Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Hier kwam nog een stukje harsa..tussen...met smeerkaas.!
lekkere combinatie harsa met smeerkaashmmmmmmmmmm hahaha:likje:
lekkere combinatie harsa met smeerkaashmmmmmmmmmm hahaha:likje:
jaa is echt super lekker droog krijg ik het echt niet binnen en van boter krijg ik een onzuivere huid...en honing vind ik vies...haha dan maar slankie smeerkaas 30+:D
just_a_gurl
26-12-2005, 21:52
haai meid ik ga even aanvinken voor je...alles in het rood is Slecht..dat zijn je donuts..!! Pindasaus is ook heel vet ook al is het waterig gemaakt.!!..
Ik zie dat jij veels te veel tijd hebt zitten tussen je ochtend en avond maaltijd..behoorlijk slecht..!!
Tip 1..) om de 2 a 3 uur moet je iets eten ook al is het een stukje fruit een plakje ontbijtkoek of zo is al voldoende om je vetverbranding op gang te houden.
Tip 2) probeer in de middag Goed te eten en avond te minderen aangezien je dan niets meer verbrandt en na 19.00 niet meer eten.!
TIp 3) probeer een reeel doel voor ogen te houden zoals 2kilo per maand zodat je rustig naar je doel kan werken.!
Tip 4) probeer wat beweging te creeeren,.dit zal je echter helpen om vet te verliezen in plaats van vocht.
Tip 5) post elke dag je eten dan kunnen de meiden hier ook meekijken en zou je met ons een ticker willen aanmaken op www.tickerfactory.com en kleine voorstel van wie jij bent dus hoe oud hoelang ben je en hoeveel wil je verliezen..
Tip 6 ) we werken met gezond afvallen dus geen gecrash...of dergelijke en het maakt ook niets uit als je maandje stil valt en niet meer verliest als je dan ook je cm meet van te voren en na soms verlies je in cm in plaats van kilo..s
Hoop je hierbij een beetje Geinformeerd te hebben,..
Xxmodesty.!
Hartstikke bedankt voor je uitleg lieve modesty..
Ik ben 19 jaar en ik wil in totaal 15 kg afvallen, ik hou ook totaal niet van crash dieeten maar ik wil ongeveer in een maand 5 kg afvallen dit ga ik proberen te doen door veeeeeeeeeeel water te drinken en veel te bewegen...
Ik zet zo mijn tikker neer..
Hartstikke bedankt voor je uitleg lieve modesty..
Ik ben 19 jaar en ik wil in totaal 15 kg afvallen, ik hou ook totaal niet van crash dieeten maar ik wil ongeveer in een maand 5 kg afvallen dit ga ik proberen te doen door veeeeeeeeeeel water te drinken en veel te bewegen...
Ik zet zo mijn tikker neer..
aah meid weet je 5kilo is mooi om te verliezen maar stel jezelf niet te hoge doelen weet je waarom des te sneller je anders terugvalt als het je mislukt dan denk je zie je wel het lukt me toch niet en ga je weer eten wees blij met 2kilo per maand..en als je dat aanhoudt tot de zomer kan je 12 tot 15 kilo lichter wegen en dat is toch altijd mooi meegenomen meid? :D
Modesty hoeveel heb je die Ab burner gekocht?
just_a_gurl
26-12-2005, 22:02
aah meid weet je 5kilo is mooi om te verliezen maar stel jezelf niet te hoge doelen weet je waarom des te sneller je anders terugvalt als het je mislukt dan denk je zie je wel het lukt me toch niet en ga je weer eten wees blij met 2kilo per maand..en als je dat aanhoudt tot de zomer kan je 12 tot 15 kilo lichter wegen en dat is toch altijd mooi meegenomen meid? :D
Jazeker, ik zie wel hoever ik kom...morgen plaats ik weer wat ik heb gegeten insha Allah :banana:
Modesty hoeveel heb je die Ab burner gekocht?
