Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Meid je moet gewoon meedoen kijk je merkt zelf al dat je wat dikker geworden bent en als je er niets aan doet nu wordt het nog dikker en dan denk je strax helemaal van het lukt me niet meer onthoud dat kleine stapjes groot worden en rome is ook niet binnen een dag gebouwd gewoon doorzetten meid!! :hadj: :goedzo:
Luister naar de wijze woorden van Modesty, you go girl :hadj:
marocgirlnador
10-08-2005, 11:56
Daar ben ik weer..Mijn ochtend ontbijtje:Koekje Uh Uh:o!!!!
Yoghurt met cornflakes.
Strax Salade als lunch en diner weet ik nog niet:D!
Luister naar de wijze woorden van Modesty, you go girl :hadj:
Aah thanx sweet hahaha boesaaaaa
ja vandaag doe ik weer fase 1 van sb dieet kijken hoe het gaat
want sta nu al stil sinds 18-7 er moet wat af :traan1:
maar ben al blij dat de 9 kilo nog steeds weg zijn en mijn buikje ook minder
harstikke top ik denk datik ookk morgen met die sb dieet ga beginnen of het drie dagen dieet daarvan moet je 3dagen per week in een maand 18kilo afvallen nou dat geloof ik niet maar als ik er al 5 kilo mee afval vind ik het wel goed! ik moet ook van me verslaving af brood bah ik moet alles met brood eten haha l
Daar ben ik weer..Mijn ochtend ontbijtje:Koekje Uh Uh:o!!!!
Yoghurt met cornflakes.
Strax Salade als lunch en diner weet ik nog niet:D!
Foeii meid geen koekjes!!!! :hadj: hahah maakt niet uit sochtends beweeg je veel ik heb vanochtend gewoon 1 bruine bol geroosterd met smeerkaas gegeten en thee zonder suiker ik ga zo wat sla halen en maak tonijn salade tussen de middag!!
Weet je wat het met brood is, het is makkelijk mee te nemen enzo. Vandaar dat we dat zoveel eten en we denken er snel verzadigd van te zijn. Maar na een tijdje heb je al weer honger. Vooral als je de hele dag werkt of naar school moet. Er is wel brood dat minder koolydraten bevat. Ik gebruik zelf het fijn lijntje brood, het is wel een stuk duurder dan normaal brood maar het bevat 3 keer minder koolydraten dan normaal brood en is veel verzadigder. Ik koop het op de sportschool. Ook weet ik dat Bakkerij Stoepje (te vinden op de markt) soort gelijk brood verkoopt.
mijn dagje fase 1 is goed gegaan dus ga er morgen mee verder
en ja brood wordt veel gegeten in de marokkaanse keuken dat is ons probleem
marocgirlnador
10-08-2005, 22:16
Foeii meid geen koekjes!!!! :hadj: hahah maakt niet uit sochtends beweeg je veel ik heb vanochtend gewoon 1 bruine bol geroosterd met smeerkaas gegeten en thee zonder suiker ik ga zo wat sla halen en maak tonijn salade tussen de middag!!
WoehoeeeeeeeII ik heb Gebakken aardappeltjes gegeten:(! maar daarna ging ik heel de dag lopen:o
Myn diner was vis en salade..VAN ViS GA JE VEEL DRINKEN:D
ik heb al anderhalfliter toen opgehad en zo weer:D.
that's it :maf2:
marocgirlnador
10-08-2005, 22:18
mijn dagje fase 1 is goed gegaan dus ga er morgen mee verder
en ja brood wordt veel gegeten in de marokkaanse keuken dat is ons probleem
je bent al negen kilo verloren how did you do that..:o
en in hoe lange tijd is dat je gelukt!!!
je bent al negen kilo verloren how did you do that..:o
en in hoe lange tijd is dat je gelukt!!!
vanaf 02-05-05 ben ik begonnen
dames gisteren ben ik met fase 1 van sbd begonnen en ben weer een halve kilo lichter
dus vandaag ga ik er mee verder want vrijdag ga ik gebak eten ben dan namelijk jarig
:hoera: :hoera: :gefeli: :gefeli: :gefeli:
f_mouslima2
11-08-2005, 11:02
salaam dames! ben ik ook weer eens..
heb even n druk weekje gehad.. pff.
oppassen af en toe op mn nichtje en mn dochtertje erbij.. 2 babies dus :D
mn ouders zijn weer terug van vakantie.. heb daar t huis opgeruimd en z enz..
mohim ik ben dr weer..
ik heb t denk ik wel goed gedaan tot nu toe.. ik stond zo iezo al n tijdje stil.. maar kwam ook door de menstruatie. die is elhamdolillah weer verdwenen (zonder naar de huisarts te gaan sai77 :D !)
