Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Heey Wat Leuk Allemaal Dat Jullie Meedoen Nou Kom Op He Dames..zet Hem Op Het Nieuwe Jaar Gaan We Allemaal Tien Kilo Lichter In Minimaal Haaha!! Kuzzzzzzzzzzz
jek modesty trek mensen aan
ik kwam gewoon even kijken moet gaan inpakken en nog boodschappen doen straks staat mijn broer voor de deur
maar heb gezondigd dat het niet normaal meer was maar niets aangekomen
dus meiden tot na het weekend
kaoutar_tanger
29-08-2005, 12:15
Ik ben al heel wat kwijt, zonder echt mee te doen. Maar het lijkt nu net alsof ik helemaal niet meer afval, heb daarom de moed op gegeven en heb de hele week allerlei lekkere dingen gegeten. Meestal sportte ik 4 keer per week standaard, vorige week maar 2 keertjes gegaan, want het helpt nie meer denk ik. En dat terwijl ik nog heel veel kwijt moet!
ik wil gewoon mijn motivatie weer terug, want al het stil staan heeft me geen goed gedaan:S :(
Salaam dames
ik heb al een tijdje niet gereageerd maar met mij gaat het goed
ik ben een paar centimeters kwijt geraakt en 3 kilo
ik sport ook 3 x per week
en ik ga deze topic insa-allah vaker bezoeken
Ik ben al heel wat kwijt, zonder echt mee te doen. Maar het lijkt nu net alsof ik helemaal niet meer afval, heb daarom de moed op gegeven en heb de hele week allerlei lekkere dingen gegeten. Meestal sportte ik 4 keer per week standaard, vorige week maar 2 keertjes gegaan, want het helpt nie meer denk ik. En dat terwijl ik nog heel veel kwijt moet!
ik wil gewoon mijn motivatie weer terug, want al het stil staan heeft me geen goed gedaan:S :(
de meod niet opgeven omdat je stilstaat
ga even terug waar het mis is gegaan
heb ook een hele tijd stil gestaan en naduen is de weegschaal toch gaan bewegen
dus meid ga verder waar je was
Salaam dames
ik heb al een tijdje niet gereageerd maar met mij gaat het goed
ik ben een paar centimeters kwijt geraakt en 3 kilo
ik sport ook 3 x per week
en ik ga deze topic insa-allah vaker bezoeken
welkom terug waar was jij heel de tijd verstopt
Heey heey dames modesy is zooo verdrietig vandaag pfff weer eens aangekomen ik word helemaal gek ben naar de winkel gegaan..en heb echt vet veeel fruit gekocht vanavond nog een keer naar de winkel wat groente halen en danoontjes en ga echt paar dagen weer fruit doen hoor pfffffffffffffff
sweetAisha
29-08-2005, 14:23
haiiiiiiii
Ik moet ook nodig afvallen, me benen en me kont is allemaal wel goed. maar het grote probleem is me buik (en als de rest allemaal oke is en je hebt een buik..ooh my god dat is lelijk) echt voorschut laast was ik met een vriendin ff in de stad (ik ben bijna 1 jaar getrouwd) komt haar vader aan en zegt zo zo dat huwlijk doet je wel goed he (ergggg grappig ) NOT!
Dus toen d8 ik bijmelf shitt als hij het ziet, wat moeten de andere wel niet denken..DUS HELP!
ik heb me ingeschreven bij een sportschool, wil inshallah morgen gaan sporten.. welke oefeningen kunnen jullie me aanraden, heb gehoord dat cardio heel goed is?
en nog iets WAT MOET IK ETEN OM SNEL AFTEVALLEN??
EN WAT moet ik juist niet eten.......
Meiden als jullie me ff opgang kunnen helpen heel graag ik wil graag 10 kilo kwijt. maar nu ff eerst ff 5 kilo en dan langzaam na de 10 kilo..
thx w8 snel op reactie.. thx!!!!!!!!
haiiiiiiii
Ik moet ook nodig afvallen, me benen en me kont is allemaal wel goed. maar het grote probleem is me buik (en als de rest allemaal oke is en je hebt een buik..ooh my god dat is lelijk) echt voorschut laast was ik met een vriendin ff in de stad (ik ben bijna 1 jaar getrouwd) komt haar vader aan en zegt zo zo dat huwlijk doet je wel goed he (ergggg grappig ) NOT!
Dus toen d8 ik bijmelf shitt als hij het ziet, wat moeten de andere wel niet denken..DUS HELP!
ik heb me ingeschreven bij een sportschool, wil inshallah morgen gaan sporten.. welke oefeningen kunnen jullie me aanraden, heb gehoord dat cardio heel goed is?
en nog iets WAT MOET IK ETEN OM SNEL AFTEVALLEN??
EN WAT moet ik juist niet eten.......
Meiden als jullie me ff opgang kunnen helpen heel graag ik wil graag 10 kilo kwijt. maar nu ff eerst ff 5 kilo en dan langzaam na de 10 kilo..
thx w8 snel op reactie.. thx!!!!!!!!
