Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Classy.Lady
11-07-2005, 22:55
meid geloof me eerst vond ik het echt leuk , ik was zo van yes ik zit vol terwijl ik niets op had !!!
maar nu echt ik bedoel vandaag misschien geloof je het niet maar ik heb maar een lepel rijst op een glas ijsthee en 1 appel verder niets echt niets en als je vraagt heb je honger ??? nee ik zit harstikke vol !!!
vandaag ging ik met vriendinnen naar de stad en we gingen ergens zitten iedereen zat daar wat te eten en te drinken en mijn vriendin bestelde voor mij cola en een punt appeltaart , echt normaal kan ik het meteen opeten en die cola kan ik in een slok wegdrinken !!!
maar ik had maar 2 slokjes cola gedronken en 2 kleine hapjes van die appelpunt en vol zat ik niet normaal, moest naar de wc rennen en ik kotste letterlijk er weer uit !!!
geloof me das echt niet leuk ik dacht van gezellig met mijn vriendinnen had al niets op dus ik kan veel eten neej hoor kon niets op !!! en ik werd duizelig dus ik zette mezelf onder druk dat ik op zijn minst de cola kon drinken zodat ik wat suiker binnen had maar ik kon het niet !!
ik kon wel huilen , ik kan niet meer eten fatsoenlijk !!! en woensdag dus naar de huisarts !!!
dus mensen denk 2 keer goed na voordat je wat doet !!!
ik hoop echt dat jullie niet zo worden als mij want geloof me het is echt niet leuk !!!
:( :(
Maar inderdaad men moet niet overdrijven en gewoon gezond doen en als het niet goed gaat gewoon in de gaten houden toendertijd zei me ma ook dat ik doordraaide ik stond letterlijk gewoon 20x op een dag op de weegschaal en telde hele dag door calorien...
Hee ladys hoe is de eerste dag verlopen??
Bij mij ging het redelijk goed op de honingdropjes na. :(
Dit heb ik gisteren gegeten.
ontbijt: 2 sneetjes brood met worst
tussendoortje: hele komkommer
lunch: salade met kipfilet, tomaat etc.
tussendoortje: druiven en kersen
Heb gisteren geen avondeten gehad, omdat ik een beetje ziek ben :jammer: en mijn ouders er niet zijn helaas niemand die voor me kan zorgen.
Dag 2 gaat ook lukken dames!! :goedzo:
Heb gisteren geen avondeten gehad, omdat ik een beetje ziek ben :jammer: en mijn ouders er niet zijn helaas niemand die voor me kan zorgen.
harstikke goed meid mijn dag 1 ging ook goed tot savonds halve pita met kebab haha maar vandaag houd ik het op gezond geen kebab..ofmarmita of wat maar ook haha :hihi:
meid je eet te weinig je lichaam denkt dat je in hongersnood bent en dan ga je niet afvallen
dus meer eten als is het maar gezonde dingen
en veel drinken vooral marokkaanse thee zonder suiker na het eten is goed
en beterschap voor je
Leuke topic ten eerste! :goedzo:
Verder, SBD lijkt me ook echt geweldig, maar persoonlijk vind ik het echt moeilijk om vol te houden.
En dan met name de regel dat je geen brood en aardappelen mag eten in fase 1.
Vooral brood kan ik niet missen..! :(
lady ik dacht ik kan ook niet zonder brood en de rest want ben gewoon om homebrood te maken en lmsemen en bgrir en donuts
en die eerste 2 weken gingen heel snel voorbij zonder al te veel moeite dacht er gewoon niet meer bij na
nu eet ik ook gewoon brood 2 sneetjes in de morgend en een beetje bij het avond eten en om de drie dagen iets met aardappelen maar dan met mate ik kom er niet meer van aan
dus ik zou zeggen probeer het eens en als het niet lukt gewoon in het begin minderen met brood tot je het even zonder kan
nu vind ik zelfs frietjes te vettig en te vies om te eten
marocgirlnador
12-07-2005, 11:23
Hmmm By My VIel het tegen Ik at koekjes..Ikmoet toegeven ze waren verukkelijk maar ik was zo boos opmezelf dat ik in de avond niks at alleen water drinken ik wikkeldee foliepapier om mijn buik en rende de trappen af ik zweette mY te pletter !!!
