Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
misscasaouia
14-01-2006, 23:04
hahaha ik zei toch tegen je krentenbolmeid:hihi:
Haha erg he ... op z'n tijd zijn ze echt lekker en ja in een pak zitten 6 in dus die mee genomen naar me werk en elke pauze eentje pakken:maf2:
Haha erg he ... op z'n tijd zijn ze echt lekker en ja in een pak zitten 6 in dus die mee genomen naar me werk en elke pauze eentje pakken:maf2:
hahaha kan geen kwaad...als je die krentenbol eet moet je geen brood eten ! simpel :maf:
Veni_Vidi_Vici
14-01-2006, 23:13
Selam waalikuum, hello, bonjour!! Gisteren kon ik mijn verslag niet plaatsen, mijn broertje had namelijk de pc nodig.......en tjah wachten had geen zin, moest ook nog eens vroeg op om te werken. Dus bij deze, mijn eetverslagen van gisteren en vandaag:
Gisteren
Ochtend: pakje crackers, 3 manderijnen, 1 sneetje bruinbrood (droog), flesje water.
Middag: appeltje, twee manderijnen, twee sneetjes bruinbrood (droog), flesje water
Tussendoor: manderijntje, kopje thee, kopje koffie en water.
Avond: twee sneetjes geroosterd bruinbrood met wat groenten en vis, flesje water
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vandaag
Ochtend: 2 manderijnen, een triangel meergranen (droog), flesje water
Middag: pakje crackers, triangel meergranen (droog), blokje kaas, flesje water
Tussendoor: 6 energie-pastilles (kleine mint/citroensnoepjes, soort van redbull-effect), flesje water
Avond: Kabeljauwfilet, met salade (sla, rauwkost, cherry tomaatjes, surimi, augurken, pijnboompitten) en uiteraard weer wat water.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dat was het weer, tot de volgende keer....en wel kijken he, Bassie en Adriaan :maf2:
Let maar niet op mij, succes allen!
:huil: :huil: :huil:
Ik heb vandaag gegeten voor 5 kamelen :huil:
Ontbijt
2 boterhammetjes met roomkaas en paprika
1 kopje koffie
Tussendoor
2boterhammetjes met roomkaas en paprika
2mandarijntjes
1 cup a soup tomaat
Lunch
Griekse salade met knoflookdressing
Punt Appeltaart
Tussendoor
2 kaasuicroissantjes
1kopje thee
Avond
flink stuk vlees
daarnaast ook nog 4 9otbaan
flink stuk stokbrood
1 groot bord macaronie
half bord paprika salade
1 glas fanta
1liter wat gedronken
Selam waalikuum, hello, bonjour!! Gisteren kon ik mijn verslag niet plaatsen, mijn broertje had namelijk de pc nodig.......en tjah wachten had geen zin, moest ook nog eens vroeg op om te werken. Dus bij deze, mijn eetverslagen van gisteren en vandaag:
Gisteren
Ochtend: pakje crackers, 3 manderijnen, 1 sneetje bruinbrood (droog), flesje water.
Middag: appeltje, twee manderijnen, twee sneetjes bruinbrood (droog), flesje water
Avond: twee sneetjes geroosterd bruinbrood met wat groenten en vis, flesje water
Vandaag
Tussendoor: 6 energie-pastilles (kleine mint/citroensnoepjes, soort van redbull-effect), flesje water
Avond: Kabeljauwfilet, met salade (sla, rauwkost, cherry tomaatjes, surimi, augurken, pijnboompitten) en uiteraard weer wat water.
