Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Beweging in combinatie met die supplementen is geen slechte zaak. Is eigenlijk alleen maar goed. Topsporters behalen op die manier hun resultaten!;)
Top sporters hebben personal coaches die heb ik niet achter me staan haha,...ik ben ervan overtuigd dat als je echt iets wil het ook echt kan als je maar sterk en mentaal .( wat overigens ook heel belangrijk is) goed in je vel zit..
Je kan nog wel een topsporter zijn...maar als je een leeghoofd bent die continu gestuurd wordt door zijn personal coaches voel je oook niet een gevoel van tevredenheid of van voldoening dus gaan ze maar door en door zodat ze zich nog meer kunnen overtuigen van een groot lichaam...
Ik wil gewoon mentaal goed in me vel zitten meer conditie fit voelen..dat moet lukken zonder pillen en poedertjes I hope :o
WAt is kick fun? :confused: en ik ga body pump doen dus en spinning,..steppen loopband buikapparaat heb ik thuis de ab king pro waar jezelf op moet hijsen mee heb je daar ook ervaring mee??
en verder wil k 1x per week naar hydro spinning in het water dus,..aardig prijzig voor een maandje maar het lijkt me ontzettend leuk
Hydro Spinning zag ik op de Fitness Beurs. Lijkt me echt geen hol aan. Maar goed. Zal wel goed zijn voor mensen die last hebben van hun gewrichten.
Bodypump is okeej en Spinning is ook okeej, maar Kick Fun is da bomb!
http://www.kickfun.com/
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik pro-basic sit ups ben. Ik las toevallig paar weken geleden dat op je rug liggend met je benen gestrekt (de ouderwetse manier) de beste manier is om je buikspieren te trainen. Je zorgt daar dat je de natuurlijke houding van je wervelkolom behoudt en met die uitgangspunt aan je buikspieren werkt. Daar heb je wel wat instructie bij nodig, maar ja...is wel de beste manier.
Top sporters hebben personal coaches die heb ik niet achter me staan haha,...ik ben ervan overtuigd dat als je echt iets wil het ook echt kan als je maar sterk en mentaal .( wat overigens ook heel belangrijk is) goed in je vel zit..
Je kan nog wel een topsporter zijn...maar als je een leeghoofd bent die continu gestuurd wordt door zijn personal coaches voel je oook niet een gevoel van tevredenheid of van voldoening dus gaan ze maar door en door zodat ze zich nog meer kunnen overtuigen van een groot lichaam...
Ik wil gewoon mentaal goed in me vel zitten meer conditie fit voelen..dat moet lukken zonder pillen en poedertjes I hope :o
Noor en ik zullen hier jullie PT-ers zijn
normaal betaal je er flink geld voor
maar wij heten geen Nicole
Zelfs wanneer cambou blut i hoeft ie niets hihih
Hydro Spinning zag ik op de Fitness Beurs. Lijkt me echt geen hol aan. Maar goed. Zal wel goed zijn voor mensen die last hebben van hun gewrichten.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik pro-basic sit ups ben. Ik las toevallig paar weken geleden dat op je rug liggend met je benen gestrekt (de ouderwetse manier) de beste manier is om je buikspieren te trainen. Je zorgt daar dat je de natuurlijke houding van je wervelkolom behoudt en met die uitgangspunt aan je buikspieren werkt. Daar heb je wel wat instructie bij nodig, maar ja...is wel de beste manier.
dit roep ik dus al jaren en u wordt het eindelijk achterhaald
wallah
uitschakeling is nergens voor nodig
Neem maar van mij aan dat een topsporten echt wel weet wat er met zijn lichaam gebeurt. En zonder een gezonde geest en lijf kan zo'n topper geen succesvolle prestaties leveren. Maar ja, een topsporter heeft sport als zijn job en wij doen het erbij. That's the difference. Ik zou niet gaan voor de supplementen, maar iets keihard gaan werken aan het bewegen. Mocht je dan nog iets extra's willen hebben, dan kun je nog altijd grijpen naar verantwoorde voedingssupplementen.
Wat betreft de PT : Een goed sportcentrum heeft begeleiding die je heel veel kunnen bieden wat een PT ook biedt.
Nou dat heb ik een tijdje gedaan..op de grond en dan sit ups..maar pfff niet vol teh ouden me rug en me nek..auw..nee dat doe k niet meer...ik hield er vaste bekken aan over gewoon...alles zat vast pff:maf2: nee dit vind ik wel fijn lig je toch niet op de grond je rug en nek worden goed ondersteund..en zal strakkies wel kijken kickfun.:goedzo:
Noor en ik zullen hier jullie PT-ers zijn
normaal betaal je er flink geld voor
maar wij heten geen Nicole
Zelfs wanneer cambou blut i hoeft ie niets hihih
Wellahila. Als je maar onze raad opvolgt!! Wij willen ook foto's before and after.:D
dit roep ik dus al jaren en u wordt het eindelijk achterhaald
wallah
uitschakeling is nergens voor nodig
Ik moest gelijk aan de roll-ups bij Pilates denken. Wij deden het vroeger al bij karate. Heb er een ijzersterke rug aan over gehouden. Tjah, mensen die altijd die stomme regeltjes willen volgen, zijn te stom om die natuurlijke dingetjes in te zien. Ik ben altijd voor de natuurlijke bewegingen. De natuur geeft ons niet voor niets die mogelijkheid...
