Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Meid vandaag was wel iets beter vind ik hoor als gisteren.!!:goedzo:
kan beter toch hé
:(
Ochtend
1 sinaasappel
1 mok groene thee
1 geroosterde boterhammetje met light confituur
Middag
1 gekookt eitje
1sinaasappel
2geroosterde boterhammetjes met light confituur
1mok thee
2 natuuryoghurtjes
Avond
stuk kipfilet
1 natuuryoghurtje
1,5liter water
heel netjes gegeten hoor maar bij die stuk kipfilet mocht ook wel wat....groente..eigenlijk!!!.:goedzo:
kan beter toch hé
:(
Nee liloesh het was echt goed.!! :goedzo:
Arabische_Meid
06-12-2005, 22:15
heel netjes gegeten hoor maar bij die stuk kipfilet mocht ook wel wat....groente..eigenlijk!!!.:goedzo:
had geen honger meer .. ben een beetje ziek ..:(
had geen honger meer .. ben een beetje ziek ..:(
Okee beterschap meid.!;)
Goedenacht dames,..wanneer jullie dit inmiddels lezen is het morgen of middag hihi...
ik wil graag even wat dingen met jullie bespreken,.ik heb wat nieuwe mededelingen ..
1) de MEETING aangezien niemand vandaag meer gepost heeft over de meeting zowat zal deze opgeschoven worden tot eeen nieuwe data waarbij iedereen vrij is daarvoor heb ik toch echter nodig de dagen dat men wel een hele dagje of hele middag of hele avond vrij kunnen nemen?..ik hoor dit graag van de dames zodat we gauw samen wat leuks kunnen doen.
2) ik merk dat de laatste tijd vaak een paar dagen een gat zit tussen de eind verslagen de motivatie ligt er wat uit en daarom vanaf nu moet iederen elke dag posten wie niet post krijgt ook geen feedback ik ga niet mensen die een week eruit liggen en dan terug komen feedbacken ..dat het een keer gebeurt oke maar we moeten elkaar wel blijven stimuleren.
3) wat dachten julie van een schema waar we onze centimers in kwijt kunnen zodat diegene die geen kilos per week verliezen maar wel centimeters ok dat stukje motivatie mee krijgen,? ook al is het maar 1cm dat zou iemand heel goed doen.
4). WEEGDAG staat gepland op vrijdag...zodra ik dus alle gegevens heb op vrijdag eind van de dag maak ik een weekverslagje van wie wat waar hoeveel kwijt en alles diegene die later posten dan dat post ik er wel tussen maar dat is alleen diegene die dus wegen op de sportschool en dat geldt dus echter voor fenna en najlae tanger die de weegdagen op woensdag hebben en op maandag de rest moet allemaal op vrijdag wegen zodat we elkaar blijven motiveren.
5) nog 3weken te gaan dames voor oud en nieuw hebben jullie al erover nagedacht wat jullie doel wordt voor het nieuwe jaar ..? vermeld dat maar vrijdag met je gewichtsverlies zodat we iets hebben om naar te streven ik zie de tickers gelukkig wel bij enkelen veranderen en voor diegene die stilstaan ook goed dat je gewicht behoudt en voor de Degene die aankomen hihi ik en fenna wij moeten heel hard ons best gaan doen..
6) ik hoop dat we er samen met zijn allen voor gaan en nog een paar kilo eraf kunnen knallen....voordat het nieuwe jaar begint en dan met schone lei opnieuw beginnen....
Good luck dames..!!!!!!!!!!!
Opstaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Dames Nieuwe Dag Aangebroken.!!
verslag
dinsdag
ontbijt
kopje koffie met griemeelbrood met kaas
lunch
een paar lepels linzen (zonder brood)
kopje koffie met amandelen
een halve appel
lolly
avondeten
linzen met brood
glas cola
en dat was het
ja waar zijn alle meiden naar toe
het is wel heele rustig geworden soms te rustig
zitten we allemaal weer te eten van de lekkere dingen die er te krijgen zijn deze maand
foei dames kom op elkaar steunen is de boodschap
Goedenacht dames,..wanneer jullie dit inmiddels lezen is het morgen of middag hihi...
ik wil graag even wat dingen met jullie bespreken,.ik heb wat nieuwe mededelingen ..
1) de MEETING aangezien niemand vandaag meer gepost heeft over de meeting zowat zal deze opgeschoven worden tot eeen nieuwe data waarbij iedereen vrij is daarvoor heb ik toch echter nodig de dagen dat men wel een hele dagje of hele middag of hele avond vrij kunnen nemen?..ik hoor dit graag van de dames zodat we gauw samen wat leuks kunnen doen.
