Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Yes je bent zelf uit de put gekropen.....
Idd neem er de tijd voor en dan komt het helemaal goed!!
Succes met het huishouden!! Ik zit nu op mijn werke n heb vandaag helemaal geen zin en ik heb het ook nog eens super druk pfffff..... ik word e een beetje :maf2: van
Aah meid je bent nu vast al lekker vrij van je werk haha ik begin nog om 19.00 en Eindig pas rond 04.00 pfff lekker druk..ik heb het hele weekend dubbele diensten gewoon dus tjaa worden weer dagen van 13uur werk maar het is voor een goed doel haha 2e vakantie komt er over paar maanden aan dus lekker aan de slag :banana: nou kom op dames met het afvallen he ...!!!
en nu er goed tegenaan
je hebt vakantie gehad
dus geen excuus meer volop aanwezig zijn en ook op superafval race
Jazeker!! Dat ben ik zeker van plan. Ik ben ongeveer 2 kilo afgevallen in de laaste 3weken. Door het gezond (thuis) en het ongezonde(op bezoek,feesten) is er toch nog 2 kilo afgevallen. Nu weer thuis, kan ik verder met mijn dieet :D
toprakkizi
25-08-2005, 22:29
eyyy meiden hoe is het allemaalll???
ik heb best wel lang niet hier reageert , maar wilde dus jullie meedelen dat ik vanaf zeg maar de eerste week met juli weer begonnen ben moest namelijk ff stoppen van de huisarts!!! maar ik ben dus vanaf de eerste week van juli al weer 15 kg kwijt nog ongeveer 10 kg en dan ben ik totaal 60 kg kwijt !!! :D:D:D
hoop eigenlijk vijftien mag eigenlijk niet meer dan 5 kg afvallen van de huisarts maar ja ... we zien wel waar het schip strand
eyyy meiden hoe is het allemaalll???
ik heb best wel lang niet hier reageert , maar wilde dus jullie meedelen dat ik vanaf zeg maar de eerste week met juli weer begonnen ben moest namelijk ff stoppen van de huisarts!!! maar ik ben dus vanaf de eerste week van juli al weer 15 kg kwijt nog ongeveer 10 kg en dan ben ik totaal 60 kg kwijt !!! :D:D:D
hoop eigenlijk vijftien mag eigenlijk niet meer dan 5 kg afvallen van de huisarts maar ja ... we zien wel waar het schip strand
Mijn god hoe doe je dat joh...15 kilo in 7weken ... :confused:
Mijn god hoe doe je dat joh...15 kilo in 7weken ... :confused:
Idd hoe heb je dat gedaan??? :maf2: :maf2:
Hey lady's Liloesh is er ook weer bij!!! Hoe meer zielen hoe beter.......
Ik was al om half zeven op kantoor heb echt een drukke dag voor de boeg pfff....... maar ik kom tussen door wel effe voorbij flitsen.......
Ik hou vandaag een fruitdagje, doet er iemand mee?? Hoeveel fruit zou ik eigenlijk moeten eten? Ik heb een sinasappel, perzik, manderijn en 2 appels bij..... is dat voldoende tot 17.00 uur??
HI Fenna,
ik kan me herinneren dat jij een vraag geplaatst had over de tai bo dvd's van Billy Blanks. Of ze werken.
Nou ik kan met de volste overtuiging zeggen dat HET WERKT!!
joehoe, vandaag al een tweede broek aan die me niet meer paste, de pijpen fladderen om mn benen heen en ik heb eindelijk geen speklagen op mijn taille!
Minimaal 3x per week 1 uur en je hebt al binnen 2 weken resultaat! Wel met een bepaald voedingspatroon dan he, dus geen snoep koek en al die dingen. 3x goede maaltijd en veel water. De kilo's gaan er wel langzaam af maar de centimeters gaan sneller!
Vandaag heb ik ook een shirt aan die ik niet meer durfde te dragen omdat mijn buikje en speklagen daarin goed te zien waren. Halleloejaa praise the Lord :D
Een aanrader hoor. Ik had ook de vorige banden van Billy maar daar had ik niet zoveel baat bij als bij deze.
HI Fenna,
ik kan me herinneren dat jij een vraag geplaatst had over de tai bo dvd's van Billy Blanks. Of ze werken.
Nou ik kan met de volste overtuiging zeggen dat HET WERKT!!
joehoe, vandaag al een tweede broek aan die me niet meer paste, de pijpen fladderen om mn benen heen en ik heb eindelijk geen speklagen op mijn taille!
