Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Ik doe ook mee.. ik weet 85 kilo, zo erg is het pfff... je past bijna geen kleding en als je iets past staat het weer niet. Ik schaam me er echt diep voor. Ik wil echt heel graag de 60 halen... dat is dus 25 kilo. Als ik rustig aandoe haal ik het wel insha'allah.
Ik heb zovaak geprobeert om af te vallen maar steeds schuif ik het uit als ik lekkere dingen zie. Ik moet de verleiding weerstaan. Ik ga nu echt proberen geen zoetigheid te eten en drinken en veel sporten en water drinken.
Ik hou jullie op de hoogte...
XxX
Heey meid ik weet hoe jij je voelt hoor hier nog 1 wil ook veel kilos verliezen gewoon de tijd er voor pakken en elkaar blijven stimuleren ik kan al bijna 2dagen nix eten op de 1 of andere manier ben net terug van vakantie en heb gewoon echt last van me maag weersverandering denk k ofsow maar wat ik wou zeggen is dat we er helemaal voor gaan ik heb mezelf beloofd 8augustus morgen dus ga ik extreem lijnen en sporten ik wil voor de ramadan tien Kilo kwijt zijn. :confused: nou maar hopen dat het lukt we gaan er voor met zijn allen!! :hihi:
ben ik weer eens :D !
met mij ook alles okidoki elhamdolillah! doe nog steeds sbd.. en t gaat harststikke goed.. af en toe gaat t eventjes fout (stukje brood,paar frietjes, n zoetigheidje enz) maar dat maken we weer gelijk goed met n extra halve liter water ofzo.. :D
Morgen ga ik weer wegen inshallah,.. ben benieuwd.. bid voor me..
Wijffie zie dat het goed met je gaat harstikke top!! :goedzo:
niet normaal meer waar zit iedereen we zaten al op de 3de pagina
is iedereen met vakantie gegaan
Heey heey lieve sai hoe is het met je? kan je het nog een beetje volhouden? x...
is iedereen gestopt met afvallen kom op dames reageerrr haha!
is iedereen gestopt met afvallen kom op dames reageerrr haha!
ik ben er nog steeds hou alles levend
hoe gaat het met je
en als we elkaar motiveren dan kun je die kilos snel kwijt geraken
het is zeer rustig geworden op beide topics
ik ben er nog steeds hou alles levend
hoe gaat het met je
en als we elkaar motiveren dan kun je die kilos snel kwijt geraken
het is zeer rustig geworden op beide topics
heey heey het gaat wel goed ben het hele wknd ziek geweest denk weer aan het weer wennen of zo! maar ja er vloog een kilo binnen zaterdag en zondag eraf kon echt niet eten gewoon bah ben aan de antibiotica was ook ziek geworden op vakantie namelijk maar verder gaat het wel oke :goedzo: ik pak de draad weer op ondanks dat ik vandaag weer ziek ben en we gaan zeker elkaar blijven motiveren deze wk ff sportschool bellen! hihi en hoe is het met jou en je dieet goed?
Quercifia_lady
08-08-2005, 22:23
hoi hoi dames....
Op het begin heb ik ook mee gedaan aan deze afvalrace. Elke keer reageerde ik en vertelde ik wat ik allemaal had gegeten...enz enz..
Maar met mijn dieet is het dus niet goed gegaan...elke dag ging er wel wat mis. Jammer genoeg..! Dat kwam ook omdat ik heel de dag thuis zat en niks te doen had...en dus maar iets ging eten..;)
Mohim ik ben er dus mee gestopt en heb besloten om pas mee te doen als ik weer naar school ga want dan ben ik bijne heel de dag bezig en beweeg ik ook veel...!En kan ik me ook aan die dieet houden zeg maar. Inchallah.
Ik heb wel gemerkt dat ik deze zomer wat dikker ben geworden. JAMMER GENOEG!! Ik heb 6 maanden lang de tijd om 10 kilo af te vallen en ik denk wel dat dat gaat lukken in die 6 maanden tijd.
Maar inchallah als school begint ga ik er hard tegen aan en zal ik ook gewoon weer blijven reageren en vertelen hoe en wat.
Nou dames dat was het dus. Ik hoop dat het bij jullie wel goed gaat en dat jullie al paar kilotjes zijn afgevallen.
Yallah thallao en jullie horen gauw van mij.
K0es I.
