Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
najlae_tanger
01-01-2006, 01:45
alle meiden die cat fight houden over MIJN VRIEND..
KAPPE NOU!!
hij kan maar door 1 iemand bezet zijn en dat ben IK!
Dus ik wil in et vervolg geen berichtjes meer tegen komen meer over hem.
Anders laat ik em hier persoonlijk inloggen om jullie wakker te schudden dat ie jullie niet MOET!!!
DAMES, GELUKKIG NIEUWJAAR, MOGE DE KILO'S WEGVLIEGEN EN IEDEREEN LEKKER GELUKKIG ET NIEUWE JAAR DOORBRENGEN,VEEL LOL,GEKKIGHEID,NIEUWE VRIENDSCHAPPEN,VERSTERKING VAN OUDERE VRIENDSCHAPPEN. GOEDE GEZONDHEID,LIEFDE,GELUK ENZ ENZ..
PLUS IEDER ZIJN STREEFGEWICHT:d
Morgen iedereen dus weer wegen he..auu...durf niet..
maar et moet maar whaha, schade van afgelopen week weer eens bekijken!
Heb me net volgevreten,hoef de aankomende week nix meer te eten:D
heb zo veel reserve voedsel voor heel 2006 opgeslagen.
IEDEREEN WEER TROUW IEDERE DAG POSTEN!
Truste !!!
alle meiden die cat fight houden over MIJN VRIEND..
KAPPE NOU!!
hij kan maar door 1 iemand bezet zijn en dat ben IK!
Dus ik wil in et vervolg geen berichtjes meer tegen komen meer over hem.
Anders laat ik em hier persoonlijk inloggen om jullie wakker te schudden dat ie jullie niet MOET!!!
Hahah enige die ik gelukkig nieuwjaar heb gewenst in me packard bell computer :hihi: :hihi:
Ik wou je nog bellen maar kwam er niet doorheen joh meid gelukkignieuwjaar en ik heb me ook volgepropt vandaag maar moet nou een nachtdienst draaien dus ben begonnen met lijnen hahahhaah...
Trusten
DAMES, GELUKKIG NIEUWJAAR, MOGE DE KILO'S WEGVLIEGEN EN IEDEREEN LEKKER GELUKKIG ET NIEUWE JAAR DOORBRENGEN,VEEL LOL,GEKKIGHEID,NIEUWE VRIENDSCHAPPEN,VERSTERKING VAN OUDERE VRIENDSCHAPPEN. GOEDE GEZONDHEID,LIEFDE,GELUK ENZ ENZ..
PLUS IEDER ZIJN STREEFGEWICHT:d
Morgen iedereen dus weer wegen he..auu...durf niet..
maar et moet maar whaha, schade van afgelopen week weer eens bekijken!
Heb me net volgevreten,hoef de aankomende week nix meer te eten:D
heb zo veel reserve voedsel voor heel 2006 opgeslagen.
IEDEREEN WEER TROUW IEDERE DAG POSTEN!
Truste !!!
Hahah enige die ik gelukkig nieuwjaar heb gewenst in me packard bell computer :hihi: :hihi:
Ik wou je nog bellen maar kwam er niet doorheen joh meid gelukkignieuwjaar en ik heb me ook volgepropt vandaag maar moet nou een nachtdienst draaien dus ben begonnen met lijnen hahahhaah...
Trusten
tetouania_Hamka
01-01-2006, 10:11
hahah je mag niet zoveel eten morgen helemaaal niet meer fOEI>>>!!!!:hadj:
Oké , je hebt gelijk !
Ik ga vandaag gezond doen.
Hallo meiden van de afvalrace.
Ik zit met een vraag over afvallen.Ik ben nu ruim 1 maand bezig met afvallen,maar ik zie zelfs op de weegschaal dat ik aankom.Ik doe iedere ochtend minstens 10 minuten aan lichaamsbeweging.En voor de rest eet ik wel gezond en regelmatig.Weet iemand hoe ik toch kilo's kwijt kan raken?
Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen met deze vraag.
tetouania_Hamka
01-01-2006, 12:25
Hallo meiden van de afvalrace.
Ik zit met een vraag over afvallen.Ik ben nu ruim 1 maand bezig met afvallen,maar ik zie zelfs op de weegschaal dat ik aankom.Ik doe iedere ochtend minstens 10 minuten aan lichaamsbeweging.En voor de rest eet ik wel gezond en regelmatig.Weet iemand hoe ik toch kilo's kwijt kan raken?
Ik hoop dat iemand mij snel kan helpen met deze vraag.
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag , begin de dag met
een glas water en een goed ontbijt bestaande uit ( bijv. ) bruin brood en beleg naar keuze , wel moet het een beleg zijn waar niet veer kcal. in zit ;
Bijv. 20 + kaas , ei , smeerkaas etc. probeer pindakaas en dat soort dingen te vermijden.
Vervolgens een lunch wat je kan variëren , let op de kcal. !
En het avondeten moet bestaan uit VEEL groente .
Gedurende de dag moet je minimaal 1.5 liter water drinken , en veel bewegen
10 min. op een ochtend is niet voldoende ..
Tussendoortjes kan ; zoals Fruit ( minimaal 2 op een dag ) , cup a soup en andere dingen wat weinig kcal. bevat.
Vermijd snoep , frisdrank , zoetigheid , of dingen waar veel zout in zit .
Probeer meer te sporten en na 8 uur geen eten meer te eten , behalve kleine tussendoortjes .
Goedemorgen..!!
wie heeft er gewogen jullie weten de regel vandaag WEGEN WIJFFIES....ik heb me gewogen haha kreeg de schrik van me leven gewoon laatste keer was ik dus nog maar 1.25 van me doel verwijderd nu echter dus nog....1.85 Kilo gewicht is bijgekomen ooh ooh hahah :) nou mijn doel voor volgende week vrijdag is 850gram er vanaf en jullie?
Happy new year.!! x
:banana: :banana: we gaan ervoor.!!!
MoCrOcHiCa
01-01-2006, 14:26
ik wil ook mee doennn :o....wat zijn de regels en voorwaarden en zoo...
62 nog steeds ik wil aanstaande vrijdag 1 kg minder zijn :)
ik wil ook mee doennn :o....wat zijn de regels en voorwaarden en zoo...
welkom happy new year,.!..ten allereerst leg de Oliebol nu weg :hihi: haha die mag niet meer,. :).....maar als je even jezelf voorstelt van hoe oud je bent hoe lang je bent en hoe veel kilo's je wil verliezen,..dan maak je ff een ticker aan op www.tickerfactory.com zodat iedereen bij kan houden of jij aankomt of verliest en elkaar kunnen helpen ...
Daarnaast worden er elke dag eetverslagen gepost zodat we elkaar kunnen aanpakken wat niet goed was en wat wel goed was zodat je in het vervolg beter doet.
Verder doen we niet aan crashdieten hier gewoon op een gezonde manier de kilo's er proberen af te krijgen door middel van beweging,.gezond eten en gewoon elkaar helpen en zoals je ziet heeft iedereen er wat vanaf gekregen voor oud en nieuw en vind het super goed van ze :D
Verder kan je of je kilo's bijhouden of de centimeters of beiden kijk soms sta je heel lang stil dan denk je shit ik val niet meer af terwijl dat helemaal niet zo het geval is want je kan afvallen en zelfs zwaarder wegen dan heb je je vet omgezet in spier en dat weegt nou eenmaal wat zwaarder ik hou het persoonlijk ok bij het meten van cm en de kilo's....