Jaah dat is nou ook mijn probleem MIJN buik..hahaah ten eerste snel afvallen uit je hoofd halen dat is er gewoon niet.>!!
Punt 2 veel water drinken en buikoefeningen doen..buikoefeningen zullen je buik weghalen...wikkel folie om je buik en begin maar
Cardio is goed voor je vetverbranding en zal tevens ook helpen om ander edelen van je lichaam te verminderen.!!
NIet eten..jaa heel makkelijk eigenlijk niet veel Koolhydraten en meer groentes en fruit eten veeeeel water drinken en minimaal 15minuten per dag lichaamsbeweging good luck
sweetAisha
29-08-2005, 16:05
gelukkig ben niet de enige,
ok ben net een uurtje geleden even langs de sportschool geweest om me eerte afspraakte maken haha morgen om 1 uur jaaaaaaah!
we gaan eerst zo'n conditietest doen en vet ofzo opmeten (helppp) en natuurijk wegen...bah!
en dan heb ik woensdag om 1 uur me eerste sportles, pfff.. ah ja voor wat hoort wat ja toggg.
hij zegt zo tegen mij, ja als je tog snel resultaat wilt zien daar bedoelt hij mee 4 a 5 weken moet je tog 3 a 4x per week komen en dan 1 uur sporten..
dusssssssssss.....lijktttt me zooooo leuk he (NOT)
ik ga me best doen,
en trouwens modesty hoezo met folie??? nooit van gehoord...
ik hoor het wel.. thx annway!
gelukkig ben niet de enige,
ok ben net een uurtje geleden even langs de sportschool geweest om me eerte afspraakte maken haha morgen om 1 uur jaaaaaaah!
we gaan eerst zo'n conditietest doen en vet ofzo opmeten (helppp) en natuurijk wegen...bah!
en dan heb ik woensdag om 1 uur me eerste sportles, pfff.. ah ja voor wat hoort wat ja toggg.
hij zegt zo tegen mij, ja als je tog snel resultaat wilt zien daar bedoelt hij mee 4 a 5 weken moet je tog 3 a 4x per week komen en dan 1 uur sporten..
dusssssssssss.....lijktttt me zooooo leuk he (NOT)
ik ga me best doen,
en trouwens modesty hoezo met folie??? nooit van gehoord...
ik hoor het wel.. thx annway!
Ik ben vorig jaar op eeen gegevent op een punt geraakt dat ik het helemaal zat was om met maatje meer te lopen ik ging intens sporten en deed echt veel aan buikoefeningen ik deed er elke dag 500 en wikkelde folie om me buik heen dat zorgt ervoor dat je vetverbranding sneller op gang komt..en ik verloor binnen 7weken 15cm omtrek en tien Kiloo..maar jaaaa nu mag het er weer af..!!
sweetAisha
29-08-2005, 16:09
ooh ja nog iets,
ik ga vanavond aardappelpuree met bietjes en kip eten...
en een salade met mais paprika ....
echt lekker hollands whahhaha ( zal me man heeeeerlijk vinden ) i dont think sooooo really!
jammer dannnn
sweetAisha
29-08-2005, 16:11
pfff jeetje 500 dat is echt super veel joh, maar vindt het wel erggg knap van je, ja ik heb ook van die momenten weetje dan denk ik neeee neee dit kan echt niet meer, en dan ben ik het kwijt (dan laat ik mezelf zoo gaan weetje) dan zit het er gewoon weer aan.
mag ik vragen wat voor maat je draagt, en hoeveel je weegt.. ??
en trouwens toen je 10 kilo kwijt was, wat at je dan.. gedurende de dag?
ooh ja nog iets,
ik ga vanavond aardappelpuree met bietjes en kip eten...
en een salade met mais paprika ....
echt lekker hollands whahhaha ( zal me man heeeeerlijk vinden ) i dont think sooooo really!
jammer dannnn
:goedzo: Probeer niet al teveel aardappelpurree te eten..is aardig koolhydraatrijk ook...haha de rest is goed..hoor :goedzo:
pfff jeetje 500 dat is echt super veel joh, maar vindt het wel erggg knap van je, ja ik heb ook van die momenten weetje dan denk ik neeee neee dit kan echt niet meer, en dan ben ik het kwijt (dan laat ik mezelf zoo gaan weetje) dan zit het er gewoon weer aan.
mag ik vragen wat voor maat je draagt, en hoeveel je weegt.. ??
en trouwens toen je 10 kilo kwijt was, wat at je dan.. gedurende de dag?
Jaaa ik bouwde elke dag 50 erbovenop op een gegeven moment was ik zo psyisch erin dat ik niet kon slapen voordat ik me buikoefeningen had gedaan en woog mezelf shie 20x op een dag gewoon,dat is ook niet meer gezond of course werd een obsessie.. voor me maar jaa ik at heel vaak beschuit, en ook wel vlees en aardappels en zo maar weinig brood maximaal 2 plakjes brood op een dag echt niet meer..en verder sloeg ik elke avond me avond eten over..en ging ik trainen..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.