Trouwens dames ik heb gisteren hier een topic gelezen dat als je foliepapier om je lichaam heen wikkelt Bv:Buik benen enzv
Dat je dat afvalt..Je gaat zweten je verliest centimeters ik ben er gisteren aan begonnen..;)!
En je zweet egt ik zat op me stoetlje achter me pc en ik zweett egt...Je hoeft er hellemaal niks voor te doen...:D
Isn't Cool...':D'
Hihih Hoop dat het egt werkt...!!!
marocgirlnador
12-07-2005, 11:24
sorry voor spelfouten...:o ehm ehm:o!!!
meid je eet te weinig je lichaam denkt dat je in hongersnood bent en dan ga je niet afvallen
dus meer eten als is het maar gezonde dingen
en veel drinken vooral marokkaanse thee zonder suiker na het eten is goed
en beterschap voor je
Ik gisteren idd te weinig gegeten maar dat komt omdat ik me niet lekker voelde. Vandaag voel ik me gelukkig al beter en ik ga vanavond koken. Ik zat te denken aan kipfilet (ik hou niet zo van vlees) met bloemkool. Bloemkool daarna effe in de koekenpan met ei heerlijk!!
Maar als ik gewoon ook 's avonds eet is het toch niet weining?
Classy.Lady
12-07-2005, 11:30
Dames wat eten jullie bij de avondeten?
Enne Nasi is dat te doen of beter van niet? :o
Hmmm By My VIel het tegen Ik at koekjes..Ikmoet toegeven ze waren verukkelijk maar ik was zo boos opmezelf dat ik in de avond niks at alleen water drinken ik wikkeldee foliepapier om mijn buik en rende de trappen af ik zweette mY te pletter !!!
Trouwens dames ik heb gisteren hier een topic gelezen dat als je foliepapier om je lichaam heen wikkelt Bv:Buik benen enzv
Dat je dat afvalt..Je gaat zweten je verliest centimeters ik ben er gisteren aan begonnen..;)!
En je zweet egt ik zat op me stoetlje achter me pc en ik zweett egt...Je hoeft er hellemaal niks voor te doen...:D
Isn't Cool...':D'
Hihih Hoop dat het egt werkt...!!!
Je vochtpercentage neemt af. Misschien is het een aanrader om jezelf te wegen op een weegschaal die ook je vet en vocht percentage weer geeft. In feiet val je niet af want zodra je weer drinkt wordt je lichaam weer voorzien van vocht.
Ze zijn best prijzig daarom weeg ik me altijd op de sportschool.
:hihi:
Je vochtpercentage neemt af. Misschien is het een aanrader om jezelf te wegen op een weegschaal die ook je vet en vocht percentage weer geeft. In feiet val je niet af want zodra je weer drinkt wordt je lichaam weer voorzien van vocht.
nee nee meid je verliest er ook vet mee hoor ik deed het vorig jaar ook wikkelde het om me benen buik en ging tien kilometer fietsen kwam ik thuis ging ik sit ups doen en op de steps ik verloor binnen 7weken 15cm buikomtrek eindelijk had ik platte buik tfou haha ik ga er weer aan beginnen! ooh ja en me benen gingen watlangzamer maar was wel daar 8cmkwijt
en dat kon ik merken by the way doordat ik een vet percentage meter thuis heb is helemaal niet zo duur rond de 15 a 20euro bij de kijkshop zo kan je in de gaten houden of je vet verliest. :hihi:
marocgirlnador
12-07-2005, 11:53
:o
Je verliest centimeters..... :rolleyes: :o
marocgirlnador
12-07-2005, 11:54
:hihi:
nee nee meid je verliest er ook vet mee hoor ik deed het vorig jaar ook wikkelde het om me benen buik en ging tien kilometer fietsen kwam ik thuis ging ik sit ups doen en op de steps ik verloor binnen 7weken 15cm buikomtrek eindelijk had ik platte buik tfou haha ik ga er weer aan beginnen! ooh ja en me benen gingen watlangzamer maar was wel daar 8cmkwijt
woehoe dus het helptttttt
Ik ga het zo doen en k doe precies dit poppetje na :banana: !!! alleen meer bewegingen..! :hihi: !!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.