Duss meid ..ja doe je wat aan beweging zoja wat ?en post maar mee dan kunen we kijken wat je nou fout eet en wat er beter aan kan en geef niet op als het even niet goed gaat want dan is iedereen hier om je er weer bovenop te helpen
Love ,.xxmodesty
62 nog steeds ik wil aanstaande vrijdag 1 kg minder zijn :)
Lampjuh you goo girlie.!! train de olliebollen er maar weer ff af op je crosstrainer fiets voor vaderland :hihi:
Lampjuh you goo girlie.!! train de olliebollen er maar weer ff af op je crosstrainer fiets voor vaderland :hihi:
Ik ben GELUKKIG niet gek op oliebollen, ik had wel laatst een naar binnen gewerkt, maar vond het smaken naar plastic
Ik ben GELUKKIG niet gek op oliebollen, ik had wel laatst een naar binnen gewerkt, maar vond het smaken naar plastic
Haha ik hou er ook niet van hoor serieus veels te vettig krijg direct maagzuur dan,.bah....ik heb er ook geen 1 gehad gewoon,...maar ik mag blij zijn dat ik maar 600gram ben aangekomen gewoon haha..heb gewoon echt door al die verbouwing en zo wat nog niet af is :maf2: gewoon vier dagen op junkfood geleefd.....maar zeeer veeel bewogen daarom ben ik niet 2kilo of sow aangekomen:maf2: pfff..nou nieuwe jaar nieuwe kansen deze week zet ik de stap naar de sportschool....:maf2:
MoCrOcHiCa
01-01-2006, 14:41
welkom happy new year,.!..ten allereerst leg de Oliebol nu weg :hihi: haha die mag niet meer,. :).....maar als je even jezelf voorstelt van hoe oud je bent hoe lang je bent en hoe veel kilo's je wil verliezen,..dan maak je ff een ticker aan op www.tickerfactory.com zodat iedereen bij kan houden of jij aankomt of verliest en elkaar kunnen helpen ...
Daarnaast worden er elke dag eetverslagen gepost zodat we elkaar kunnen aanpakken wat niet goed was en wat wel goed was zodat je in het vervolg beter doet.
Verder doen we niet aan crashdieten hier gewoon op een gezonde manier de kilo's er proberen af te krijgen door middel van beweging,.gezond eten en gewoon elkaar helpen en zoals je ziet heeft iedereen er wat vanaf gekregen voor oud en nieuw en vind het super goed van ze :D
Verder kan je of je kilo's bijhouden of de centimeters of beiden kijk soms sta je heel lang stil dan denk je shit ik val niet meer af terwijl dat helemaal niet zo het geval is want je kan afvallen en zelfs zwaarder wegen dan heb je je vet omgezet in spier en dat weegt nou eenmaal wat zwaarder ik hou het persoonlijk ok bij het meten van cm en de kilo's....
Duss meid ..ja doe je wat aan beweging zoja wat ?en post maar mee dan kunen we kijken wat je nou fout eet en wat er beter aan kan en geef niet op als het even niet goed gaat want dan is iedereen hier om je er weer bovenop te helpen
Love ,.xxmodesty
ehm :o....
ik ben 1.65 m, en weeg 74 kilooo :o....ik wil er 12 kilo af..wil namenlijk weer terug naar mijn oud gewicht...
ik ben in ongeveer een jaar 10 kilo aangekomen, en wil daar dus echt van af...
vooral mijn buik maakt me onzeker...de rest valt reuze mee...heb mooi gevormde borsten, heb wat kont, en heb wat bovenbenen...maar wat me dus het meest onzeker maakt is denk ik toch mijn gezicht dat wat voller is geworden en die buik van me...
verder zwem ik zo nu en dan, en doe ik verder helemaal niks aan sport..
wat raden jullie me aan...
ehm en jah....de oorzaak :o...veeeeeeeel ste veeel buiten eten...
ik eet veel brood, en verder jah, dat donner spul en kippetjes :o
ehm :o....
ik ben 1.65 m, en weeg 74 kilooo :o....ik wil er 12 kilo af..wil namenlijk weer terug naar mijn oud gewicht...
