Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
najlae_tanger
16-01-2006, 16:04
Salam mensen,
alles goed?
Ik heb al 2 dagen me verslagje niet gepost en ik vind het netjes om ff te zeggen, dat ik twee weken mee ga stoppen. Dus jullie zien mij hier 2 weken niet. Ik het erg druk met school.. tentamens en verslagen en loop hier als eeng ek te stressen
Succes met school, ik ken het gevoel...
als je je rot stressed om dat, dan kan je bijna niets erbij hebben omdat je gewoon je deadline MOET halen en voldoendes moet scoren.
School moet nooit onder je lijnen lijden..
Probeer het gewoon een beetje gezond te houden en niet al te veel schade aanrichten.
Nassira99
16-01-2006, 17:17
Hallo dames!!!!
Mijn dag begon gister goed, maar naarmate de avond naderde hoe meer trek ik kreeg.
eetverslag van zondag 15 jan:
voor ontbijt 2 glazen lau water
Ontbijt: 1 snee meergranenbrood met smeerkaas light + 2 knackebrot met jam
Lunch: 1 appel, 2 sneetjes meergranenbrood met tomaat + klein marokkaans amandelkoekje
tussendoor (15.00): 1 knackebrot met jam+ half pakje liga evergreen ( dus 1 koekje)
tussendoor (17.00): stuk marokkaans brood met worst (zelf gebakken, was er zooo trots op)
diner (21.00): sharmilla met gehaktballetjes + stukje thuisbrood
tussen 17.00 en 21.00 heb ik 1 uur gezwommen+ heen en weer naar de zwembad gelopen +-30 minuten
Veel liefs Nas
P.S voor de mensen die met die brooddieet zijn begonnen veel succes!!!
Alloe,
In de zomer zijn de kilo's aangevlogen, niet normaal gewoon:moe:
En nu wil ik er zo graag van af. Ik was toen die tijd al wat aan de dikkere kant, en toen kwam de zomer..je weet wel hoe dat gaat..:(
Ik hoop niet dat ik te laat benn ofsjow..
K zou graag weten hoe jullie je kilo's zijn kwijt geraakt, want ik wil van de kilo's verlost zijn.. En geen jojo effect ofsjow:o..
Gewoon geleidelijk afvallen.. Voor Altijd
Ik sport twee keer in de week..r-obic.. en wil tien kilo kwijt!!
(heb me ingeschreven:banana: )
Ik hoop veel tips te krijgen...
Heel Veel Liefs...Ro0sje..
sakinaatje
16-01-2006, 19:00
mijn eetverslag van vandaag:
ogtend
7.001boterham
8.30 1boterham
10.30 1boterham
12.30 2boterhammen
15.00 1boterham
16.30 2boterhammen
en 1,5 liter gedronken
Hallo dames!!!!
Mijn dag begon gister goed, maar naarmate de avond naderde hoe meer trek ik kreeg.
eetverslag van zondag 15 jan:
voor ontbijt 2 glazen lau water
Ontbijt: 1 snee meergranenbrood met smeerkaas light + 2 knackebrot met jam
Lunch: 1 appel, 2 sneetjes meergranenbrood met tomaat + klein marokkaans amandelkoekje
tussendoor (15.00): 1 knackebrot met jam+ half pakje liga evergreen ( dus 1 koekje)
tussendoor (17.00): stuk marokkaans brood met worst (zelf gebakken, was er zooo trots op)
diner (21.00): sharmilla met gehaktballetjes + stukje thuisbrood
tussen 17.00 en 21.00 heb ik 1 uur gezwommen+ heen en weer naar de zwembad gelopen +-30 minuten
Veel liefs Nas
P.S voor de mensen die met die brooddieet zijn begonnen veel succes!!!Gelukkig had je wat beweging dus dat compenseert wer meid maar probeer niet meer zo laat te eten
Alloe,
In de zomer zijn de kilo's aangevlogen, niet normaal gewoon:moe:
En nu wil ik er zo graag van af. Ik was toen die tijd al wat aan de dikkere kant, en toen kwam de zomer..je weet wel hoe dat gaat..:(
Ik hoop niet dat ik te laat benn ofsjow..
