Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
toprakkizi
28-07-2005, 21:25
nou had gisteren ik overdrijf niet 4 liter water op en vandaag had ik zo''n pijn in mijn buik moest wel tig keer naar de wc ...
en vandaag heb ik maar een halve liter water op :(
maar het gaat goed ben in een maand alweer 6 kg kwijt nog 15 en dan ben ik 55 kg kwijt !!!
TIP 4
Geen snelle middeltjes! Onderhuids vet verbruikt u niet door dieetpilletjes te nemen of minder te eten. Het lichaam verbruikt ze pas als we conditioneel actief zijn! Stop met snelle middeltjes!
Het idee bestaat dat het niet goed is om na acht uur ’s avonds nog te eten. De kans zou dan bestaan dat de spijsvertering vanaf acht uur snel in de slaapstand gaat, zodat het voedsel lang in het systeem blijft. Dit zou ongunstig zijn voor het gewicht. Dit is echter een fabel. Alleen als er in totaal meer gegeten wordt dan het lichaam nodig heeft, stijgt het gewicht. Het later op de avond eten heeft daar geen invloed op.
Het later op de avond eten kan wel effect hebben op het maagdarmkanaal: mensen kunnen last hebben van een zwaar gevoel op de maag en bijvoorbeeld oprispingen.
marroqui_tropic
28-07-2005, 23:40
hoi meiden,
Was vandaag druk druk druk en was vandaar niet actief. Vandaag ging het goed, maar had vanavond trek in snoep. Ben er wel van af gebleven, maar het blijft je toch achtervolgen. Ik zou vandaag gaan trainen, maar dat is er helaas niet van gekomen. Morgen ga ik zeker!!!!! Lekker fitness doen.
Dikke kus Soumi
riffia_karima
28-07-2005, 23:44
hoi meiden,
Was vandaag druk druk druk en was vandaar niet actief. Vandaag ging het goed, maar had vanavond trek in snoep. Ben er wel van af gebleven, maar het blijft je toch achtervolgen. Ik zou vandaag gaan trainen, maar dat is er helaas niet van gekomen. Morgen ga ik zeker!!!!! Lekker fitness doen.
Dikke kus Soumi
:goedzo:
goedzo ..
Ik heb soms van die dagen dat ik sirieus aan het dieeten ben en na 3/4 dagen sla ik weer op hol en begin snoep ,chips te eten :jammer:
marroqui_tropic
28-07-2005, 23:51
:goedzo:
goedzo ..
Ik heb soms van die dagen dat ik sirieus aan het dieeten ben en na 3/4 dagen sla ik weer op hol en begin snoep ,chips te eten :jammer:
Hoi schat,
probeer gewoon vol te houden....... :kus: Ik weet dat het supermoeilijk is. Maar als we een doel voor ogen stellen hopen we deze samen (met de groep) te behalen.
Dikke kus
marroqui_tropic
marocgirlnador
29-07-2005, 12:17
gewoon vol houden dames in plaats van een zak chips een zak sla..:Dhahaha
En in plaats van snoep lekkere fruit!!!!!!
VOor wat hoort wat hou het even vol en dan bereik je inshallah je doel!!
riffia_karima
29-07-2005, 12:44
Hoi schat,
probeer gewoon vol te houden....... :kus: Ik weet dat het supermoeilijk is. Maar als we een doel voor ogen stellen hopen we deze samen (met de groep) te behalen.
Dikke kus
marroqui_tropic
hey lieverd
Ja ik zal het proberen ,samen staan we sterk :goedzo:
:kus:
riffia_karima
29-07-2005, 12:46
gewoon vol houden dames in plaats van een zak chips een zak sla..:Dhahaha
En in plaats van snoep lekkere fruit!!!!!!
VOor wat hoort wat hou het even vol en dan bereik je inshallah je doel!!
ahhah wollahila je hebt gelijk :hihi: ,maar soms kan je die verleiding gwn niet weerstaan :)
wat heb je gegeten tot nu toe :o ?!
het is soms echt moeilijk om de verleiding te weerstaan, vooral als je gezellig thuis zit met je vriendinnen of een dagje weg bent............ We have to be strong!
het is soms echt moeilijk om de verleiding te weerstaan, vooral als je gezellig thuis zit met je vriendinnen of een dagje weg bent............ We have to be strong!
marocgirlnador
29-07-2005, 14:20
ik vier verjaardagen deze week eentje van mezelf en me neefje me vader en me broertje hoe doe ik datttttttttttttttttttt
ik vier verjaardagen deze week eentje van mezelf en me neefje me vader en me broertje hoe doe ik datttttttttttttttttttt
Sterk blijven gun jezelf 1 dag dat je wat lekkers neemt. Op je eigen verjaardag, dan heb je tenminste het gevoel dat je jarig bent :engel:
Tante_Didi
29-07-2005, 14:46
hey wie weet een goed dieet voor me die een beetje vol te houden is :o :(
marocgirlnador
29-07-2005, 20:51
Sterk blijven gun jezelf 1 dag dat je wat lekkers neemt. Op je eigen verjaardag, dan heb je tenminste het gevoel dat je jarig bent :engel:
hahahah,ik heb taart op ik heb koek op ik heb chips op het was vandaag de verjaardag van me neefje:(!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.