ik ben in ongeveer een jaar 10 kilo aangekomen, en wil daar dus echt van af...
vooral mijn buik maakt me onzeker...de rest valt reuze mee...heb mooi gevormde borsten, heb wat kont, en heb wat bovenbenen...maar wat me dus het meest onzeker maakt is denk ik toch mijn gezicht dat wat voller is geworden en die buik van me...
verder zwem ik zo nu en dan, en doe ik verder helemaal niks aan sport..
wat raden jullie me aan...
ehm en jah....de oorzaak :o...veeeeeeeel ste veeel buiten eten...
ik eet veel brood, en verder jah, dat donner spul en kippetjes :o
Aaah meid de junkfood verslaafde hier nog 1. :hihi: ik hou daar dus ook van van die lekkere doner en kip en burger king en zo:maf2: maar goed meid als je in 1 jr tijd 10kilo kan aankomen kan je het volgende jaar ook weer 10kilo aankomen als je er nou niet mee stopt,!!>...
1. je gaat vanaf nu 6dagen per week lijnen dat betekent bruinbrood eten fruit zuivel en warm eten maar met mate probeer na 19.00 niets meer te eten.
2. koop een springtouw helemaal niet zo duur en begin met 50x springen op een dag dit is zeer goed voor je vetverbranding.
3) drink minimaal 2 liter aan water of thee voor de mensen die geen water kunnen drinken zoals mij :hihi:
4) je mag 1 junkfood dagje houden en probeer je daaraan ook te houden neem als doel 2kilo per maand, dat zou betekenen dat je voor de zomer 12kilo kwijt kan zijn als je gewoon doorzet,.een halve kilo gewichtsverlies per week..
Ga je er voor of ga je er voor..? maak je nog ff een ticker aan meid,? en trouwens hoe oud ben je,.:o ik krijg weleens hele jonge meiden die willen afvallen en die adviseer ik liever niet aangezien die heel gevoelig zijn voor anorexia boulimia en dergelijke en wil dat niet op me geweten hebben.
Groetjes....
MoCrOcHiCa
01-01-2006, 14:53
Aaah meid de junkfood verslaafde hier nog 1. :hihi: ik hou daar dus ook van van die lekkere doner en kip en burger king en zo:maf2: maar goed meid als je in 1 jr tijd 10kilo kan aankomen kan je het volgende jaar ook weer 10kilo aankomen als je er nou niet mee stopt,!!>...
1. je gaat vanaf nu 6dagen per week lijnen dat betekent bruinbrood eten fruit zuivel en warm eten maar met mate probeer na 19.00 niets meer te eten.
2. koop een springtouw helemaal niet zo duur en begin met 50x springen op een dag dit is zeer goed voor je vetverbranding.
3) drink minimaal 2 liter aan water of thee voor de mensen die geen water kunnen drinken zoals mij :hihi:
4) je mag 1 junkfood dagje houden en probeer je daaraan ook te houden neem als doel 2kilo per maand, dat zou betekenen dat je voor de zomer 12kilo kwijt kan zijn als je gewoon doorzet,.een halve kilo gewichtsverlies per week..
Ga je er voor of ga je er voor..? maak je nog ff een ticker aan meid,? en trouwens hoe oud ben je,.:o ik krijg weleens hele jonge meiden die willen afvallen en die adviseer ik liever niet aangezien die heel gevoelig zijn voor anorexia boulimia en dergelijke en wil dat niet op me geweten hebben.
Groetjes....
ik ben 19 jaar...dus jong ben k niet hoor....in ieder geval...is het dan echt haalbar??? een halve kilo per week??...en jah verder wat voor oefeningen raad je me aan om alles strak te krijgne tegelijkjertijd...kwil namnelijk niet hangend vlees eindiggen...
en jah verder hoe doe ik dat met die ticker?????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.