Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
marocgirlnador
20-08-2005, 16:38
hoe raak ik die centimeters kwijt
!!
lalla_fatima147
20-08-2005, 17:03
Een step is echt heel erg goed ik heb er zelf ook 1 maar het is ongelofelijk zwaar hoor en anders moet je overwegen voor een cyclo trainer dat is dat fiets step geval in 1 waar bij je je benen en armen beweegt..ik heb ze beiden en heb ook nog eens 1 abswing en 1 abroller ..pff haha en gebruik ze amper dus je moet wel zeker zijn dat je ze gaat gebruiken..
is da belastend voor uw kniëen?
is da belastend voor uw kniëen?
welke bedoel je dan?? :confused:
Hee ladys hebben jullie het weekend oed overleefd??? Ik wel heb mezelf wel getrakeerd op een gebakje vond echt dat ik het verdient had. Voel me wel een beetje opgeblazen vandaag.... moet namelijk ongesteld worden. De sportschool is weer vanaf vandaag open (na 4 weken gesloten te zijn)... dus jullie weten al wat ik vanavond ga doen!!
OumYAssine
22-08-2005, 10:05
salaam aleikoum,
ik ben net een paar daagjes terug van Marokko.
Het was daar erg moelijk om het SBd te volgen voor mij.
Ik zat daar bij mijn schoonfamilie dus ik moet me aan hun aanpassen.
Maar heb me vanmorgen gewogen en ben niet aangekomen.
Ik ben zo blij joh toch wel lekkere dingen gehad met mate enniet aangekomen.
Ga vanaf vandaag weer verder met SB fase 1 voor de laatste kg die ik kwijt wil inshallah.
Ik heb in marokko lekker veel kleding (broeken met bijpassende tunieks ) laten naaien , dit omdat de rest van mijn kleding mij allemaal te groot is geworden
Nou meiden kom op we gaan er weer lekker tegen aan.
En waar een wil is is een weg.
Als ik het kan dan kunnen jullie het ook
Wa aleikoum assalam OumYAssine
modesty ik ben er weer
heb dit ook gemist
dus je bent mij niet kwijt ik ben sinds zaterdag weer thuis maar moets even opruimen de grootste baby had ik niet meegenomen naar mijn ouders
OumYAssine dus je bent wel blij dat je lekker gegeten hebt maar niet aangekomen
goed van je
fenna ik ben ook heel opgeblazen heb gister mijn semta(riem) van mijn nieuwe takchita gepast maar het stond voor geen meter
dus deze week is het weer afzien
modesty ik ben er weer
heb dit ook gemist
dus je bent mij niet kwijt ik ben sinds zaterdag weer thuis maar moets even opruimen de grootste baby had ik niet meegenomen naar mijn ouders
OumYAssine dus je bent wel blij dat je lekker gegeten hebt maar niet aangekomen
goed van je
fenna ik ben ook heel opgeblazen heb gister mijn semta(riem) van mijn nieuwe takchita gepast maar het stond voor geen meter
dus deze week is het weer afzien
aah..meid komt wel goed en heb je idd gemist dacht nou niemand doet meer mee ik eet wel gezond maar ik schommel enorm gewoon niet te geloven hoe erg ik word er gek van..! vandaag woog ik halve kilo meer als gisteren en jaa ik weet elke dag wegen is niet goed maar toch..??? snik ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik gisteren 13uur lang gewerkt heb ik doe zittend werk dus misschien dat ik daarom gewoon zwaar ben? ik weet niet heb lehdes gegeten gisteren met vissticks is dat nou zo ongezond??? :confused: maar ja ik heb de cyclo trainer maar weer schoongemaakt ik ga beginnen weer met trainen ook al is het maar half uur per dag...want het schiet niet op :confused: maar me buik wordt al platter want ik pas sommige broeken weer? :D
aah..meid komt wel goed en heb je idd gemist dacht nou niemand doet meer mee ik eet wel gezond maar ik schommel enorm gewoon niet te geloven hoe erg ik word er gek van..! vandaag woog ik halve kilo meer als gisteren en jaa ik weet elke dag wegen is niet goed maar toch..??? snik ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik gisteren 13uur lang gewerkt heb ik doe zittend werk dus misschien dat ik daarom gewoon zwaar ben? ik weet niet heb lehdes gegeten gisteren met vissticks is dat nou zo ongezond??? :confused: maar ja ik heb de cyclo trainer maar weer schoongemaakt ik ga beginnen weer met trainen ook al is het maar half uur per dag...want het schiet niet op :confused: maar me buik wordt al platter want ik pas sommige broeken weer? :D
Hahahah de meesten zijn er weer :banana: we gaan gewoon door dames. Als we nu met elkaar afspreken dat we de kilo's kwijt zijn voordat de Ramadan begint??? Deze begint insallah 5 oktober dus we hebben nog ongveer 6 weekjes te gaan.... deal???