Voor 49euro bij perry sport en je kan hem ook laten bezorgen he meid en helemaal niet duur...voor maar 7.50bezorgen ze hem al bij je.! :D
Jazeker, ik zie wel hoever ik kom...morgen plaats ik weer wat ik heb gegeten insha Allah :banana:
Trouwens meid doe je ook wat aan sport,?X
just_a_gurl
26-12-2005, 22:13
Trouwens meid doe je ook wat aan sport,?X
Ja ik dans heel de dag door en voor het slapen gaan buikspieroefeningen 100 keer ongeveer..maar ik wil zo graag van me benen afvallen ik moet gaan fietsen!
Ja ik dans heel de dag door en voor het slapen gaan buikspieroefeningen 100 keer ongeveer..maar ik wil zo graag van me benen afvallen ik moet gaan fietsen!
Aah wat goed van je echt op zijn marokaans dan? :hihi: je mag mij wel leren want ik kan geen move maken....:o
maar..benen afvalllen is steppen...of fietsen...of trapppen op en af....mijn benen en kont vliegen als eerste bij mij altijd eraf ..terwijl het juist van boven eraf moet haha.!!!>.
Echt meid steppen doet wonderen...
just_a_gurl
26-12-2005, 22:21
Aah wat goed van je echt op zijn marokaans dan? :hihi: je mag mij wel leren want ik kan geen move maken....:o
maar..benen afvalllen is steppen...of fietsen...of trapppen op en af....mijn benen en kont vliegen als eerste bij mij altijd eraf ..terwijl het juist van boven eraf moet haha.!!!>.
Echt meid steppen doet wonderen...
Ja dansen op zijn marokkaans met heupen me moeder die kijkt me aan alsof ik gek ben.. loop heel de tijd te shaken :hihi:
Hartstikke bedankt dat heb ik zeker nodig met deze super dikke benen van mij!
Ik wou dat ik kon ruilen ik heb het precies omgekeerd...juist boven heel snel en daar bij die dikke benen die lijken maar niet te verdwijnen..:traan1:
maar zoals je zegt ik ga steppen en de trap elke keer op en af..
Mijn eetverslagje voor vandaag:
Ontbijt:
4 crackers met kaas en jam
N heerlijke koek/cakje
S middags:
btje soep van gister
S avonds:
spinazie
Ik heb dit tussendoor gegeten:
Koekje, wat nootjes en een stukje chocolade
Plus ongeveer 1,5 liter water en wat fruit
Ja die tussendoortjes zijn niet goed maarja...kan dr nix aan doen :(
Ja dansen op zijn marokkaans met heupen me moeder die kijkt me aan alsof ik gek ben.. loop heel de tijd te shaken :hihi:
Hartstikke bedankt dat heb ik zeker nodig met deze super dikke benen van mij!
Ik wou dat ik kon ruilen ik heb het precies omgekeerd...juist boven heel snel en daar bij die dikke benen die lijken maar niet te verdwijnen..:traan1:
maar zoals je zegt ik ga steppen en de trap elke keer op en af..
hahah..k wil zeker wel ruilen hoor met je maar wat je moet doen is even je buik opmeten..bij je navel.
Je bovenbeen..
En net onder je bh..
Kijk als je dan stil komt te staan met je gewicht kan je zien of je aan cm verliest....ik sta al een maand stil...met verliezen maar verloor wel in totaal 5cm aan me buik en 5cm aan me buik...dus goed dat motiveert je wel wer om door te gaan.! :goedzo:
Ik zit aan te denken om mijn doel te zetten op 58 kg tot de zomer dan
just_a_gurl
26-12-2005, 22:36
hahah..k wil zeker wel ruilen hoor met je maar wat je moet doen is even je buik opmeten..bij je navel.
Je bovenbeen..
En net onder je bh..
Kijk als je dan stil komt te staan met je gewicht kan je zien of je aan cm verliest....ik sta al een maand stil...met verliezen maar verloor wel in totaal 5cm aan me buik en 5cm aan me buik...dus goed dat motiveert je wel wer om door te gaan.! :goedzo:
Insha Allah dat zal ik doen de weeg schaal die geeft soms helemaal niets aan..klopt..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.