K zou graag weten hoe jullie je kilo's zijn kwijt geraakt, want ik wil van de kilo's verlost zijn.. En geen jojo effect ofsjow:o..
Gewoon geleidelijk afvallen.. Voor Altijd
Ik sport twee keer in de week..r-obic.. en wil tien kilo kwijt!!
(heb me ingeschreven:banana: )
Ik hoop veel tips te krijgen...
Heel Veel Liefs...Ro0sje..
haai welkom meid je bent niet telaat hoor we gaan gewoon door je weet hoe het werkt he meid,? gewoon veel bewegen ...elke dag even je eetverslag posten, en dan stromen de tips vanzelf wel binnen naar je toe..
wat ook goed voor je is meid touwtje springen en veel water drinken...succes
mijn eetverslag van vandaag:
ogtend
7.001boterham
8.30 1boterham
10.30 1boterham
12.30 2boterhammen
15.00 1boterham
16.30 2boterhammen
en 1,5 liter gedronkenheey ik ben super trots op je je 1e dagje is dus super goed gegaan qua het broodieet toppie!!!:goedzo:
Moeskiela
16-01-2006, 19:52
I'm to sexy for my love......:o
Ochtend:
**2 volkoren geroosterde boterhammen (leek wel een omelet met kaas)
Tussen de middag:
**1 volkoren geroosterde boterham (Ik deed of het een Twix was)
Voor het sporten:
**hard bolletje meergranen (hmmm broodje shoarma)
Avondeten:
**2 harde bolletjes meergranen (een ware oase ik zag voor me een bord macaroni met extra saus)
I'm too sexy by far........:ego:
Moeskiela
Dag dames,
Mijn eetverslagje van vandaag:
ochtend:
1 cracker met kaas
2 plakjes ontbijtkoek met klein beetje boter
1 mandarijntje
tussendoor:
1 pakje liga van sinasappel
middag:
2 sneetjes brood met kaas
1 pistoletje met kipfilet
worteltjes
halve sinasappel
avondeten:
bord met rijst en stukjes vlees
danone naturel
2 liter
I'm to sexy for my love......:o
Ochtend:
**2 volkoren geroosterde boterhammen (leek wel een omelet met kaas)
Tussen de middag:
**1 volkoren geroosterde boterham (Ik deed of het een Twix was)
Voor het sporten:
**hard bolletje meergranen (hmmm broodje shoarma)
Avondeten:
**2 harde bolletjes meergranen (een ware oase ik zag voor me een bord macaroni met extra saus)
I'm too sexy by far........:ego:
Moeskiela
haha lieverd wat goed van je zeg dat je volgehouden hebt echt harstikke super!!
Dag dames,
Mijn eetverslagje van vandaag:
ochtend:
1 cracker met kaas
2 plakjes met ontbijtkoek met klein beetje boter
1 mandarijntje
tussendoor:
1 pakje liga van sinasappel
middag:
2 sneetjes brood met kaas
1 pistoletje met kipfilet
worteltjes
halve sinasappel
avondeten:
bord met rijst en stukjes vlees
danone naturel
2 literNetjes hoor meid,?.....morgen begin ik samen met jou en lallafessia.....met brooddieet:o
Moeskiela
16-01-2006, 20:02
haha lieverd wat goed van je zeg dat je volgehouden hebt echt harstikke super!!