Hey lady's houden we het nog een beetje vol? Ik zie dat Modesty ook weer van de partij is, na een heerlijke vakantie (jah ik ben jaloers word gek van dit ***** weer in NL).
meiden heb vandaag al zeker 2 liter water op
wil nog een paar kilos kwijt tegen 1 september dan heb ik de trouw van mijn zus
dus ik moet nu weer heel goed mijn best gedaan heb het overdag niet zo moeilijk maar na 6 uur dan begint het te knabbelen en kan dan alles eten wat ik vind
meiden wat moet ik doen
meiden heb vandaag al zeker 2 liter water op
wil nog een paar kilos kwijt tegen 1 september dan heb ik de trouw van mijn zus
dus ik moet nu weer heel goed mijn best gedaan heb het overdag niet zo moeilijk maar na 6 uur dan begint het te knabbelen en kan dan alles eten wat ik vind
meiden wat moet ik doen
Lieverd je bent al 9 kilo kwijt dat is al een groot compliment waard :nijn: :nijn:
De 5 kilo moet ook lukken. Misschien moet je weer hetzelfde gaan eten als toen je begon (mits je daarvan bent afgeweken) want je hebt bewezen dat dat effect heeft. Ik wil ook zo graag die 5 kilo's voor mijn verjaardag kwijt zijn!!!
ben nu bezig met iedere dag brood en denk dat ik daardoor niet meer afval
en soms smokkelt er wel een koekje bij of iets anders
vindt het makkelijker om te dieeten als mijn zoon op school zit
nu moet je steeds wat lekkers maken voor hem en na een tijdje ga je er automatiche van proeven
Hey lady's houden we het nog een beetje vol? Ik zie dat Modesty ook weer van de partij is, na een heerlijke vakantie (jah ik ben jaloers word gek van dit ***** weer in NL).
Aah meid hihi niet jaloers zijn hoor die 16dagen waren zo voorbij gewoon!! pff haha en kost ontzettend veel geld ook maar heb wel genoten hoor nu weer er tegen aan met afvallen he dames!!
ben nu bezig met iedere dag brood en denk dat ik daardoor niet meer afval
en soms smokkelt er wel een koekje bij of iets anders
vindt het makkelijker om te dieeten als mijn zoon op school zit
nu moet je steeds wat lekkers maken voor hem en na een tijdje ga je er automatiche van proeven
Heey sai wat jij hebt heb ik ook als ik teveel brood eet wat overigens niet veel zou zijn voor een normale mens dan kom ik aan ik raak daar ook opgeblazen van ik ga nu over op beschuitjes dat is toch iets beter als crackers en kan je 2 van eten in plaats van 1 maar kom op he meid je bent er al 9 kwijt je gaat even stil staan dat is normaal maar niet opgeven hoor gewoon doorzetten ik stond vorig jaar na die tien kilo verloren wel 5weken stil ik werd er helemaal gek van daarom gaf ik het ook op op een gegeven moment maar nu heb ik spijt en wil ik niet meer opgeven ...Kom op die negen kilootjes schelen wel even een kledingmaat en misschien ook wel 2!! :goedzo: :hadj:
hoi hoi dames....
Op het begin heb ik ook mee gedaan aan deze afvalrace. Elke keer reageerde ik en vertelde ik wat ik allemaal had gegeten...enz enz..
Maar met mijn dieet is het dus niet goed gegaan...elke dag ging er wel wat mis. Jammer genoeg..! Dat kwam ook omdat ik heel de dag thuis zat en niks te doen had...en dus maar iets ging eten..;)
Mohim ik ben er dus mee gestopt en heb besloten om pas mee te doen als ik weer naar school ga want dan ben ik bijne heel de dag bezig en beweeg ik ook veel...!En kan ik me ook aan die dieet houden zeg maar. Inchallah.
Ik heb wel gemerkt dat ik deze zomer wat dikker ben geworden. JAMMER GENOEG!! Ik heb 6 maanden lang de tijd om 10 kilo af te vallen en ik denk wel dat dat gaat lukken in die 6 maanden tijd.
Maar inchallah als school begint ga ik er hard tegen aan en zal ik ook gewoon weer blijven reageren en vertelen hoe en wat.
Nou dames dat was het dus. Ik hoop dat het bij jullie wel goed gaat en dat jullie al paar kilotjes zijn afgevallen.
Yallah thallao en jullie horen gauw van mij.
K0es I.
Meid je moet gewoon meedoen kijk je merkt zelf al dat je wat dikker geworden bent en als je er niets aan doet nu wordt het nog dikker en dan denk je strax helemaal van het lukt me niet meer onthoud dat kleine stapjes groot worden en rome is ook niet binnen een dag gebouwd gewoon doorzetten meid!! :hadj: :goedzo:
Heey sai wat jij hebt heb ik ook als ik teveel brood eet wat overigens niet veel zou zijn voor een normale mens dan kom ik aan ik raak daar ook opgeblazen van ik ga nu over op beschuitjes dat is toch iets beter als crackers en kan je 2 van eten in plaats van 1 maar kom op he meid je bent er al 9 kwijt je gaat even stil staan dat is normaal maar niet opgeven hoor gewoon doorzetten ik stond vorig jaar na die tien kilo verloren wel 5weken stil ik werd er helemaal gek van daarom gaf ik het ook op op een gegeven moment maar nu heb ik spijt en wil ik niet meer opgeven ...Kom op die negen kilootjes schelen wel even een kledingmaat en misschien ook wel 2!! :goedzo: :hadj:
ja vandaag doe ik weer fase 1 van sb dieet kijken hoe het gaat
want sta nu al stil sinds 18-7 er moet wat af :traan1:
maar ben al blij dat de 9 kilo nog steeds weg zijn en mijn buikje ook minder
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.