f_mouslima2
30-07-2005, 15:31
uuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppppppppp!!!!!!!!!!!!
PS: TAAAAAAAAART is NIETTTTTTTTTT goeddddddddddddddd!!! :kwaad:
marocgirlnador
30-07-2005, 17:48
maja wat kan k doen ik ga morgen voor me feestje begint een uur rennen en dan de hele dag dansen en water drinken:(!!! Hoop maar dat k van alles kan afblijve!!
riffia_karima
30-07-2005, 17:49
ahha vandaag wel goed bijgehouden alleen
een beetje chips en chocolade gegeten :(
Hoe jullie dat volhouden.. ik heb tig keren geprobeert om af te vallen, maar het lukt maar niet. :(
Tante_Didi
30-07-2005, 23:09
Hoe jullie dat volhouden.. ik heb tig keren geprobeert om af te vallen, maar het lukt maar niet. :(
Voor mij is het ook heel moeilijk :(...ik val heel snel af maar om het begin te maken is altijd zo erg...:traan1: ik weet ook geen goed dieet ofzo...weet jij er misschien 1?:D
Voor mij is het ook heel moeilijk :(...ik val heel snel af maar om het begin te maken is altijd zo erg...:traan1: ik weet ook geen goed dieet ofzo...weet jij er misschien 1?:D
Nee ik weet niet echt een dieet ofso, ik heb wel van alles geprobeert.. hou het dan ongeveer een week vol maar daarna kan ik het niet meer aan en eet alles wat los en vast zit. :(
Tante_Didi
30-07-2005, 23:17
Nee ik weet niet echt een dieet ofso, ik heb wel van alles geprobeert.. hou het dan ongeveer een week vol maar daarna kan ik het niet meer aan en eet alles wat los en vast zit. :(
Ja join the club :( ik snap echt niet dat mensen het zolang vol kunnen houden....iemand tipsssssssssss?
meiden ik ben er morgen weer helemaal
ben even heel druk met de familie bezig
Ja join the club :( ik snap echt niet dat mensen het zolang vol kunnen houden....iemand tipsssssssssss?
1. 3 keer per dag eten
2. geen pasta, rijst en brood (indien je niet zonder brood, gebruik dan brood met weinig koolhydraten.
3. veel water, of frisdrank zonder koolhydraten (cristal clear of cola light)
4. ontbijt met een gekookt ei of een gebakken ei (vult je zult pas na enige uren honger hebben
5. als tussendoortje neem je een stuk komkommer of een manderijn
6. neem voor iedere maaltijd een groot glas water
Good luck............... :maf2:
marocgirlnador
01-08-2005, 13:23
Ik Zie Welou Resultaat Ik Wil Een Platte Buikkkkkkkkkkkk
marocgirlnador
01-08-2005, 13:23
Ik Ga Nu Een Wee Hardlopen En Minder Eten Kijke Of Dat Helptttt:(!!!
riffia_karima
01-08-2005, 13:33
Ik Zie Welou Resultaat Ik Wil Een Platte Buikkkkkkkkkkkk
Buikspier oefeningen :)
marocgirlnador
01-08-2005, 13:41
Buikspier oefeningen :)
BEn ik mee beziggggg :banana: :( Ma welou!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.