Ja, plus 1,5 uur sporten!! Ben kei trots op mezelf :ego:
En echt ik voelde me vanochtend nog een beetje down, maar sporten werkt echt verfrissend voor een mens. En dat brood gewoon geroosterd brood en die harde bollen die werken het beste. Mijn maaltijden waren vandaag nooit zo goedkoop geweest over de hele dag ben ik 1 euro kwijt! Just love it :hihi:
Moeskiela
Ja, plus 1,5 uur sporten!! Ben kei trots op mezelf :ego:
En echt ik voelde me vanochtend nog een beetje down, maar sporten werkt echt verfrissend voor een mens. En dat brood gewoon geroosterd brood en die harde bollen die werken het beste. Mijn maaltijden waren vandaag nooit zo goedkoop geweest over de hele dag ben ik 1 euro kwijt! Just love it :hihi:
MoeskielaBen ook echt trots op je ik ben ook down..gehele dagje al en het wordt ook helaas niet beter :traan1:
Moeskiela
16-01-2006, 20:15
Ben ook echt trots op je ik ben ook down..gehele dagje al en het wordt ook helaas niet beter :traan1:
Je had me gister mee moeten maken toen werd ik opeens down zeg. En ik mijn tranen maar inhouden, want ik heb me voorgenomen om in 2006 niet meer onnodig te huilen :ego: Ik alsmaar omhoog kijken zodat ze binnen blijven.....haha wat ik mezelf wel niet allemaal aandoe in 2006.
Meid je had moeten sporten..pff even weg in de sportschool zie je weer allemaal andere mensen. Lekker je ding doen en je voelt je goed, omdat je een doel voor ogen hebt en je werkt eraan..echt een tip ook voor alle ander down voelers!
Ik voel me nu :nijn:
Maar schat als je erover wilt praten je kan me pm'tje sturen :o
Moeskiela
Je had me gister mee moeten maken toen werd ik opeens down zeg. En ik mijn tranen maar inhouden, want ik heb me voorgenomen om in 2006 niet meer onnodig te huilen :ego: Ik alsmaar omhoog kijken zodat ze binnen blijven.....haha wat ik mezelf wel niet allemaal aandoe in 2006.
Meid je had moeten sporten..pff even weg in de sportschool zie je weer allemaal andere mensen. Lekker je ding doen en je voelt je goed, omdat je een doel voor ogen hebt en je werkt eraan..echt een tip ook voor alle ander down voelers!
Ik voel me nu :nijn:
Maar schat als je erover wilt praten je kan me pm'tje sturen :o
Moeskiela
Ik stond echt vanochtend met volle moed op, ik dacht ga lekker sporten doe mijn telefoon aan me ogen nog half dicht want ik kon maar niet in slaap vallen gisternacht om 4uur gaven me ogen het op en viel ik eindelijk in slaap om 7uur ging me wekker toch opgestaan naar beneden thee gepakt toen kreeg ik smsje sporten kan niet doorgaan, ik voelde mij zo verrot ik was voor niets opgestaan en slapen kon ik niet meer....ik dacht alleen durf ik niet en ik had knallende hoofdpijn..okee is goed vandaag slaan we het sporten maar over laat ik dan andere dingen gaan regelen die ik nog moest doen.? ook niets van gekomen me hoofdpijn sloeg over in een migraine aanval en ik lag 2.5uur gestrekt in me bed van de pijn en 3 asperines binnen 2 uur naar binnen gewerkt...pff ik vet sjaggie toen maar naar de dokter ik was doodsbenauwd want boven me oog had ik een stukje dode huid en dat irriteerde echt heel erg ik dacht nu laat ik het wegbranden of wegknippen maar het moet weg ondanks dat ik weet dat het vet veeel pijn gaat doen ik met volle moed daarheen eenmaal op de stoel echt net een klein kind ik trilde echt als een gek ze zei ga maar liggen en ontspan maar want me ogen trilden of course ook mee:o pff gelukkig ws het zo klaar toen moest ik gaasje op want het bloed spetterde gewoon boven me oog naar beneden langs me gezicht wat voelde ik mij rot zeg ik dacht wat een kutdag me jaartje begint weer goed zeg.....en toen eindelijk vanmiddag gingen we nog even kijken voor nieuwe behang en zo want ben niet tevreden met die er nu net nieuw inzit teveel bobbels kortom ik irriteer me dood aan de kleinste dingen gewoon morgen moet ik weer naar het ziekenhuis bloed laten prikken en een echo laten maken van me hals..duss daar word je echt niet vrolijk van zoveel bezoekjes overal brengen binnen een paar dagen maar ja hopen dat ik morgenmiddag met die meid kan sporten :traan1: in ieder geval ga ik morgen wel me brooddagje houden.:traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.