Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
lallafessia
11-01-2006, 09:17
Ik Heb Het Brood Wissel Dieet Neergezet Omdat Ik Zovaak Lees Dat Er Zoveel Mensen Resultaat Mee Hebben Wie Wil Het Met Mij Een Weekje Proberen..????!!!! Meld Je Maar Aan Wie Met Me Wil Gaan Doen????
IK DOE MEEEE ALLEEN ALS JE IETS OP JE BROOD MAG DOEN AHAHAHAH ANDERS HOU IK HET NIET VOL OOKAL IS HET ALLEEN MAAR EEN HEEEEL DUN LAAGJES SMEERSPUL MAAR GOED IK HOOR HET WEL. ANDERS DOE IK OOK NOG WEL MEE OOR MAAR VIND HET DAN WEL WAT MOEILIJKER DAN LIJKT HET GEWOON OP GEVANGENIS DIEET VAN MAROKKO GOBZ OU LMA:hihi:
IK DOE MEEEE ALLEEN ALS JE IETS OP JE BROOD MAG DOEN AHAHAHAH ANDERS HOU IK HET NIET VOL OOKAL IS HET ALLEEN MAAR EEN HEEEEL DUN LAAGJES SMEERSPUL MAAR GOED IK HOOR HET WEL. ANDERS DOE IK OOK NOG WEL MEE OOR MAAR VIND HET DAN WEL WAT MOEILIJKER DAN LIJKT HET GEWOON OP GEVANGENIS DIEET VAN MAROKKO GOBZ OU LMA:hihi:
Ibi, dat lukt ons wel ...gewoon lekker volkorenbrood van de bakker...! en dan mag je de volgende dag gewoon normaal eten moet lukken!:goedzo:
lallafessia
11-01-2006, 09:28
Ibi, dat lukt ons wel ...gewoon lekker volkorenbrood van de bakker...! en dan mag je de volgende dag gewoon normaal eten moet lukken!:goedzo:
Nee dan haal ik die hema broodjes zou dat ook mogen die zijn wel lekker zonder niets en met veel pitjes erin????????????????? Eey wij hebben erlkaar niet gezoend ahaha bedenk ik me nu pas wajoow gierig hta fe kusjes geven:lekkerpuh
Thanks, ik ben zelf totaal geen keukenprinses vandaar dat ik er altijd weer moeite mee heb.
Weet ook echt niet wat ik zou moeten klaar maken zonder dat het saai word.
Maar ik kan hopelijk iets met deze tips.
Variatie is inderdaad heel belangrijk anders is het niet vol te houden.... ik zal vanavond thuis wel even google naar lekkere, gezonde en makkelijke recepten....
:o
HAHAHAa meskiena mijn zus weet ze altijd meteen te zitten gaat ze altijd automatisch zachter rijden. Maar lieverd dat is niet in onze k*tdorpje gebeurt maar omgeving ahahah dus met hagrinach.... Maar meid volgende keer moet je dat effe zeggen kunnen we met zijn drietjes wat gaan drinken in onze piep dorpje
Eid moubarak said,
Allah i dakhlou 3likoum besa7a ou salama ou koul ma tmanitou incha allah...
gister had ik voor ontbijt
drie sneetjes brood op en packje crackers
toen tussendoor drie koekjes ofzoow gewoon eid koekjes
beetje chips maar gewoon je kent het als je bezoek krijgt en je gaat er gezellig bij zitten neem je wel eens een chipje geen zak ofzoow.
in de avond
had ik 1 aardappeltje uit de oven en een stuk vlees mfower ( gestoomd en daarna in de oven) met melha en kamoun "zout en komijn""
twee glazen coca cola :o en een vruchte gebakje echt een kleintje ahahahahah maar het was el eid tenslotte maar al met al zo slecht was het niet gister....
dus wees niet te hard met je commentaar:hadj:
Kussiesssss lella fessia:kus:
Ik zal het de volgende keer zeker even zeggen... gaan we gezellig even een bakkie doen.
