Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
dat is toch goed alleen die antibiotica nog
'maar dat komt allemaal wel goed
dat is toch goed alleen die antibiotica nog
'maar dat komt allemaal wel goed
Inshallah hoop het wel de ramadan komt eraan dus er moet nodig wat verloren worden ik heb net gekookt ik heb tajine gemaakt met aardappels paprika gehakt en ui..? is dit heel erg vet???? heb nauwelijks olie gebruikt veel water en sappen uit groentes en zo??
f_mouslima2
11-08-2005, 15:53
jawel zeker weten dat ik zal genieten even vandaag goed opletten e n morgen er tegen aan gaan
f_mouslima2 in je theorie kan je gelijk hebben ik at heel veel koekjes en al de rest en daardoor dat het sneller er af gaat nu ik het niet meer eet(soms nog een misstap)
maar daar kan ik mee leven
hoe mis het eigenlijk met jouw modesty
soubhanallah.. ik heb niks met koek chips of snoep.. t kan zo voor me liggen en ik raak t niet aan.. altijd al. Nu met t dieet, áls ik al iets wil dan houdt t op bij 1 a 2 dingetjes.. of ik moet n aanval hebben en er is ook nog eens iets van chocola in de buurt :D
Yahya_al_Islaam
11-08-2005, 23:36
Startdatum: 11 augustus 2005
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;53;91;1;1/c/85/t/70/s/85/k/b472/weight.png[/img]
[/url]
Startdatum: 11 augustus 2005
heb hem veranderd voor je
je moet img er ook voor zetten dus kopieer het maar dan img zonder spatie
[I M G] http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;53;91;1;1/c/85/t/70/s/85/k/b472/weight.png[/img]
[/url]
zo moet hij zijn welom bij de klub en zet de ondertekening bij je ondertekening
Inshallah hoop het wel de ramadan komt eraan dus er moet nodig wat verloren worden ik heb net gekookt ik heb tajine gemaakt met aardappels paprika gehakt en ui..? is dit heel erg vet???? heb nauwelijks olie gebruikt veel water en sappen uit groentes en zo??
is niet vettig als je nie tte veel oliehebt gemaakt en veel van de groenten hebt gegeten
ben al aan het denken wat ik ga maken vandaag
ben jarig dus wil niet te veel in de keuken staan en mijn zussen zijn mij vergeten heb geen kaartje gekregen :traan1: :traan1:
maar ik krijg ze wel zondag en mijn wraak zal zoet zijn :D :D :D
is niet vettig als je nie tte veel oliehebt gemaakt en veel van de groenten hebt gegeten
ben al aan het denken wat ik ga maken vandaag
ben jarig dus wil niet te veel in de keuken staan en mijn zussen zijn mij vergeten heb geen kaartje gekregen :traan1: :traan1:
maar ik krijg ze wel zondag en mijn wraak zal zoet zijn :D :D :D
Hee meissie, maak er een mooie dag van!! :gefeli: :gefeli: !!! Geniet van je verjaardag en neem wel een stuk taart, je hebt het verdient :hoera:
dank je wel ik ga zeker genieten
en jij ook je hebt het gisteren goed gedaan
en welkom terug voor je ouders
Dankje wel.... Ik ben echt blij als mijn ouders weer terug zijn van vakantie............. alleen thuis zijn (broertjes was er ook ) is echt geen pretje
meiden waar zitten jullie
ik in belgie op bezoek ik heb een excuus
en de rest wil het wel zeten dus dames kom op
meiden waar zitten jullie
ik in belgie op bezoek ik heb een excuus
en de rest wil het wel zeten dus dames kom op
heey liefje sorry ik was ziek hoe is het nou met je dan ???
Dankje wel.... Ik ben echt blij als mijn ouders weer terug zijn van vakantie............. alleen thuis zijn (broertjes was er ook ) is echt geen pretje
fennaaaa wijffie hoe is het met je..??
fennaaaa wijffie hoe is het met je..??
Hee meissie hoe is het met je?? gaat wel goed!! Alleen erg veel stress gehad met van alles en nog wat...... Je begrijpt het wel........ weer te veel gegeten. Ben gisteren weer begonnen. Ben gelukkig niet aangekomen door die vreetbuien.. :banana: :banana: We gaan weer vol goede moed verder.
Hee meissie hoe is het met je?? gaat wel goed!! Alleen erg veel stress gehad met van alles en nog wat...... Je begrijpt het wel........ weer te veel gegeten. Ben gisteren weer begonnen. Ben gelukkig niet aangekomen door die vreetbuien.. :banana: :banana: We gaan weer vol goede moed verder.
Heey meid ik ken het pff afgelopen week ging ik gewoon eten uit verveling ondanks dat me kies zo pijn deed ik werd gek dat ik me zo voelde..dat gedreun hele dag door in nme hoofd haah ik werd helemaaal :maf2:
Maar vertel eens je bent nu dus 2kilo afgevalleN? gaat het allemaal nog goed met je dan niet zoveel stressen wijffie haha..ik doe het zelf ook hoor maar probeer het toch wel een beetje te minderen? ik vind trouwens dat je heel erg goed eet hoor..! :goedzo:
Heey meid ik ken het pff afgelopen week ging ik gewoon eten uit verveling ondanks dat me kies zo pijn deed ik werd gek dat ik me zo voelde..dat gedreun hele dag door in nme hoofd haah ik werd helemaaal :maf2:
Maar vertel eens je bent nu dus 2kilo afgevalleN? gaat het allemaal nog goed met je dan niet zoveel stressen wijffie haha..ik doe het zelf ook hoor maar probeer het toch wel een beetje te minderen? ik vind trouwens dat je heel erg goed eet hoor..! :goedzo:
Wat verveling allemaal wel niet met je doet :maf2: :maf2: .... ik ken het gevoel. Gelukkig is de stress voorbij maar ik ben gewoon echt toe aan vakantie...... Ik wil zo graag naar de zon toe... eigenlijk moet ik dat maar gewoon doen, toch?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.