Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Wat verveling allemaal wel niet met je doet :maf2: :maf2: .... ik ken het gevoel. Gelukkig is de stress voorbij maar ik ben gewoon echt toe aan vakantie...... Ik wil zo graag naar de zon toe... eigenlijk moet ik dat maar gewoon doen, toch?
Ja eigenlijk wel ik kan niet wachten om weer weg te gaan die 16dagen waren gewoon echt zoo snel voorbij maar ja nog even 5maanden wachten dan vlieg ik weer..niet zozeer naar de zon maar wel even lekker warmer als hier zo haha en lekker gaan genieten... :goedzo: ik moet even naar de stad toe nu ik spreek je gauw weer oke!! keep up the good work..xxxxxxxxxxxx
zayneb836
19-08-2005, 12:06
ik wil ongeveer 4 kilo afvallen, eerst veel water drinken en dan eten, je zit dan eerder vol, fruit waar je van houd als tussendoortje nemen en als je weer een hongergevoel hebt veel drinken is belangrijk, geen water drinken na het eten van brood wordt je dikker van ;)
ik wil ongeveer 4 kilo afvallen, eerst veel water drinken en dan eten, je zit dan eerder vol, fruit waar je van houd als tussendoortje nemen en als je weer een hongergevoel hebt veel drinken is belangrijk, geen water drinken na het eten van brood wordt je dikker van ;)
Ik heb nog 5 kilo's te gaan... hoop dat ze voor de Ramadan eraf zijn!
goed dat het goed met jullie gaat of moet ik zeggen aan de betere hand
goed dat je 2 kilo kwijt bent fenna
goed dat het goed met jullie gaat of moet ik zeggen aan de betere hand
goed dat je 2 kilo kwijt bent fenna
Heey meid wanneer kom je weer actief mee doen dan hahah!! ben je nog in belgie..?? hoe is het met je dan?
lalla_fatima147
19-08-2005, 17:26
:verdriet: kdoe ook mee, kd8 da'k vermagerd was, heb vandaag gezien da'k na 2 weken thuis te hebben gezeten enorm ben verdikt, terwijl mn gewicht op peil is gebleven :huil:
:verdriet: kdoe ook mee, kd8 da'k vermagerd was, heb vandaag gezien da'k na 2 weken thuis te hebben gezeten enorm ben verdikt, terwijl mn gewicht op peil is gebleven :huil:
Aah meid dont worry kan ook zijn dat je gewoon vocht vasthoudt dan kan je idd dikker lijken terwijl je dat niet bent..maar een gezonder en strakker lichaam is altijd mooi meegenomen hoeveel kilos wil jij kwijt?
lalla_fatima147
19-08-2005, 19:02
Aah meid dont worry kan ook zijn dat je gewoon vocht vasthoudt dan kan je idd dikker lijken terwijl je dat niet bent..maar een gezonder en strakker lichaam is altijd mooi meegenomen hoeveel kilos wil jij kwijt?
geen kilo's alleen veel centimeters, ben aan het overwegen om een stepper te kopen
marocgirlnador
19-08-2005, 21:18
geen kilo's alleen veel centimeters, ben aan het overwegen om een stepper te kopen
hoe heb je dat gedaan...???
IK ben afgevallen maar het is niet te zien ik draag alleen een kleiner cupmaat en een maatje s weer maar mijn buik is BREED HET IS NU ZO OPVALLENNDD IK WIL ER VANAFFF HELPPP AUB HEB JE TIPSS IK DOE NU BUIKOEFENINGEN MAAR IK WE NIE IK SIE NIE EGT VEEL IK HEB VAN DE ZWEMBANDJES IEMAND TIPSSS :(
marocgirlnador
19-08-2005, 21:22
en dames tip als je wil afvallen:Water water water water als maar water dronk ik het heeft wel geholpen maar ook je eten aanpassen.
In de ochtend bijvoorbeeld magere yoghurt met nul procent vet met stukjes appel erin heerlijk je zit egt goed vol..Van 1 zo een kom met yoghurt en appelstukes erin.
Tussendoortje is sla..
en dan lunch..Is iets met fruit of groente gewoon iets verzinnen
tussendoortje is weer fruit of groente.
en avondeten is gewoon je maaltijd alleen stuk voor stuk verminderen en niet te vettig wel goed blijven eten maar aanpassen:)niet verhongeren anders ga je in de avond aanvallen!!!
hoe heb je dat gedaan...???
IK ben afgevallen maar het is niet te zien ik draag alleen een kleiner cupmaat en een maatje s weer maar mijn buik is BREED HET IS NU ZO OPVALLENNDD IK WIL ER VANAFFF HELPPP AUB HEB JE TIPSS IK DOE NU BUIKOEFENINGEN MAAR IK WE NIE IK SIE NIE EGT VEEL IK HEB VAN DE ZWEMBANDJES IEMAND TIPSSS :(
Schatje lees de text nog een keer hihi ze wil veel centimeters kwijt ze is ze nog niet kwijt begrijp je hem?x
marocgirlnador
19-08-2005, 23:04
:confused: :confused: :(
Schatje lees de text nog een keer hihi ze wil veel centimeters kwijt ze is ze nog niet kwijt begrijp je hem?x
OWW..WOLLA IK WEET EGT NIET WAT IK HEB VANDAAG :( :confused:
MA JA
Een step is echt heel erg goed ik heb er zelf ook 1 maar het is ongelofelijk zwaar hoor en anders moet je overwegen voor een cyclo trainer dat is dat fiets step geval in 1 waar bij je je benen en armen beweegt..ik heb ze beiden en heb ook nog eens 1 abswing en 1 abroller ..pff haha en gebruik ze amper dus je moet wel zeker zijn dat je ze gaat gebruiken..
Moraliste
20-08-2005, 00:13
Een step is echt heel erg goed ik heb er zelf ook 1 maar het is ongelofelijk zwaar hoor en anders moet je overwegen voor een cyclo trainer dat is dat fiets step geval in 1 waar bij je je benen en armen beweegt..ik heb ze beiden en heb ook nog eens 1 abswing en 1 abroller ..pff haha en gebruik ze amper dus je moet wel zeker zijn dat je ze gaat gebruiken..
Heb je een step? Niet cyclo bedoel ik.
Interesse om ze te verkopen. Met name de abswing of abroller.
Ik gebruik de cylco minstens een half uur per dag tot max 5 keer id week.
Maar ik wil ook buikspieren oefenen.
Hulpmiddeltje is handig.
Heb je een step? Niet cyclo bedoel ik.
Interesse om ze te verkopen. Met name de abswing of abroller.
Ik gebruik de cylco minstens een half uur per dag tot max 5 keer id week.
Maar ik wil ook buikspieren oefenen.
Hulpmiddeltje is handig.
nee sorry ik verkoop ze niet er trainen meer mensen in dit huis er namelijk op maar ze zijn niet zo duur hoor en je kan ze bij veel winkels verkrijgen..ik heb de abswing ooit eens bij tell sell voor 150euro gekocht terwijl ze nog geen 3 weken terug bij de blokker in de aanbieding waren voor 20euro..en dat geldt ook voor de abroller gewoon even de folders in de gaten houden ..de cyclo trainer is heel goed voor je benen kont armen ...wel goed van je hoor . :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.