Je hebt goed gegeten en het commentaar blijft achterwege aangezien het het maar 2 keer per jaar el'aÃd is
Nee dan haal ik die hema broodjes zou dat ook mogen die zijn wel lekker zonder niets en met veel pitjes erin????????????????? Eey wij hebben erlkaar niet gezoend ahaha bedenk ik me nu pas wajoow gierig hta fe kusjes geven:lekkerpuh
Hier moest ik zo om lachen......:hihi:
Nassira99
11-01-2006, 09:44
Girl, let me tell ya, als er iemand is die dat snapt, dan ben ik dat wel :hihi:
Gelukkig:o
hahaha sorry je krijgt straks een dikke bisoooooooooooooooo
Geloof het niet anders zou het echt makkelijk zijn die broodjes zijn heerlijk
ze bedoelen er denk k alleen maar boterhammen mee:D
Geloof het niet anders zou het echt makkelijk zijn die broodjes zijn heerlijk
ze bedoelen er denk k alleen maar boterhammen mee:D
Nassira99
11-01-2006, 09:57
Hallo dames!!
Heb zojuist een aantal verslagen van jullie gelezen, en grotendeels heeft lopen zondigen ( waaronder ik)!!
Gister heb ik:
Ontbijt- 1 hard meergranen punt met kaas+ 1 krissat op
tussendoor: 2 mini sfenz+3 kleine marokkaanse koekjes met amandelen
lunch: 1 kom yoghurt met muesli + 1 chocotof
tussendoor +- 16.00 0 1 krissat en 1 appel
diner 18.00- 1 satestokje met shwa met een stukje thuisbrood+1 krissat
rond 20.00 - 2 vijgen
Naar mijn gevoel heb ik echt te veel gegeten, maar dat zal wel door de tussendoortjes komen.
Ik heb me zondigdagje al gehad, vanaf vandaag ga ik er weer keihard tegenaan!!!!!
Jullie ook he??
Veel groetjes,
en doe jullie best!!
lallafessia
11-01-2006, 10:07
Hier moest ik zo om lachen......:hihi:
HAHAHa ikke ook toen ik het typte dacht ik er op eens aan van damn hta kusjes be hsab ahhahahaa....
Maar meid moet je echt doen dan he als je een keerjte langs onze dorpje rijdt dan doen we gezellie koffie drinken...
Maar brood is brood toch meryema ??????????????? dus ma3lich wat voor soort het is een al 3azina....
Maar ik hoor het nog wel en wanneer zijn jullie van plan om te beginnen dan want dan moet ik me wel zo snel mogelijk gaan wegen zodat ik het bij kan houden:hadj:
groetjes
HAHAHa ikke ook toen ik het typte dacht ik er op eens aan van damn hta kusjes be hsab ahhahahaa....
Maar meid moet je echt doen dan he als je een keerjte langs onze dorpje rijdt dan doen we gezellie koffie drinken...
Maar brood is brood toch meryema ??????????????? dus ma3lich wat voor soort het is een al 3azina....
Maar ik hoor het nog wel en wanneer zijn jullie van plan om te beginnen dan want dan moet ik me wel zo snel mogelijk gaan wegen zodat ik het bij kan houden:hadj:
groetjes
Ik kom echt een keertje langs dames!
We kunnen wellicht aanstaande zaterdag of maandag beginnen.... ik wil vraag vanavond even op de sportschool na of het een aanrader is....
Hallo dames!!
Heb zojuist een aantal verslagen van jullie gelezen, en grotendeels heeft lopen zondigen ( waaronder ik)!!
Gister heb ik:
Ontbijt- 1 hard meergranen punt met kaas+ 1 krissat op
tussendoor: 2 mini sfenz+3 kleine marokkaanse koekjes met amandelen
lunch: 1 kom yoghurt met muesli + 1 chocotof
tussendoor +- 16.00 0 1 krissat en 1 appel
diner 18.00- 1 satestokje met shwa met een stukje thuisbrood+1 krissat
rond 20.00 - 2 vijgen
Naar mijn gevoel heb ik echt te veel gegeten, maar dat zal wel door de tussendoortjes komen.
Ik heb me zondigdagje al gehad, vanaf vandaag ga ik er weer keihard tegenaan!!!!!
Jullie ook he??
Veel groetjes,
en doe jullie best!!
Voor velen was het gisteren inderdaad zondigdag... maar jah tenslotte is het maar 2 keer per jaar el'aÃd
lightpurple_
11-01-2006, 11:22
hello lady’s
nog Mabrouk elaid! Hoop dat jullie een leuke en gezellige dag hebben gehad hahaha zie dat er gezondigd is maar ja daarvoor is het elaid ik heb zelf ook ontzettend gezondigd dus mijn zonidg dagje heb ik al gehad vandaag krijgen jullie mijn eetverslagje weer..
dames suc6 met het brood dieet ik kijk nog even de kat uit de boom ;) want ik moet eerste even dit oppakken hahah wil eerst even na een week resultaat zien
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.