Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Goedemorgen skatjuh hoe is het met je,!!! je hebt veels te weinig fruit mee je mag nog wel 2x zoveel eten hoor meid want die fruit zorgt ervoor dat je vocht kwijtraakt dus probeer echt meer fruit te eten anders krijg je honger en over dat schommelen ik word helemaaaaaaaal gek :maf2: whallah heb vanaf gistermiddag 17.00 geen hap in me keel gehad puur dieet terwijl ik echt honger had want ik moest to 04.00snachts werken en nog vanochtend was ik 400gram aangekomen hoe kan dat nou?? :maf2: pfff ik ga niet meer elke dag wegen word hier echt keideprssief van maar ja misschien ben ik ook gewoon moe dat het daar aan ligt heb maar 4.5 uur geslapen en moest er weer uit en zie me bed niet eerder als 3uur vannacht weer. :jammer: maar ja ik ga vandaag volop weer aan de slag, dan maar wat meer drinken en wat meer fruit en minder groente en brood en vlees dat soort dingen,!! nou lets hope maar meid 1.3 kilo is heeeeel erg goed voor deze week !!!
Mhh ik ga straks wel effe in de bedrijfskantine nog wat fruit inslaan.... Ik had echt geen idee hoeveel ik mocht nemen....
De weegschaal maakt ons echt :maf: :maf: die 400 grm kan ook puur vocht zijn... maak je niet druk schatje.... het is wel goed om ook groente te eten maar probeer geen aardappels te eten bevatten veel koolyhdraten maar de rest is wel goed.... groenten stomen is erg lekker.. een beetje pepper en zout erover.....
jah 1,3 kilo deze week is echt goed ben trots op mezelf!! ga vandaa de dvd's van Billy Blanks bestellen
meid veel succes
vandaag ga ik goed mijn best doen
en er is weer aktie op dit forum
modesty hoe gaat het vandaag met je,toch beter dan gisteren
meid veel succes
vandaag ga ik goed mijn best doen
en er is weer aktie op dit forum
modesty hoe gaat het vandaag met je,toch beter dan gisteren
Heeeey lieffie..! nou de weegschaal gaf meer aan Vanochtend helemaal frustrerend dus ben vandaag aan het minderen met brood en aan de beschuitjes met kaas en tonijn en zo, pff nou maar hopen dat het goed gaat hihi!! en hoe is het met jou dan?
Hey lady's heb net via marktplaats Bootcamp besteld... althans heb iemand die de dvd's aanbiedt een mailtje verstuurd. 4 DVD's inclusief een dieet voor 7 dagen voor € 12,50.... ik hoop wel dat die persoon snel reageerd.
Pff ik moet om half 4 een meeting geven tot 18.00 uur.... en dat op een vrijdag... wat is het leven soms zwaar..........
Hey lady's heb net via marktplaats Bootcamp besteld... althans heb iemand die de dvd's aanbiedt een mailtje verstuurd. 4 DVD's inclusief een dieet voor 7 dagen voor € 12,50.... ik hoop wel dat die persoon snel reageerd.
Pff ik moet om half 4 een meeting geven tot 18.00 uur.... en dat op een vrijdag... wat is het leven soms zwaar..........
haha meskinaaa jouwn leven zwaar,!! :hihi: ik moet nog tot vannacht werken, mijn leven is pas zwaar en ben nou al gaar hahaah!! maar goed van je hoor wordt dus trainen thuis :p haha
heb ook die billy blanks gedownload maar ga er pas 5 september mee beginnen
moet uitrusten voor de trouw
heb 2 takchitas laten maken(met schoonma mee gestuurd) samne met een voorbeeld maar zijn alle 2 superlang dus ik maak me zorgen voor de trouw mensen
100% dat ik ga struikelen en vallen dus dames duim voor mij
Hey lady's Liloesh is er ook weer bij!!! Hoe meer zielen hoe beter.......
Ik was al om half zeven op kantoor heb echt een drukke dag voor de boeg pfff....... maar ik kom tussen door wel effe voorbij flitsen.......
Ik hou vandaag een fruitdagje, doet er iemand mee?? Hoeveel fruit zou ik eigenlijk moeten eten? Ik heb een sinasappel, perzik, manderijn en 2 appels bij..... is dat voldoende tot 17.00 uur??
Wat houd eigenlijk een fruitdagje je? Mag je dit eender wanneer doen en bij eender welke dieet?
toprakkizi
26-08-2005, 21:12
Mijn god hoe doe je dat joh...15 kilo in 7weken ... :confused:
nou ik zal je zeggen ik heb er niets voor gedaan (ja oke dan lieg ik weer) maar ik zal het uitleggen...
ik eet je kan wel zeggen niets maar dat komt niet omdat ik niets wil eten ik zit gewoon vol terwijl ik niets eet en als ik iets eet dan moet er suiker inzitten anders val ik letterlijk flauw...
dus ik eet niets maar zit altijd met een vol gevoel...is natuurlijk niet goed dus heb ik een afspraak gemaakt bij de dokter...
