Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Ik wil meedoen met die brooddieet, maar hoe ziet een dag eruit dan?
Ik wil meedoen met die brooddieet, maar hoe ziet een dag eruit dan?
ben je nou alweer een kilo kwijt meid :confused:
en ik plaats zondag avond topic erover met het dieet erop...en dan houden we het apart en overzichtelijk voor de rest
brooddag houdt in dat je dus maximaal tot 10 plakken bruin brood of meergranen brood mag eten je mag bouillon echt klein beetje fruit want anders val je niet voldoende af.....en dat was het en theeeee
de volgende dag mag je weer normaal eten het is ...om en om
lightpurple_
12-01-2006, 23:09
Het gaat best goed hoor meid kom op he!!!! :goedzo:
danke ja moeilijk volhouden man maar ja :o met jullie steuntje in mijn rug kom ik al ver genoeg ;)
danke ja moeilijk volhouden man maar ja :o met jullie steuntje in mijn rug kom ik al ver genoeg ;)
inshallah meid mereyma is ook niet lang bezig en der ook al 5kwijt dus jij kan het ook :goedzo:
weet je meiden dat het nu vrijdag de 13e is wajowww k heb altijd ongeluk op die dag morgen gaat me weegschaal kapot uit frustratie of zo let maar op ...
whahahahhahahahaha
ben je nou alweer een kilo kwijt meid :confused:
en ik plaats zondag avond topic erover met het dieet erop...en dan houden we het apart en overzichtelijk voor de rest
brooddag houdt in dat je dus maximaal tot 10 plakken bruin brood of meergranen brood mag eten je mag bouillon echt klein beetje fruit want anders val je niet voldoende af.....en dat was het en theeeee
de volgende dag mag je weer normaal eten het is ...om en om
Ik snap niet hoe bedoel je weer een kilo kwijt? ik heb nog niet gewogen sinds vorige vrijdag. Vorige vrijdag was ik wel een kilo kwijt
Ik snap niet hoe bedoel je weer een kilo kwijt? ik heb nog niet gewogen sinds vorige vrijdag. Vorige vrijdag was ik wel een kilo kwijt
aah oke dacht dat je er maar drie was snappie hihi solly!!! :o
Hello dames gisternavond had ik weer geen tijd om online te komen dus bij deze mijn eetverslag!
ochtend:
2 bruine boterhammen met kaas
tussendoor:
manderijn
lunch:
chinese tomatensoep
2 wasa crackers
tussendoor:
1 appel
avondeten:
kinderbordje spagettie (dit heb ik echt lang niet gehad)
Ongveer 2.5 liter water en 1 liter groene thee zonder suiker
Ik kon helaas niet gaan sporten omdat ik nog een beetje last heb van mijn enkel.
Vanochtend heb ik gewogen en ja..... 600 gram lichter :banana: :banana:
Kom op dames wegen... ik ben benieuwd wie DE MIETJE VAN DE WEEK IS.... (grapje)
Hello dames gisternavond had ik weer geen tijd om online te komen dus bij deze mijn eetverslag!
ochtend:
tussendoor:
manderijn
lunch:
chinese tomatensoep
2 wasa crackers
tussendoor:
1 appel
avondeten:
Ik kon helaas niet gaan sporten omdat ik nog een beetje last heb van mijn enkel.
whhahaah topppiee hoorrrrrrrrrrrr we zijn evenveel kwjit meid en je eetverslag ziet er goed uit meid :goedzo:
dames hoe krijgen jullie je ticker veranderd ......die andere doe alleen aan kilo's en de andere wil hem niet bij doen snikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Nou meid die zwelling zit in me schildklier dit komt door stress, het resulstaat is dat me stofwisseling verstoord is ik ben ook gewoon hele dag door moe :traan1: ..en nu wordt er dus een echo gemaakt...om te kijken of het kwaadaardig is of goedaardig dan zal ik medicatie krijgen om de schildklier weer volledig op gang te krijgen en moet minder stressen van de dokter want me bloeddruk was ook te laag:traan1: en het nadeel van de medicatie is dat het zelfs gewichttoename in het begin kan geven :traan1: alsof het niet allemaal nog erger kan :jammer: :traan1:
en heb vaak last van vocht vasthouden idd.:jammer:
ja meid!! ik heb er wat over gelezen! het is inderdaad heel vervelend! je moet die echo afwachten ! el ghair insch`allah...dat is het erge van al dat vocht vasthouden :jammer: ...ben je deze week afgevallen of niet?
inshallah meid mereyma is ook niet lang bezig en der ook al 5kwijt dus jij kan het ook :goedzo:
Ja inderdaad alles is mogelijk! ik ben vanaf 15 november actief op deze forum bezig....!
Ja inderdaad alles is mogelijk! ik ben vanaf 15 november actief op deze forum bezig....!
meid..........kan jij je ticker verandern k snap er niets van hoor kom er echt niet op
Opmerking : je drinkt veels te weinig.!! ik zie amper water.!! meerrr drinken!!!!:hadj:
Klopt, ik drink heel weinig moet mezelf er echt toezetten.
Er is een topic hierzo over groene leem, reinigd je van binnen uit en het is goed voor je huid, tegen acne enz.
ochtend:
tussendoor:
manderijn
lunch:
chinese tomatensoep
2 wasa crackers
tussendoor:
1 appel
avondeten:
Dag meid!!
Goed gegeten! en netje dat je 600 gram bent afgevallen! geen mietjes dus:hihi:
Ga vooral zo door!:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.