heb vandaag nog gesport:
45 minuten crosstraining= 9.2 kilometer
20 minuten power plate
100 keer buikspieroefeningen
Eetverslagje:
Ochtend :
niets uitgeslapen
Begin van de middag:
2 warme glazen water
2 sneetjes meergranen brood met aan 1 kant dun laagje jam
Tussendoor:
1 grote appel
Einde van de middag:
2 warme glazen water
1 vis met wat groente en 2 sneetjes bruin brood
Avond:
2 warme glazen water
1 kleine augurk
1 pakje crackers
1 kleine cream cracker
Goed gegeten meid! ;) ! Je drinkt nog steeds warm water, goed van je! Ik heb het 1 keer geprobeerd maar werd echt misselijk
ben vandaag jarig en heb tog redelijk goed gegeten.
ben egt ziek verkouden koorts en een betere verjaardag kan je gewoon niet wensen.
7.00 twee boterhammen met worst en kopje thee.
10.00 een kopje koffie.
13.00 een liter water en 3boterhammen met komijnkaas. en een kopje soep.
15.00 3glazen water. en een rol mentosfruit.
18.30 een boterham met komijnkaas en een sinasappel.
heb gewerkt van 7tot18.00
Ach meskiena nog wel ziek op je verjaardag... allah shefiek
Sakinaatje gefeliciteerd meid!!!!!
Mensen mijn eetverslag, ik weet het lijkt of ik voor 2 eet..maar ik ben echt niet zwanger :o
's ochtends:
**2 plakken ontbijtkoek
**2 geroosterde boterhammen met kaas
**appelflap
**gekookt eitje
's middags
**2 sinaasappels
**4 volkoren crackers (3 met kaas, 1 met jam)
's avonds
**handje b'tween bites
**chocolade muffin (aanbieding bij de AH 2 voor een 1 euro, de andere heb ik weggegeven :o )
**2 pakjes crackers
**zo'n grote beker magere yoghurt
Rode duivel...en geen zin!! Voel me echt down!
Moeskiela
Kom op meid... uit die depressie, je kunt het!!
Hi Modesty ,
Ik wil ongeveer 5 kilo kwijt. Ik ben maar klein 1,60 en weeg op dit moment denk ik ongeveer 55 kilo. Ik wil weer rond de 50 kilo wegen.
Ik heb vanochtend weer niet gewogen (ik heb echt angst voor de weegschaal!!!)
Maar ik zal morgen even wegen kijken wat de status is en dan vrijdag ook als weegdag gebruiken net als jullie ok?haai meid dat is goed hoor, je mag ook gewoon op vrijdag wegen, alleen dan wee tje niet hoeveel je kwijt bent geraakt snap je, maar veel succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.