door de drukte en omdat ik niet altijd thuis was, kon ik niet altijd sbd eten.. maar probeerde t wel.. dus zo min mogelijk brood, aardappels enz!
ging min of meer..maar waren wel veel misstappen helaas.. zoals msemmen.. harsha, aardappels uit marokko (mama meegenomen).. je moet wel van alles proeven helaas.. :likje: :D
maar sinds 2 dagen dat ik thuis ben doe ik weer fase 1.. en dat lukt aardig.. alleen t water drinken doe ik minder opeens.. moet weer opgestart worden..
ik heb wel gemerkt dat t bij mij gewoon wat langzamer gaat.. vooral omdat ik zoiezo al geen zoetigheid at en al helemaal geen tussendoortjes.. dus mn lichaam moet t doen met echt t minder eten.. en dat gaat minder hard blijkbaar dan als je veel snoept en daar opeens mee stopt.. dan verlies je meer denk ik..
..mijn theorie.. motiveert me, of t nou klopt of niet..maak mij nix uit :hihi:
ik ga ontbijten.. succes allemaaaal!! :kus: !
salaam dames! ben ik ook weer eens..
heb even n druk weekje gehad.. pff.
oppassen af en toe op mn nichtje en mn dochtertje erbij.. 2 babies dus :D
mn ouders zijn weer terug van vakantie.. heb daar t huis opgeruimd en z enz..
mohim ik ben dr weer..
ik heb t denk ik wel goed gedaan tot nu toe.. ik stond zo iezo al n tijdje stil.. maar kwam ook door de menstruatie. die is elhamdolillah weer verdwenen (zonder naar de huisarts te gaan sai77 :D !)
door de drukte en omdat ik niet altijd thuis was, kon ik niet altijd sbd eten.. maar probeerde t wel.. dus zo min mogelijk brood, aardappels enz!
ging min of meer..maar waren wel veel misstappen helaas.. zoals msemmen.. harsha, aardappels uit marokko (mama meegenomen).. je moet wel van alles proeven helaas.. :likje: :D
maar sinds 2 dagen dat ik thuis ben doe ik weer fase 1.. en dat lukt aardig.. alleen t water drinken doe ik minder opeens.. moet weer opgestart worden..
ik heb wel gemerkt dat t bij mij gewoon wat langzamer gaat.. vooral omdat ik zoiezo al geen zoetigheid at en al helemaal geen tussendoortjes.. dus mn lichaam moet t doen met echt t minder eten.. en dat gaat minder hard blijkbaar dan als je veel snoept en daar opeens mee stopt.. dan verlies je meer denk ik..
..mijn theorie.. motiveert me, of t nou klopt of niet..maak mij nix uit :hihi:
ik ga ontbijten.. succes allemaaaal!! :kus: !
Komt goed meid gewoon doorzetten!! :goedzo:
vanaf 02-05-05 ben ik begonnen
dames gisteren ben ik met fase 1 van sbd begonnen en ben weer een halve kilo lichter
dus vandaag ga ik er mee verder want vrijdag ga ik gebak eten ben dan namelijk jarig
:hoera: :hoera: :gefeli: :gefeli: :gefeli:
Heey wat goed van je..!! gefeliciteerd alvast hoop dat je een superverjaardag zal hebben het zou wel lekker zijn als je dan tien kilo lichter was he? hahaha aaah gewoon genieten die dagje en daarna weer oppakken hoor...(K)...
jawel zeker weten dat ik zal genieten even vandaag goed opletten e n morgen er tegen aan gaan
f_mouslima2 in je theorie kan je gelijk hebben ik at heel veel koekjes en al de rest en daardoor dat het sneller er af gaat nu ik het niet meer eet(soms nog een misstap)
maar daar kan ik mee leven
hoe mis het eigenlijk met jouw modesty
jawel zeker weten dat ik zal genieten even vandaag goed opletten e n morgen er tegen aan gaan
f_mouslima2 in je theorie kan je gelijk hebben ik at heel veel koekjes en al de rest en daardoor dat het sneller er af gaat nu ik het niet meer eet(soms nog een misstap)
maar daar kan ik mee leven
hoe mis het eigenlijk met jouw modesty
Ja wel goed ben nog helemaal beter helaas de antibiotica sloopt me echt laatste dagen kan ik gelukkig beter eten maar toen ik net lande vrijdag avond at ik pas voor het eerst op zat avond een broodje echt en had honger maar alles viel verkeerd bang om te eten gewoon ik ben vanaf zaterdag tot nu toe 1.5 kilo kwijt dus wel goed denk ik dan toch? hahah!! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.