Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
jah ik wil zeker mee doen alleen weet nie hoe je die ticket ding moet maken
ik wou hem maken staat er steeds you have lost 60kilo and 68 to go ofzo dus begrijp hem niet echt:maf:
Oke ik heb hem even voor je gemaakt heb niet je gewicht erop gezet maar gewoon dat je 8kilo wou afvallen zodat als je op een andere forum reageert niet iederen kan zien hoe zwaar je bent snap je ;)
je gaat straks naar mij hoekje links bovenin op deze pagina
dan naar wijzig mijn ondertekening staat ok links
dan druk je waar je lettertype en zo ziet zie je een geel plaatje met een berg erin daar klik je op
dan haal je eerst die http:// even weg en kopieer je dit
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;10719;3;1;1/c/0/t/8/s/0/k/cf4b/weight.png
Dan druk je op ok en dan op opslaan.
Ik hoop vanavond je eetverslag te zien meid.
Salaam allemaal,
Ik wil ook heel graag meedoen aan de afvalrace, ben op twee jaar tijd ruim dertig kg bijgekomen:o en wil daar graag wat aan veranderen. NU zeker, wil graag kindjes en wil er niet als een oliebol bijlopen. Twee jaar terug ben ik getrouwd:banana: en ben naar NL verhuist, heb een jaar niets gedaan alleen maar gegeten:maf2: en nu lijd ik onder dat gewicht. Ik kwam van Belgie naar NL woog 56 kg en nu is het 91. :wow: Dus er moet dringend iets gebeuren. Ik neem wel initiatief maar iedere twee kg die ik afval komen er drie bij.:( Ik nie snappie. Hoop met deze race wat meer zelfvertrouwen terug te krijgen. Men lengte is 1.60, dus ook niet van de langste....
Dus dames wie goede adviezen of nuttige tips heeft plaes... pm me of zet het hieronder.:goedzo:
De groetjes...
Aja nog iets ik wil ook graag zo'n tikkery ding,:rolleyes: dan word ik nog meer met men neus op de feiten gedrukt:hihi: ... Lady modesty, tips zijn welkom...
Aja nog iets ik wil ook graag zo'n tikkery ding,:rolleyes: dan word ik nog meer met men neus op de feiten gedrukt:hihi: ... Lady modesty, tips zijn welkom...
Haai meid
Ik kan begrijpen dat jij je heel gefrustreerd moet voelen je vliegt dan idd hele stappen omhoog en je kledingmaten niet te vergeten en dat is ook niet leuk of een lekker gevoel je hebt net als mij maar alles er bij zitten eten uit frustratie opgeven na 2 a 3 kilo en het gevoel hebben het lukt me toch niet dus laat het maar wezen.
Maar meid ..met een lengte van 1.60 is 91 kilo echt veels te zwaar,.je zal op den duur last krijgen van je gewrichten en van kortademigheid etc etc.dat zijn dingen die je vast ook wel weet.
Doe je misschien ook wat aan sport dan? en waar gaat het bij jou mis? eet je teveel junkfood of snoep misschien?
Meid er zitten hier meerdere die ook 20 a 30kilo wil afvallen maar iedereen doet het stap voor stap zodat je niet tegen 30kilo aankijkt want als je dat ziet is je motivatie laag omdat het getal gewon veels te hoog is en dat je dan toch denkt van pff het is toch niet haalbaar
Maar meid geloof mij het is wel haalbaar en waar een wil is is een weg,? ik denk dat je het in 3 stappen moet doen, 3x 10kilo..geef jezelf voor die tien kilo drie maanden de tijd dat betekent dat je gemiddeld 800gram per week moet verliezen en dat moet te doen zijn..
Zal ik je eerste ticker aanmaken met tien kilo dan? ..en verder wat doen we hier samen? we posten dus elke dag onze eten daar moet je je dan ook aan houden want anders heb je geen overzicht meer in wat je no uwel hebt gegeten van de week wat slecht voor je was en wat niet snap je,? je moet stoppen met suiker drinken en koekjes en snoepjes las 1dagje in waarop je dat wel mag je lichaam moet ontwennen dus de eerste dagen zal je wat versuft zijn maar daarna gaat het vaak beter.
