Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
mag ik er 1 lenen :hihi: :D
ik wil er 1 kopen maar die dingen zijn zwaar om mee helemaal naar huis te sleuren en vervoer heb ik ook ni :jammer:
het zal van internet bestellen worden denk ik :D
ja opzicht als je een fiets hebt kan je hem achterop doen met snelbinder..zo groot zijn ze niet wel een beetje zwaar hoor dat wel maar ik heb hem destijds ok met fiets gehaald omdat het de laatste was en me moeder hem perse wou:lekkerpuh
Haha maar goed i-net is wel wat makkelijker maar betaal je vaak ook fors over hoor..:jammer: oplichters
Trouwens ik heb net een halfliter druivensap gedronken, maar ik voel me erg duizelig :moe:
Trouwens ik heb net een halfliter druivensap gedronken, maar ik voel me erg duizelig :moe:
weet je dat druivensap helemaal niet goed voor je is.? bevat veels te veel suiker neem dan iets van spa clear dat bevat heel weinig en is ook gewoon water met een smaakje zeg maar, :p
alhob_3adab
13-12-2005, 21:40
ja opzicht als je een fiets hebt kan je hem achterop doen met snelbinder..zo groot zijn ze niet wel een beetje zwaar hoor dat wel maar ik heb hem destijds ok met fiets gehaald omdat het de laatste was en me moeder hem perse wou:lekkerpuh
Haha maar goed i-net is wel wat makkelijker maar betaal je vaak ook fors over hoor..:jammer: oplichters
:hihi: ja joh, zie net dat ik er 13 euro extra voor moet betalen :wow:
ben niet iemand die met de fiets gaat :o
weet je dat druivensap helemaal niet goed voor je is.? bevat veels te veel suiker neem dan iets van spa clear dat bevat heel weinig en is ook gewoon water met een smaakje zeg maar, :p
dat doe ik dus noit meer, echt waar net draaide alles om me heen :maf:
jaah ik heb er 2 :D en ze zijn super goed je krijgt er echt slankere benen van en mooie kont van lekker strak allemaal.:D
ja dat klopt! het is goed als je hem vaak gebruikt dus minimaal 2 maal per week, dan zie je echt verschil. Ik gebruikte hem ook 1 jaar lang....mn kont:eek: mijn buik alles was harddddddddd en mooi :eek: jammer dat k ermee gestopt ben...ik wil zo`n ding thuis halen. Waar kan je die halen...overal toch beetje? pas zag k een bij de kruidvat maar was laatste....was aan t twijfelen...
ja , ik zou ook veel liever gezamenlijk sporten maar jah is natuurlijk onmogelijk als je in zo'n stomme stad woont :hihi:
haha als dat kon wij allllllllemaal samen :banana: super !!
Maar helaas hahahah...ja hier bij ons heb je maar 2/3 sportscholen. daarom haat ik het om te sporten...iedereen komt bijvoorbeeld naar 1 sportschool...iedereen die je aankijkt enzo....zou we fijn zijn als ze alleen voor dames hadden
lallafessia
14-12-2005, 08:29
dag dames hier mijn eetverslagje van gister
ontbijt
twee sneetjes bruin brood met kaas
rond elf uur
appel en twee mandarijntjes
twee sneetjes brood
rond 12:30
samen met meryema een zalmsouflee hadden we meteen spijt van maar zo slecht was het ook weer niet
avond eten
aardappel salade
een hele rauwe paprika hmmmm
stukje vegatarische burger van tofu ofzoow op een steengrill kei ranzig maar het toch op was met stage uit eten met een sausje van champignon
en twee ice tea glazen en anderhalf liter water
groetjes
lallafessia
14-12-2005, 08:30
oowjah twee sneetjes ontbijt koek
lallafessia
14-12-2005, 08:32
ik hou dat nooit lang vol steppen ahahahah te zwaar maar zo'n ding is best goedkoop meryema zullen we die kopen als onze centjes binnen zijn
Dag dames,
En mijn eetverslagje van gisteren:
08:00 uur
bakje all bran fruit
2 sneetjes ontbijtkoek
tussendoor:
2 mandarijntjes
1 klein appeltje
12:00 uur
2 sneetjes brood (overigens neem altijd volkorenbrood) met kaas
1 pakje drinken Roos Vicee tropische fruit
stukje komkommer
zalmsouflee waar ik spijt van heb omdat ie niet zo lekker was
(he Lallafessia:maf2: )
17:00 uur
plakje kipfilet met tuinkruiden
18:30 uur
overschotel met sperziebonen, rode/groene/gele paprika, ui,gehakt en aardappeltje en nog een groente weet niet wat t was :rolleyes: met beetje franse mosterd
En wat hoestsnoepjes om de dag door te komen, want eet geen kauwgom
en natuurlijk water: 2,5/3 liter
lallafessia
14-12-2005, 08:44
stommerd weer meer dan twee liter op
stommerd weer meer dan twee liter op
ja snoes kan er niks aan doen hahah is echt een tik om minimaal 2 liter te drinken
verslag
ontbijt
kopje koffie(zonder suiker)
2 hardgeookte eitjes
lunch
groot bakje sla(ijsbergsla, tomaat,tonijn(op water basis),lenteuitje,geen dressing,olijven)
bruisend mineraal water
cup a soup helder
avondeten
linzen zonder brood
een appel en een mandarijn
kop koffie zonder suiker
dit was mijn dag
en ben bijna 1 kilo weer kwijt dat wat aan gekomen was
vandaag weer gefaald..:jammer: hoe doe je dat toch geen brood meer eten ik heb dan gewoon geen idee meer wat ik wel moet gaan eten..:jammer:
Pff morgen maar nieuwe dag denk dat ik nou zeker 2kilo weer moet verliezen of zo voor me doel :jammer:
Ik voel me zo verdrietig:traan1:
meid
rustig aan als je echt gefocusd bent om af tevallen dan gaat het meoilijker
dus niet te veel mee bezig zijn en gewoon denken dta je gezond wilt eten en niet afvallen
en als er iets is laat me iets weten
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.