Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
jullie zijn er vroeg bij
ik zit hier met mijn boterham en kopje koffie achter de pc
het zonnetje shcijnt hier momenteel
gisteren ging het eel slecht
werd rond 5 uur heel duizelig, nadien heb ik ondervonden door wat had vanaf 9 uur (kopje koffi en een klein stukje brood) niets meer gegeten tot 4 uur
had geen tijd was tolk en heb het gewoon niet beseft
maar toen ik een kopje thee met heel veel suiker op had dan ging het iets beter
dus nu ga ik er veel beter op letten
We moeten niet ten koste van onze gezondheid willen afvallen! Zorg goed voor jezelf :hadj:
daarom ga ik vandaag goed smokkelen dan kan ik er weer goed tegenaan gaan
dus vandaag geen dieet dag je voor mij, even mijn batterij herlaaden dan ben ik weer van de partij
daarom ga ik vandaag goed smokkelen dan kan ik er weer goed tegenaan gaan
dus vandaag geen dieet dag je voor mij, even mijn batterij herlaaden dan ben ik weer van de partij
Idd we moeten ons zelf ook verwennen, bijvoorbeeld 1 keer in de week ofzo want we moeten het wel kunnen volhouden
vandaag wordt nix verwennen voor modesty ik ben zoo sjaggie dacht te gaan shoppen met me moeder had wat nieuwe broeken nodig en truien echt ik voelde mij zoo vet ik heb maar 1 truitje gekocht die overigens wel heel erg mooi staat maar jaa ik ben het alweer helemaaal zat dus ik ga vandaag echt alleen maar fruit eten ik moet snel 3 a 4 kilo verliezen want al me broeken zitten nog niet lekker en dat zit gewoon niet fijn dus nix verwennen en oook nu nix meer kopen voo rmij totdat het weer fijn zit snik ik ga maar eens het huis opruimen heb me moeder in de stad achtergelaten had er echt geen zin meer in...snik
vandaag wordt nix verwennen voor modesty ik ben zoo sjaggie dacht te gaan shoppen met me moeder had wat nieuwe broeken nodig en truien echt ik voelde mij zoo vet ik heb maar 1 truitje gekocht die overigens wel heel erg mooi staat maar jaa ik ben het alweer helemaaal zat dus ik ga vandaag echt alleen maar fruit eten ik moet snel 3 a 4 kilo verliezen want al me broeken zitten nog niet lekker en dat zit gewoon niet fijn dus nix verwennen en oook nu nix meer kopen voo rmij totdat het weer fijn zit snik ik ga maar eens het huis opruimen heb me moeder in de stad achtergelaten had er echt geen zin meer in...snik
modesty kom uit die put en heel snel anders
meid de wereld is ook niet op 1 nacht gebouwd
dus meid geef jezelf de tijd en niet te snel sjaggie worden
heb je niets aan dus meid even doorzetten en je komt er wel
bij de ene duurt het gewoon langer dan de ander en je zult die broeken nog wel aankunnen en dan ben je weer de vrolijke modesty :D
dus kom er uit of ik trek je er gewoon uit samern met Fenna
Woela ik leef me je mee schatje! Wees alleen niet te streng voor jezelf. Ik ben de afgelopen dagen ook best sjaggie omdat ik nu echt zo iets heb van ik ga ervoor en het moet lukken. Werd gisteren ook een beetje gek van broertje... meskien hij vroeg me iets leifs en ik flipte helemaal uit.... toen werd mijn mama boos op me en ben ik 20.00 uur maar gaan slapen.........
modesty kom uit die put en heel snel anders
meid de wereld is ook niet op 1 nacht gebouwd
dus meid geef jezelf de tijd en niet te snel sjaggie worden
heb je niets aan dus meid even doorzetten en je komt er wel
bij de ene duurt het gewoon langer dan de ander en je zult die broeken nog wel aankunnen en dan ben je weer de vrolijke modesty :D
dus kom er uit of ik trek je er gewoon uit samern met Fenna
Idd....... Luister naar de wijze woorden van Sai:hadj: :hadj:
Heey sai en fenna
Jullie hebben ok wel gelijk maar ik heb het zelf uit de hand laten lopen gewoon heb me gewoon me eigen kilo's aangegeten echt dom echt stom gewoon alleen maar omdat ik me altijd rot voelde en teveel stress vandaag zit ik idd echt in een dip de shitan speelt met me hoofd voor een eetbui maar ik doe het niet ga stofzuigen dweilen was doen was opvouwen en vandaag aan de fruit en beschuit en veel water en cola light..ik moet echt weer fijn zitten in me broek anders word ik helemaaal gek maar ik neem er de tijd voor inshallah...komth et goed
Heey sai en fenna
Jullie hebben ok wel gelijk maar ik heb het zelf uit de hand laten lopen gewoon heb me gewoon me eigen kilo's aangegeten echt dom echt stom gewoon alleen maar omdat ik me altijd rot voelde en teveel stress vandaag zit ik idd echt in een dip de shitan speelt met me hoofd voor een eetbui maar ik doe het niet ga stofzuigen dweilen was doen was opvouwen en vandaag aan de fruit en beschuit en veel water en cola light..ik moet echt weer fijn zitten in me broek anders word ik helemaaal gek maar ik neem er de tijd voor inshallah...komth et goed
Yes je bent zelf uit de put gekropen.....
Idd neem er de tijd voor en dan komt het helemaal goed!!
Succes met het huishouden!! Ik zit nu op mijn werke n heb vandaag helemaal geen zin en ik heb het ook nog eens super druk pfffff..... ik word e een beetje :maf2: van
we hebben het ook allemaal zelf gedaan eten tot we rond zijn
dus nu moet het er ook af gaan, het kost wel wat moeite maar nadien zijn we trost op het resultaat en ga we niet overdreven eten
dus meid ga aan het huishouden dan vergeet je het even en verbrand je ook nog wat
succes
Asalaam 3aleykoum zusters !!
Liloesh is net terug van maroc!! Ik hoop dat alles goed met iedereen is !!
Asalaam 3aleykoum zusters !!
Liloesh is net terug van maroc!! Ik hoop dat alles goed met iedereen is !!
welkom terug
en hoe was je vakantie
welkom terug
en hoe was je vakantie
Alhamdoelilah. maar met de dieet minder goed :(
en nu er goed tegenaan
je hebt vakantie gehad
dus geen excuus meer volop aanwezig zijn en ook op superafval race
en nu er goed tegenaan
je hebt vakantie gehad
dus geen excuus meer volop aanwezig zijn en ook op superafval race
hahaha sai of niet dan liloeshh welcome back er hard tegenaan he dames,,..!! ik ga nu nog even steppen en wat buikoefeningen doen voordat ik begin met werken strakkies hb nog een lange nacht te gaan zie me bed pas om 04.00 dus wordt erg zwaar en met nachtdiensten krijg je ook echt vaak honger snachts maar ik neem nix meer na 17.00 middag meer...zodat het lichaam het kan verteren lets hope haha good luck
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.