Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
[QUOTE=misscasaouia]thx lieverd...op tafel was al dat lekkers maar heb niks aangeraakt wonder:banana:[/QUOTE
Goed zooo dat is zeker goed,!!!
just_being_me
05-01-2006, 23:53
[QUOTE=Modesty]Hello dametjes van de afvalrace......
Ik zie dat het goed met jullie gaat,. ik wou even zeggen dat ik momenteel heel weinig actief met jullie zal zijn want het gaat niet zo goed met me,. ik heb een te lage bloeddruk en een gezwel waarschijnlijk in me schildklier wat 95 % vaak goed is hoor en 5% niet maar moet even afwachten op de echo,..dus ik zal even niet lijnen meer voorlopig wel op me voeding letten maar nu gaat me gezondheid toch echt voor,..
Ik laat wel van me horen hoor zo nu en dan,..en wens iedereen heel veel sterkte.!!
LIefs modesty.
:zwaai: :zwaai:
Heey
Sterkte meid en idd effe heel goed gaan uitrusten en niet teveel doen dan komt het hopelijk allemaal goed :kus:
najlae_tanger
06-01-2006, 00:27
Het is nu officieel 6 januari..
Ben jarig mensen!!!
:banana:
Hello dametjes van de afvalrace......
Ik zie dat het goed met jullie gaat,. ik wou even zeggen dat ik momenteel heel weinig actief met jullie zal zijn want het gaat niet zo goed met me,. ik heb een te lage bloeddruk en een gezwel waarschijnlijk in me schildklier wat 95 % vaak goed is hoor en 5% niet maar moet even afwachten op de echo,..dus ik zal even niet lijnen meer voorlopig wel op me voeding letten maar nu gaat me gezondheid toch echt voor,..
Ik laat wel van me horen hoor zo nu en dan,..en wens iedereen heel veel sterkte.!!
LIefs modesty.
:kus:
veel beterschap gewenst modesty , hou je goed schat :sjans:
Ben jarig mensen!!!
gelukkige verjaardag :hihi: hoe jong word je :o
[QUOTE=Modesty]Hello dametjes van de afvalrace......
LIefs modesty.
Heey
Sterkte meid en idd effe heel goed gaan uitrusten en niet teveel doen dan komt het hopelijk allemaal goed :kus:
Dank je wel schat ik hoop echt inschallah snel beter te zijn :kus:
Ben jarig mensen!!!
VAN HARTE GEFELICITEERD,..ER IS ER 1 JARIG HOERA HOERA, DAT KUNNEN WE ZIEN DAT IS ZIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ................ .........
WE VINDEN DAT ALLEMAAL ZO PRACHTIG JA JA EN DAAROM ZING IK MAAR BLIJ BLIJ BLIJ BLIJ........
ZIJ LEVEN LANG HOERA HOERA..ZIJ LEVEN LANG HOERA HOERA...ZIJ LEVEN LANG HOERA HOERA
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN
LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA...
IN DE GLORIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IN DE GLORIRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HIEPERDIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HIEPERDIEP HOERAAAAAA
HIER EEN CYBERGEBAKJE HAHAHAHA:hihi:
SORRY ALS ER FOUTEN IN ZITTEN IK LIET ME ZUSJES HET MAAR OPZINGEN WANT IK KENDE DE TEKST NIET MEER...HAHAHA :hihi:
veel beterschap gewenst modesty , hou je goed schat :sjans:
dank je wel hoor schat shokran,. :kus:
tetouania_Hamka
06-01-2006, 09:13
Haay dames ..
Ten eerste Modesty ; Véél beterschap !
En voor de Jarige Job Najlae ; Van harte gefeliciteerd !
tetouania_Hamka
06-01-2006, 09:14
Modesty , nou las ik net een pagina terug iets over folie bij je benen ofzo ?
Explain :o
Hello dames I am back!!! Ik heb jullie echt gemist :wow: .... ik heb echt een stress periode achter de rug niet te geloven :maf: .... maar vanaf nu gaan we er weer tegen aan... wonder boven wonder ben ik toch wat afgevallen....:banana:
Ik wil je nu even de beste wensen, wensen voor het nieuwe jaar :sjans: !! Met veel geluk, liefde en gezondheid.
Ik heb net nog wat stukjes gelezen om weer een beetje up to date te zijn.