Neem maar van mij aan dat een topsporten echt wel weet wat er met zijn lichaam gebeurt. En zonder een gezonde geest en lijf kan zo'n topper geen succesvolle prestaties leveren. Maar ja, een topsporter heeft sport als zijn job en wij doen het erbij. That's the difference. Ik zou niet gaan voor de supplementen, maar iets keihard gaan werken aan het bewegen. Mocht je dan nog iets extra's willen hebben, dan kun je nog altijd grijpen naar verantwoorde voedingssupplementen.
Wat betreft de PT : Een goed sportcentrum heeft begeleiding die je heel veel kunnen bieden wat een PT ook biedt.
Ik zie vaak genoeg van die leeghoofden die zo breed zijn hun lichaam droog trainen bla bla de bodybuilders hun hele leventje draait om het lichaam en vaak overgrensen ze vaak hun eigen grenzen om gewoonweg snel resultaat te zien...:maf: mij een tikkeltje teveel van het goede...misschien val ik morgen dood neer wat had ik dan aan me maatje 36 niets..
maar een personal trainer zou k graag willen maar kost zoveel geld pff :o ik ga gewoon een voedingsschema aanvragen bij de fitnessschool en een trainings schema..
Maar goed ik wil jou en noor even bedanken voor alle info pfff..me ogen rollen gewoon:maf2:
noor en modesty
ik ga pitten
noor ik heb 2 boeken van plato op pdf bestand
ik lail ze je is echt leuk
Maar goed spreek jullie weer
mensen met vragen kunnen jullie nog steeds bij mij terecht en ja ook bij noor
Maar cambou heeft meer know how van dansen dan noor ( was maar een joke )
Wellahila. Als je maar onze raad opvolgt!! Wij willen ook foto's before and after.:D
inshaállah....;)
noor en modesty
ik ga pitten
Slaap lekker
:zwaai:
Nou dat heb ik een tijdje gedaan..op de grond en dan sit ups..maar pfff niet vol teh ouden me rug en me nek..auw..nee dat doe k niet meer...ik hield er vaste bekken aan over gewoon...alles zat vast pff:maf2: nee dit vind ik wel fijn lig je toch niet op de grond je rug en nek worden goed ondersteund..en zal strakkies wel kijken kickfun.:goedzo:
Daarom moet je naar een juiste trainer stappen, die je de truukjes leert. Als je de juiste manier niet kent, dan ga je aan je nek trekken inderdaad en dan denk je dat je je onderrug breekt, omdat je een alsmaar rechte en holle rug creert. Je moet die dingen ook dan wat langzamer uitvoeren en goed op je ademhaling letten enzo. Er komt best wat bij kijken.
Dat Kick Fun is echt geweldig. Alleen moet je het wel bij 't juiste sportcentrum gaan doen. De meesten bakken er niks van.
Ik moest gelijk aan de roll-ups bij Pilates denken. Wij deden het vroeger al bij karate. Heb er een ijzersterke rug aan over gehouden. Tjah, mensen die altijd die stomme regeltjes willen volgen, zijn te stom om die natuurlijke dingetjes in te zien. Ik ben altijd voor de natuurlijke bewegingen. De natuur geeft ons niet voor niets die mogelijkheid...
een zo grooot mogelijke Range of motion maken zonder overstrekkingen waarbij het gewicht op t gewricht drukt en er moet altijd spanning zijn op de spier. thats it.
Is het zelfde als je telefoon op de achterbank ligt en je wilt me pakken. Dan stap je ook niet uit omdat jan de domme instructeur je verteld dat een torsie slecht is..hihihihi
Je draait maakt een torsie en pakt de telefoon of niet..
pffffff
mensen ik ga echt pitten
noor en modesty
ik ga pitten
Yeah right! Ik heb nu toch een gruwelijke dans. Laatst bij Black&White geweest. Was da bomb. 3 uur lang hiphop. 2 januari demo. Vandaag 5 uur lesgegeven. Ben kapot! Ik ga ook pitten.
Ik zie ze wel verschijnen.
Dames! Cambou weet veel af van die shit, maar ja...van de dames moet je het hebben he. Mannen weten nou eenmaal niet wat wij willen. Die snappen die dingen gewoonweg niet.:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.