EEn must elke dag zoiezo 30 minuten aan beweging doen en 2 liter water drinken dit is gewoonweg nodig zodat je lichaaam niet verslapt tijdens het afvallen,
Ik hoor het wel van je
Aìi aii .. eindelijk de juiste tOpic gevOnde..!!
daMn kwìll ook graag afvalle..
kweeg 76 kilo en ben 1m75
graag wil ik 15 kilo kwijt.. khOop dat jullie me kunne helpen..!! :kus: :o
aah haha vandaag vliegen de aanmeldingen binnen gewoon de oliebollen hebben mensen goed aangepakt voor het nieuwe jaar :hihi: Geintjuh!!!:D
WElkom meid,!
Oke ik zie dat je dus 15kilo wil afvallen dit ga je in 6 maanden doen meid, dat betekent dat je per maand 2.5 kilo moet verliezen per week is dat gemiddeld rond de 625gram ...dus dat moet je dan wel gaan lukken hoor. :p
vraag 1 doe je ook aan sport,? beweging of dergelijke,
waar zitten jouwn dikmakers,?
en wil je een ticker aanmaken misschien op www.tickerfactory.com zodat we elkaar in de gaten kunnen houden :hihi:
zet eerst gewoon je doel voor 2 maanden neer 5 kilo bijvoorbeeld zodat je niet meteen tegen 15 kilo aankijkt.
Kan je een klein beetje voorstelling geven waardoor het dus zo gekomen is dat je aangekomen bent eet je laat? eet je te vet,? snoepgoed? of..zittend werk en weinig beweging,? drink je wel genoeg? heel veel factoren kan je hebben :)
ik hoor je :p
SHOUF_CHA8786
09-01-2006, 17:40
KOMTIE DAN
SMORGENS
KORNFLAKES DIET MET HALFVOLLE MELK+BOTERHAM KAAS
TUSSENDOOR EEN APPEL
MIDDAG HRIRA (MAROKAANSE SOEP)+BROODJE MET KAAS
OW DOOOR AL DIE FRUSTRATIES HEB IK VERDOMME EEN ZAK CHIPS GEGETEN IN DE MIDDAG :moe:
KOMTIE DAN
SMORGENS
KORNFLAKES DIET MET HALFVOLLE MELK+BOTERHAM KAAS
TUSSENDOOR EEN APPEL
MIDDAG HRIRA (MAROKAANSE SOEP)+BROODJE MET KAAS
OW DOOOR AL DIE FRUSTRATIES HEB IK VERDOMME EEN ZAK CHIPS GEGETEN IN DE MIDDAG :moe:
Oke meid, die kornflakes niet elke dag eten ook al staat er diet op moet je niet altijd geloven oke,.die boterham eet bruin brood of meergranen want dat vult je meer.
appel is heel erg goed..
soep met broodje kaas, zorg weer dat je bruinbrood hebt.
en die chips is zooo slecht meid,..per een klein zakje chips zitten al 100 koolhydraten of zo, laat staan een grote zak chips,..en dan zie ik je avond eten ook nog niet snap je dus..de koolhydraten moeten geminderd worden
wat had ik dan kunnen eten in de middag?
KOmkommer
thee biscuitje
Ontbijtkoek
stuk fruit
dat soort dingen zijn beter voor je meid,! ik zie dat je erg weinig gedronken hebt en daardoor heb je snel trek in zoetigheden en lekkernij..dus mijn tip voor jou is MEER DRINKEN MEID.
Okeee :goedzo:
aii aii dat moet me lukke in 6 maande..!!
kdeed aan sport aan basketballen.. maar sinds een maand doe ik dat niet meer., dus zit een maand zonder sport...
en wat bedoel jj met diktemakers..?:maf2: en ben besig met de tickerfactory.
ik eet te laat.. drink te weinig en soms ook veelste vet als ik geen tijd heb..
dus jaa dat zal het well zijn..
maar bedanktt..!! :kus:
Okee meid hoogstens tijd voor jou dus om in huis beweging te doen,..
Je koopt een springtouw en begin maar met springen elke dag 100x en bouw het maar op dat is zeer effectief goedkoop en prima te combineren.