maar ik zal dit zeggen hoe vol ik ook zit ik drink wel minimaal 3 liter water per dag en ik train 3-4 x in de week en ja ik kan niets eten dus je
magrebChica
28-08-2005, 11:28
ik doe mee!!
ik weeg 63 kilo & ben 1.65 ofso weet nie precies hihi..
maar ik ga voor de 57 kilo!
dus 6 kilo eraf! ben gisteren terug gekomen van vakantie en ik deed al mee met deel 1 maar in marokko dacht ik van agg dat komt wel goed enzo maar zonder beweging kom je nergens toch!.. pff maar je ik begin dus vandaag en ik weet niet hoelang het zal dure maar ik ga denk ik elke dag ontbijten met fruit.. in de middag elke keer wat gezond en afwisselend en in de avond beschuit ofso.. ik zal het nog wel vermelden.. en ik heb een zo een hometrainer die fiets.. daar zal ik ook wel elke dag op proberen te fietsen.. en water water water natuurlijk!..
6 kilo helpppppp wie kan hier een schema plaatsen ofso wat je wel en niet kunt eten en wat je wel of niet moet doen ofso!! alles is welkom.. bedankt!
groetjes
missy deboezz zo noem ik me zelf tot ik 6 kilo af ben gevallen!!
succes allemaal.. en bedankt voor het openen voor deze reminder topicopener!!! gr xxx
ik doe mee!!
ik weeg 63 kilo & ben 1.65 ofso weet nie precies hihi..
maar ik ga voor de 57 kilo!
dus 6 kilo eraf! ben gisteren terug gekomen van vakantie en ik deed al mee met deel 1 maar in marokko dacht ik van agg dat komt wel goed enzo maar zonder beweging kom je nergens toch!.. pff maar je ik begin dus vandaag en ik weet niet hoelang het zal dure maar ik ga denk ik elke dag ontbijten met fruit.. in de middag elke keer wat gezond en afwisselend en in de avond beschuit ofso.. ik zal het nog wel vermelden.. en ik heb een zo een hometrainer die fiets.. daar zal ik ook wel elke dag op proberen te fietsen.. en water water water natuurlijk!..
6 kilo helpppppp wie kan hier een schema plaatsen ofso wat je wel en niet kunt eten en wat je wel of niet moet doen ofso!! alles is welkom.. bedankt!
groetjes
missy deboezz zo noem ik me zelf tot ik 6 kilo af ben gevallen!!
succes allemaal.. en bedankt voor het openen voor deze reminder topicopener!!! gr xxx
Meid harstikke goed dat je meedoetk,!!!
marocgirlnador
28-08-2005, 21:12
met wat liloeshh...???!
marocgirlnador
28-08-2005, 21:13
Ik heb lang niks van me laten horen maar ROFFIE had het druk SORRYYy!!!!!
kUSJE kNOR!!
magrebChica
28-08-2005, 22:12
ik ben vandaag begonnen.. ik woog eerst 67 voor de vakantie deed ik al mee aan deel 1 en ik was met 63 kilo op vakantie gegaan d8 ik.. en nu na de vakantie dus weeg ik 63 ik ga nu dus weer meer oplette wat ik eet enzo.. en hoop dat ik op die 57 kilo kom inshallah want ik zit er egt mee eigenlijk.. iedreen zegt tegen me dat dat niet zo is dat ik niet dik ben enzo.. maar ik weet nie ik voel me egt dik terwijl ik gwoon gevuld ben op de juiste plaatsen zeg maar.. maar anyway ik wil gwoon op die 57 kilo kome.. snappie?..
dit is wat ik vandaag allemaal naar binnen heb gegooit!
2 repen chocola met nootjes in de ochtend.. een zak drop in de middag.. en nu ben ik chips en cola aan het eten:) bijna nix gegete dus.. doe ik het goed :D laat me effe wetenn.. bedankt :P haha
nee ff no joke.. in de ochtend nix ik had gewoon geen zin.. weet ook niet waarom maar ya terwijl je in de ochtend wel moet eten.. maar heb een beker thee gedronken zonder suiker... en om 4 uur heb ik spruitjes gegeten met gekookte aardappelen en atjar HEEL ERG LEKKER DIT VIND IK.. ERG ZUUR is goed voor je en net had ik zo een zin in pizza maar heb tog maar niet besteld .. avond enzo is niet goed met die pizza slape aha... dus ya heb ik maar 3 beschuitjes met kaas gegeten en een beker thee met honing safi ! morge weer.. opletten nshallah! ik ga me inschrijven bij een sport maar weet nie welke.. kunnen jullie me late wete wat goed is en wat egt helpt enzo? bedankt :D..
ik probeer er elke dag op te zette wat ik heb gegeten en als ik tips heb ofso zal ik het jullie laten weten.. oja by the way jullie steunen me egt hierdoor :) dank jullie wel wled a nass!!
xxx missy deboez xxx
shakirabouss
28-08-2005, 23:18
ben ook weer van de partij
vandaag op
o: een bord special k met magere melk
td: appel
L: 2 ei en halve plak kaas
t: appel
1 plak ontbijtkoek
D: wat brood, groentes 1 aardappel, stukje vlees en 1 gekookte mais.
suces ermee meiden!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.