Hahahah de meesten zijn er weer :banana: we gaan gewoon door dames. Als we nu met elkaar afspreken dat we de kilo's kwijt zijn voordat de Ramadan begint??? Deze begint insallah 5 oktober dus we hebben nog ongveer 6 weekjes te gaan.... deal???
mm dus in zes weken tien kilo kwijt raken dan mag ik wel een super dieet gaan volgen ,..maar ik ga er gewoon voor en alles wat eraf is is voor mij een prestatie haha.! :hihi:
mm dus in zes weken tien kilo kwijt raken dan mag ik wel een super dieet gaan volgen ,..maar ik ga er gewoon voor en alles wat eraf is is voor mij een prestatie haha.! :hihi:
That's the spirit :goedzo: Altijd van het positieve uitgaan!! Nog meer lotgenoten die mee doen?
fenna ik doe mee
elkaar stimuleren werkt goed, dus heo doen we het
heb net een mars ice op
niet goed maar heb een excuus heb last van mijn amandelen en ben ongesteld
wat hebben jullie gegeten
modesty wat gaan we met die andere forum doen die begint echt dood telopen
heb je goede ideeen
fenna ik doe mee
elkaar stimuleren werkt goed, dus heo doen we het
heb net een mars ice op
niet goed maar heb een excuus heb last van mijn amandelen en ben ongesteld
wat hebben jullie gegeten
modesty wat gaan we met die andere forum doen die begint echt dood telopen
heb je goede ideeen
Hey lieverds,..jaa ik vind die andere forum ook doodlopen..maar ik ga eens samen met jou maar wat dingen refreshen en wat mensen er uit gooien want het is veels te chaotisch en te druk..en meid gewoon doorgaan he, ik ga denk ik morgen fruit dieet volgen want ik schommel enorm in me gewicht gewoon snik.. :traan1:
Hey lieverds,..jaa ik vind die andere forum ook doodlopen..maar ik ga eens samen met jou maar wat dingen refreshen en wat mensen er uit gooien want het is veels te chaotisch en te druk..en meid gewoon doorgaan he, ik ga denk ik morgen fruit dieet volgen want ik schommel enorm in me gewicht gewoon snik.. :traan1:
Lady's we gaan er gewoon voor en iedereen die niet meer meer wil doen moet maar lekker in de MacDonalds blijven hangen. Ik schommel ook heel erg, ben gisteren ongesteld geworden dus ik denk dat het daar aan ligt.
Lady's we gaan er gewoon voor en iedereen die niet meer meer wil doen moet maar lekker in de MacDonalds blijven hangen. Ik schommel ook heel erg, ben gisteren ongesteld geworden dus ik denk dat het daar aan ligt.
Hahah lief idd..!! maar ja dat zou idd kunnen dat je dan wat zwaarder weegt ik moet het denk ik ok worden voel me suf en me buik en rug doen pijn en heb op de ochtend al honger dan weet ik al hoelaat het is haha...maar ik heb banaan gegeten vanochtend ben bezig met me 1e flesje halve liter naar binnen werken vandaag ga ik volledig aan de fruit...duss hopen dat het resultaat heeft laat je morgen weten hoeveel een dagje fruitdieet scheelt hoeveel je er van kwijt raakt ze zeggen 1 kilo nou ik zal het eens zien hihi als ik het volhoud...wat?? IK HOU HET GEWOON VOL ahah...succes vandaag he meiden.!! :hihi:
Hahah lief idd..!! maar ja dat zou idd kunnen dat je dan wat zwaarder weegt ik moet het denk ik ok worden voel me suf en me buik en rug doen pijn en heb op de ochtend al honger dan weet ik al hoelaat het is haha...maar ik heb banaan gegeten vanochtend ben bezig met me 1e flesje halve liter naar binnen werken vandaag ga ik volledig aan de fruit...duss hopen dat het resultaat heeft laat je morgen weten hoeveel een dagje fruitdieet scheelt hoeveel je er van kwijt raakt ze zeggen 1 kilo nou ik zal het eens zien hihi als ik het volhoud...wat?? IK HOU HET GEWOON VOL ahah...succes vandaag he meiden.!! :hihi:
Is goed laat het maar even weten. Ik zat er ook aan te denken om het deze week te gaan doen maar omdat ik gisteren ongesteld ben geworden is het te zwaar om te doen. Ik heb toch wat meer nodig tijdens mijn menstruatie. Ik denk dat ik het donderdag en vrijdag ga doen..... Iedereen good luck :banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.