Begin met 50 sit ups per dag voor je buik en bouw dat beetje voor beetje op tip! wikkel folie of een vuilniszak met 2 gaten om je lichaam heen en sport dan pas daardoor verlies je sneller centimeters.
Ik ben benieuwd naar je eetverslag,.!!
Tip....bij De Da Deze Week Is Er Een Springtouw Te Koop Met Teller Voor Maar 3.99
SHOUF_CHA8786
09-01-2006, 17:56
Oke meid, die kornflakes niet elke dag eten ook al staat er diet op moet je niet altijd geloven oke,.die boterham eet bruin brood of meergranen want dat vult je meer.
appel is heel erg goed..
soep met broodje kaas, zorg weer dat je bruinbrood hebt.
en die chips is zooo slecht meid,..per een klein zakje chips zitten al 100 koolhydraten of zo, laat staan een grote zak chips,..en dan zie ik je avond eten ook nog niet snap je dus..de koolhydraten moeten geminderd worden
wat had ik dan kunnen eten in de middag?
KOmkommer
thee biscuitje
Ontbijtkoek
stuk fruit
dat soort dingen zijn beter voor je meid,! ik zie dat je erg weinig gedronken hebt en daardoor heb je snel trek in zoetigheden en lekkernij..dus mijn tip voor jou is MEER DRINKEN MEID.
Okeee :goedzo:
AI THANX IK GA HET MORGEN DOEN EN DAN GA IK HET MORGEN HIER OP ZETTEN TROUWEN VIND HET ECHT TOP DAT IK HIER AAN MEE DOE ECHT
EN WIL IN DE ZOMER 58 WEGEN OFZO HOOP ECHT DAT HET LUKT:goedzo:
DE BRUILOFT VAN MIJN ZUS IS IN DE ZOMER EN WIL ER TIPTOP UITZIEN INSHALLAH NIET DAT JE DIK ER NIET UIT ZIET OFZO MAAR IK VOEL ME EEN BEETJE DEPRESSED DOOR DIE EXTRA KILO'S TROUWENS MOD HOEVEEL WEEG JE DAN EN WAT IS JE LENGTE ALS IK VRAGEN MAG:kus:
Moeskiela
09-01-2006, 17:57
Heey dames niet teveel kletsen hier, hup actie, reactie :ego:
Moeskiela
AI THANX IK GA HET MORGEN DOEN EN DAN GA IK HET MORGEN HIER OP ZETTEN TROUWEN VIND HET ECHT TOP DAT IK HIER AAN MEE DOE ECHT
EN WIL IN DE ZOMER 58 WEGEN OFZO HOOP ECHT DAT HET LUKT:goedzo:
DE BRUILOFT VAN MIJN ZUS IS IN DE ZOMER EN WIL ER TIPTOP UITZIEN INSHALLAH NIET DAT JE DIK ER NIET UIT ZIET OFZO MAAR IK VOEL ME EEN BEETJE DEPRESSED DOOR DIE EXTRA KILO'S TROUWENS MOD HOEVEEL WEEG JE DAN EN WAT IS JE LENGTE ALS IK VRAGEN MAG:kus:
Ik ben 1.70 en weeg echt heel zwaar..hahaa :o me gewicht is 92.75 maar je kan het niet aan me zien ik heb zware botten,.draagbroekmaat 42:o maar toch dat gevoel is veel erger..dus ik wil voor de zomer 20kilo kwijt raken.:o
Heey dames niet teveel kletsen hier, hup actie, reactie :ego:
Moeskiela
Hahah hup hup hup moeskielaaaaaaaaa :banana:
s0o erg bedankt vo0r all jj tìps..!! khOop dat het inscha allah lukt..!!
ben jj eeuwig dankbaar:kus: en ik begin morge met het plaatse van me eetverslag ;)
is goed hoor meid en geen probleem hoor, mag ik alleen nog vragen hoe oud je bent ik adviseer liever geen meiden onder de 18 omdat ik dan bang ben dat ze eetstoornis krijgen omdat ze zo gevoelig zijn begrijp je. :o
Oew dat ish wat minder.. :( kben 17 om preCies te zijn :o
Okee ik ga je wel helpen meid als je mij belooft echt geen avond eten of dergelijke over te slaan dus gewoon op gezonde manier afvallen oke??? ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.