Dat was het weer, tot de volgende keer....en wel kijken he, Bassie en Adriaan :maf2:
netjes hoor :goedzo: dame
Gisteren
Vandaag
netjes gegeten meid
:huil: :huil: :huil:
Ik heb vandaag gegeten voor 5 kamelen :huil:
Ontbijt
2 boterhammetjes met roomkaas en paprika
1 kopje koffie
Tussendoor
2boterhammetjes met roomkaas en paprika
2mandarijntjes
1 cup a soup tomaat
Lunch
Griekse salade met knoflookdressing
Punt Appeltaart
Tussendoor
2 kaasuicroissantjes
1kopje thee
Avond
flink stuk vlees
daarnaast ook nog 4 9otbaan
flink stuk stokbrood
1 groot bord macaronie
half bord paprika salade
1 glas fanta
1liter wat gedronken
whaha vndaag heb je wel veel gegeten join the club me too hahah!!:hihi:
whaha vndaag heb je wel veel gegeten join the club me too hahah!!:hihi:
Het ergste is dat ik nog trek heb, ik he b me moeder gevraagd of ze ff bij de deur van de keuken wilt staan, om me tegen te houden. Beetje bescherming tegen die vreetbuien :maf:
Ik ben trouwens ook een handvol cashew noten gegeten
Het ergste is dat ik nog trek heb, ik he b me moeder gevraagd of ze ff bij de deur van de keuken wilt staan, om me tegen te houden. Beetje bescherming tegen die vreetbuien :maf:
Ik ben trouwens ook een handvol cashew noten gegeten
Aaah haha ik ging net ook al naar beneden wat chocolaatjes pikken :moe: als ik de rode duivel al op bezoek krijg laat staan voordat k het al ben begint het bij mij 2 weken ellende eetbuien s jaggie opvliegerig geen zin moe depressief !!
pff ga toch maar deze week wat sint jans kruid halen om voortaan in te nemen om niet meer zo te stressen gewoon :maf:
Wuhahahaha :D
whauauahhaha ga maar lachen maandag huilen we op de weegschaal :traan1:
want je moet wegen als je begin met de brooddieet dag hahahaa!!!!:lekkerpuh
Veni_Vidi_Vici
14-01-2006, 23:57
Meryemma en Modesty, thnx voor jullie reacties!
Lampjuhh, ach jah...kan gebeuren! Ik heb ook weleens van dat soort dagen. Ik werk alles dan met lichtsnelheid naar binnen :jammer: . Morgen er gewoon weer lekker tegen aan meid.
Meryemma, jij ook netjes gegeten vandaag!;) Hetzelfde voor Moeskiela ;)
Modesty, hier heb je ook een ijs en choco-freak zitten, niet normaal! Mah goed, is niet zo erg dat je nu wat chocolaatje hebt genomen.
Bij deze een tip (werd een keer gezegd bij Ophrah). Waarom Fransen toch van alles en nog wat eten, de welbekende croissants bv, en toch gewoon lekker slank blijven??!! Nou, simpelweg, als zij ergens zin in hebben, nemen zij dat gewoon. Natuurlijk met mate. Maar mensen die echt streng voor zichzelf zijn, en elke dag zichzelf niks gunnen, kroppen dat als het ware op. En tjah, dan breekt er inderdaad een dag aan van vreetbuien; dan blijft het helaas niet bij 1 blokje chocola, maar een hele reep, misschien wel 2!
Dus knoop goed in je oren, gun je zelf wat...heb je zin in chocola of ijs of snoep, neem dan een kleine hoeveelheid, heb je er lekker van geproefd en heb je dat weer gehad. Zo is het natuurlijk goed en lang vol te houden: geen streng dieet maar een verandering naar een zonde levensstijl!
Good luck,
Veni_Vidi_Vici
14-01-2006, 23:58
Brooddieet gaat een succes worden, ik voel het gewoon! Ik zal zodirect ff in mijn glazen bol kijken :hihi:
Brooddieet gaat een succes worden, ik voel het gewoon! Ik zal zodirect ff in mijn glazen bol kijken :hihi:
Hahah je laat mij echt lachen meid,!! je bent maf :D
En thank joe voor de tip ik heb dat ok eens gezien :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.