Sai: Ik leef echt met je mee meid... ik kreeg echt kippevel toen ik las dat je kleine meid in het ziekenhuis... el gair insallah :engel:
Modesty: Denk aan je gezondhied kanjer!! Doe een beetje rustig aan oké?:sjans:
Najlae: Gefeliciteerd meid!! Nog vele gelukkige jaren :gefeli:
En de rest natuurlijk: Meryema, Lellafessia........ (kan effe niet op de andere namen komen :o )
Hello dames I am back!!! Ik heb jullie echt gemist :wow: .... ik heb echt een stress periode achter de rug niet te geloven :maf: .... maar vanaf nu gaan we er weer tegen aan... wonder boven wonder ben ik toch wat afgevallen....:banana:
Ik wil je nu even de beste wensen, wensen voor het nieuwe jaar :sjans: !! Met veel geluk, liefde en gezondheid.
Ik heb net nog wat stukjes gelezen om weer een beetje up to date te zijn.
Sai: Ik leef echt met je mee meid... ik kreeg echt kippevel toen ik las dat je kleine meid in het ziekenhuis... el gair insallah :engel:
Modesty: Denk aan je gezondhied kanjer!! Doe een beetje rustig aan oké?:sjans:
Najlae: Gefeliciteerd meid!! Nog vele gelukkige jaren :gefeli:
En de rest natuurlijk: Meryema, Lellafessia........ (kan effe niet op de andere namen komen :o )
HEEEEY meid jeetje we hebben ons echt zorgen gemaakt hoor waar was jij..snik!!!:traan1: whallah ik dacht misschien is er iets met haar gebeurt of zo je bent een maand om precies te zijn niet meer online geweest..!! ik hoop niet dat er iets ernstigs was meid,!!!>..
In ieder geval heb ik je echt gemist en meerdere hoor!! xxxxxxxxxxxx
Modesty , nou las ik net een pagina terug iets over folie bij je benen ofzo ?
Explain :o
Ja ik heb dat vorig jaar gebruikt bij het trainen hetzelfde effect krijg je met een sauna broekje bijvoorbeeld en dan ermee trainen je gaat heel erg zweten en je verliest er echt centimeters mee je verbrandt je vet daardoor sneller omdat er geen lucht bij komt gaat het zo erg zweten...en het is ok nog eens goed voor je want je huid voelt daarna heel zacht aan.!
HEEEEY meid jeetje we hebben ons echt zorgen gemaakt hoor waar was jij..snik!!!:traan1: whallah ik dacht misschien is er iets met haar gebeurt of zo je bent een maand om precies te zijn niet meer online geweest..!! ik hoop niet dat er iets ernstigs was meid,!!!>..
In ieder geval heb ik je echt gemist en meerdere hoor!! xxxxxxxxxxxx
Ow sorry kanjer dat je je zorgen hebt gemaakt!! Ik had het echt druk met mijn werk... en daarnaast veel stress gehad in the family..... mijn opa is ziekjes geweest.... en het is mijn enige opa, had hem al 2 jaartjes niet gezien dus ben ook even naar Marokko geweest met mijn ma. het gaat nu gelukkig al wat beter met hem....
Vanaf nu komen jullie niet meer van me af :lekkerpuh
Doe je wel rustig aan meid? Gezondheid gaat voor afvallen :o Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt en dat het alleen maar goed nieuws is
Ow sorry kanjer dat je je zorgen hebt gemaakt!! Ik had het echt druk met mijn werk... en daarnaast veel stress gehad in the family..... mijn opa is ziekjes geweest.... en het is mijn enige opa, had hem al 2 jaartjes niet gezien dus ben ook even naar Marokko geweest met mijn ma. het gaat nu gelukkig al wat beter met hem....
Vanaf nu komen jullie niet meer van me af :lekkerpuh
Doe je wel rustig aan meid? Gezondheid gaat voor afvallen :o Ik hoop dat je snel de uitslag krijgt en dat het alleen maar goed nieuws is
Aah meskina inshalllah gier voor je opa hoop dat het nou beter gaat,!.. :) maar haha ik denk nu ook echt aan me gezondheid maar ik heb gemerkt dat ik laatste 2 dagen best wel veel heb gegeten omdat ik me zo rot er door voel en dat wil ik ook niet dus vanaf vandaag hou ik het gewoon op gezond,..zodat ik wel alles binnenkrijg wat ik nodig ben maar dat ik dus niet aankom..:hihi:
Nou meid kom op je gaat dus mee afvallen..:) haha!! zet hem op!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.