Minimaal 3x per week 1 uur en je hebt al binnen 2 weken resultaat! Wel met een bepaald voedingspatroon dan he, dus geen snoep koek en al die dingen. 3x goede maaltijd en veel water. De kilo's gaan er wel langzaam af maar de centimeters gaan sneller!
Vandaag heb ik ook een shirt aan die ik niet meer durfde te dragen omdat mijn buikje en speklagen daarin goed te zien waren. Halleloejaa praise the Lord :D
Een aanrader hoor. Ik had ook de vorige banden van Billy maar daar had ik niet zoveel baat bij als bij deze.
Thanks!!! Fijn om te horen dat ze echt werken ik ga vandaag nog de DVD's bestellen!! Op marktplaats is de set al voor € 15,- te koop
Hey ladys ik heb mijn ondertekening aangepast.. mijn gewicht schommelt echt niet normaal... maandag ongesteld geworden en ik had me 's ochtends gewogen en ik woog 58 :maf2: :maf2: , zal voornamelijk wel vocht geweest zijn maar toch ik flipte helemaal dus ben er goed tegen aangegaan en ben binnen 4 dagen 1,3 kilo verloren gaat goed hé :banana: :banana:
hmf had je dat niet eerder kunnen vertellen, ik heb gewoon het volle pond ervoor betaald :(
Hoeveel kilo wil je afvallen dan Fenna?
laa maar zitten die vraag, ik had je ondertekening nog niet gezien :D
hmf had je dat niet eerder kunnen vertellen, ik heb gewoon het volle pond ervoor betaald :(
Hoeveel kilo wil je afvallen dan Fenna?
Sorry meissie :rolleyes: !! Tel Sell zijn echt oplichters!! Ik was 2 kilo afgevallen woog op 25 juli 57,7....... 2 weken later 55,8.... Daarna had ik veel stress en lette niet op wat ik at.
Afgelopen maandag ben ik weer serieus begonnen. ik woog maandag 58 en vanochtend 56,7
Hoeveel kilo wil jij kwijt??
58.....dat is mijn droomgewicht hahaha
Ik wil 10 kilo kwijt maar ik begin eerst met 5 kilo. Deze target heb ik nu bijna gehaald dus ik kan gaan voor de volgende 5.
Als ik meteen 10 kilo weg wil hebben dan lijkt dat voor mij zo langzaam te gaan
Ben jij zo'n shorty dan dat je wilt afvallen als je 58 weeg???
58.....dat is mijn droomgewicht hahaha
Ik wil 10 kilo kwijt maar ik begin eerst met 5 kilo. Deze target heb ik nu bijna gehaald dus ik kan gaan voor de volgende 5.
Als ik meteen 10 kilo weg wil hebben dan lijkt dat voor mij zo langzaam te gaan
Ben jij zo'n shorty dan dat je wilt afvallen als je 58 weeg???
Mhh jah ik ben een shorty........ ik ben 1.59. Daarnaast heb ik altijd rond de 50 kilo gewogen maar sinds ik fulltime werk en veel in de auto zit zijn de kilo's er een beetje aangevlogen. Maar ze gaan er af, daar ben ik van overtuigd. Wil voor de Ramadan op 50 zitten
Mhh jah ik ben een shorty........ ik ben 1.59. Daarnaast heb ik altijd rond de 50 kilo gewogen maar sinds ik fulltime werk en veel in de auto zit zijn de kilo's er een beetje aangevlogen. Maar ze gaan er af, daar ben ik van overtuigd. Wil voor de Ramadan op 50 zitten
Goedemorgen skatjuh hoe is het met je,!!! je hebt veels te weinig fruit mee je mag nog wel 2x zoveel eten hoor meid want die fruit zorgt ervoor dat je vocht kwijtraakt dus probeer echt meer fruit te eten anders krijg je honger en over dat schommelen ik word helemaaaaaaaal gek :maf2: whallah heb vanaf gistermiddag 17.00 geen hap in me keel gehad puur dieet terwijl ik echt honger had want ik moest to 04.00snachts werken en nog vanochtend was ik 400gram aangekomen hoe kan dat nou?? :maf2: pfff ik ga niet meer elke dag wegen word hier echt keideprssief van maar ja misschien ben ik ook gewoon moe dat het daar aan ligt heb maar 4.5 uur geslapen en moest er weer uit en zie me bed niet eerder als 3uur vannacht weer. :jammer: maar ja ik ga vandaag volop weer aan de slag, dan maar wat meer drinken en wat meer fruit en minder groente en brood en vlees dat soort dingen,!! nou lets hope maar meid 1.3 kilo is heeeeel erg goed voor deze week !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.