2) ik merk dat de laatste tijd vaak een paar dagen een gat zit tussen de eind verslagen de motivatie ligt er wat uit en daarom vanaf nu moet iederen elke dag posten wie niet post krijgt ook geen feedback ik ga niet mensen die een week eruit liggen en dan terug komen feedbacken ..dat het een keer gebeurt oke maar we moeten elkaar wel blijven stimuleren.
3) wat dachten julie van een schema waar we onze centimers in kwijt kunnen zodat diegene die geen kilos per week verliezen maar wel centimeters ok dat stukje motivatie mee krijgen,? ook al is het maar 1cm dat zou iemand heel goed doen.
4). WEEGDAG staat gepland op vrijdag...zodra ik dus alle gegevens heb op vrijdag eind van de dag maak ik een weekverslagje van wie wat waar hoeveel kwijt en alles diegene die later posten dan dat post ik er wel tussen maar dat is alleen diegene die dus wegen op de sportschool en dat geldt dus echter voor fenna en najlae tanger die de weegdagen op woensdag hebben en op maandag de rest moet allemaal op vrijdag wegen zodat we elkaar blijven motiveren.
5) nog 3weken te gaan dames voor oud en nieuw hebben jullie al erover nagedacht wat jullie doel wordt voor het nieuwe jaar ..? vermeld dat maar vrijdag met je gewichtsverlies zodat we iets hebben om naar te streven ik zie de tickers gelukkig wel bij enkelen veranderen en voor diegene die stilstaan ook goed dat je gewicht behoudt en voor de Degene die aankomen hihi ik en fenna wij moeten heel hard ons best gaan doen..
6) ik hoop dat we er samen met zijn allen voor gaan en nog een paar kilo eraf kunnen knallen....voordat het nieuwe jaar begint en dan met schone lei opnieuw beginnen....
Good luck dames..!!!!!!!!!!!
Goeiemorgen
Ik vind het wel goed, dat van de centimeters... ik ben daar eigenlijk ook meer mee bezig dan de kilo's dus vrijdag een goeie dag
De meeting kan ik helaas niet bij zijn, ik woon te ver en ik hoop dat jullie een leuke dag samen zullen doorbrengen. Ik ben in die 3 weken bezig met me crosstrainer (voor de centimeters en vet) en hard bezig met gezondeten en veel water drinken. ik zal wegen, meten en kijken hoeveel en wat is er veranderd in die 3 weken, mocht er niets veranderen... dan heb ik een nieuwe doel voor het nieuw jaar en dat is een strenge eetschema samenstellen en die ook goed bijhouden....
Ik ben benieuwd naar wat jullie gaan doen, laat maar weten
just_being_me
07-12-2005, 10:57
Hey Dames,
Mijn eetverslag van gister:
s'ochtends:
- kokoskoekje
- koffie
s'middags:
- bolletje met kaas
- 3 geroosterde boterhammen
- 2 mandarijnen
- thee/water
s'avonds:
- bord met rijst en groenten
- water/koffie
- paar pepernoten
- stuk chocolade
- plakje cake
Hmm s'avonds ging niet zo lekker, krijg de laatste tijd s'avonds na het eten echt trek ik probeer dan water te drinken maar de trek blijft :(
Nee liloesh het was echt goed.!! :goedzo:
:$ Heb vandaag een andere aanpak aangenomen, op het einde van de dag zien we resultaat..
Hey meid als ik mijn verslag niet plaats, dan betekent dat ik geen internet heb...ik wil er zeker niet onderuitkomen :hihi:
ja waar zijn alle meiden naar toe
het is wel heele rustig geworden soms te rustig
zitten we allemaal weer te eten van de lekkere dingen die er te krijgen zijn deze maand
foei dames kom op elkaar steunen is de boodschap
gisteren liep ik nog in de winkel...al die lekkernijen, maar liloesh deed in haar gedachten :auw: tegen die lekkernijen
:maf:
Schatjes reageer allemaal later op de rest van de feedbacken.!!....ff druk dagje..!...
AAAAAAAAAAAAAAAAAh ik lijn al bijna een maand en er is bij mij niets weg geen een kilo hetzelfde :huil: :huil: :huil:
Ik denk dat het bij mij ook om de centimeters gaat en niet de kilo's :jammer:
Of eet ik niet goed genoeg? help!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.