Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
meiden waar zitten jullie
deze krijgen jullie omdat ik mijn eerste doel al had bereikt
http://img339.imageshack.us/img339/3681/taarttweety25jy.jpg
Knap hoor meid :goedzo:
toprakkizi
25-07-2005, 21:58
TIP 2
Een goed ontbijt is belangrijk daar sta je heel de dag op. Eet voldoende maar wel bewust. Beweeg ernaast.
een snee boterham is niet voldoende.
durf te eten eet vezelrijke voeding dat geeft een verzadigd gevoel en zit niet zoveel CAL. in
veel succes dames
klopt ONTBIJT IS HET BELANGRIJKSTE !!! omdat je als je s'morgens al eet is zeg maar je motor al op gang dus verteer je het ook makkelijker. als je heel de dag niets op hebt en je eet pas laat iets dan is je motor nog niet op gang en wat je eet kom je dan aan omdat je lichaam alles nog moet verbranden!!!
dus begin je dag goed met een ontbijt ze zeggen niets voor niets ONTBIJT ALS EEN KONING !!!
nou ik heb dus s'morgens 2 snee brood met slankie kaas op een glas thee en een sinaasappel voor de rest van de dag heb ik 2 perzikken op een glas cola light gekookte aardappelen en 2 kleine snoepjes (vanwege suikertekort)
voor de rest niets ik zit nu trouwens crackers met een glas thee te drinken !!!
hoe gaat het verder met jullie dames ???
marocgirlnador
25-07-2005, 22:01
Ik heb nu nog steeds niks gegeten alleen maar water drinken..:D!!!Dus vandaag was het een stroopwafel watter water water en daarna een broodje doner...:o!! Daarna was het weer 2 kannen water..that's it!! owja een klein broodje!!
marocgirlnador
25-07-2005, 22:02
die stroopwafel moest ik,ik werd helemaal dizzy dus moest ik iets na binnen werken ik kan had niks gegeten in de ogtend en ik had alleen maar een stroopwafel !:(!!!
toprakkizi
25-07-2005, 22:08
Ik heb nu nog steeds niks gegeten alleen maar water drinken..:D!!!Dus vandaag was het een stroopwafel watter water water en daarna een broodje doner...:o!! Daarna was het weer 2 kannen water..that's it!! owja een klein broodje!!
meid het is goed dat je veel water drinkt :goedzo:
maar ik zou dan geen broodje döner eten maar een gezonde maaltijd bevat ook minder dan zo'n broodje en let goed op neem ook zout en suiker in anders heb je dadelijk net als mij suikertekort :(
en geloof me dat is niet leuk !!!
doe het rustig aan eet gevariieerd en vergeet ook niet groente en fruit te eten !!!
en ga door met veel water drinken !!!
sarah1986
25-07-2005, 22:28
ik ben 5 kg aangekomen in de vakantie, ben hier gebleven in nederland :(
aan het eind van de zomer is iedereen bruin en mooie body ik ben bleek en dik aan het eind
klopt ONTBIJT IS HET BELANGRIJKSTE !!! omdat je als je s'morgens al eet is zeg maar je motor al op gang dus verteer je het ook makkelijker. als je heel de dag niets op hebt en je eet pas laat iets dan is je motor nog niet op gang en wat je eet kom je dan aan omdat je lichaam alles nog moet verbranden!!!
dus begin je dag goed met een ontbijt ze zeggen niets voor niets ONTBIJT ALS EEN KONING !!!
nou ik heb dus s'morgens 2 snee brood met slankie kaas op een glas thee en een sinaasappel voor de rest van de dag heb ik 2 perzikken op een glas cola light gekookte aardappelen en 2 kleine snoepjes (vanwege suikertekort)
voor de rest niets ik zit nu trouwens crackers met een glas thee te drinken !!!
hoe gaat het verder met jullie dames ???
:hadj: idd :D :nijn:
aaaaaaaaa liloes je ondertekening is verwijder in ik vond m nog zo mooi :(
marocgirlnador
26-07-2005, 11:46
meid het is goed dat je veel water drinkt :goedzo:
maar ik zou dan geen broodje döner eten maar een gezonde maaltijd bevat ook minder dan zo'n broodje en let goed op neem ook zout en suiker in anders heb je dadelijk net als mij suikertekort :(
en geloof me dat is niet leuk !!!
doe het rustig aan eet gevariieerd en vergeet ook niet groente en fruit te eten !!!
en ga door met veel water drinken !!!
Hihih IK ben egt gek op turkse eten als het aan mijn vriendin ligt stuurt ze mij dagelijks baklava.. :o
Ik zeg daar nooit nee op,maar vaak komt er wat tussen dat ze niet kan komen,alhamoudlilah!! :o !
Maar ik drink wel zeker heel veel water en vandaag in de ochtend heb ik alleen een abrikoos op.En ik ga zo even drie glazen water drinken inshallah!!
Wa salaam moealikoem (veel suces met jouwd ieet!!)!
cambou TIP 3
Beweeg!
Conditionele beweging is dé sleutel tot het verminderen van onderhuids vet! Het zorgt voor het vrijmaken van onderhuidse vetten, zodat wij ze als energiebron kunnen verbruiken! Train uw conditie minstens 4 keer per week gedurende minimaal 30 minuten!
riffia_karima
26-07-2005, 14:14
haha heb niet alles gelezen :rolleyes:
Ik wil ook graag meedoen ..wil minimaal 5 kilotjes kwijt :D
cambou TIP 3
Beweeg!
Conditionele beweging is dé sleutel tot het verminderen van onderhuids vet! Het zorgt voor het vrijmaken van onderhuidse vetten, zodat wij ze als energiebron kunnen verbruiken! Train uw conditie minstens 4 keer per week gedurende minimaal 30 minuten!
Is spinning een goede cardiotraning om vet te vrebranden?
marroqui_tropic
26-07-2005, 14:46
Hoi wijfies,
Wat is de groep leuk.... haha echt lachen
Was vandaag weer goed bezig en bruis van de energie.........
Moet nodig weer beginnen met trainen maar weet niet welke sport. deed altijd fitness maar vind het zo saai. Wil spinning doen maar weet niet hoe dat is. Zijn mensen hier bekend mee??????????????
Hoor van jullie
Dikke kus
Marroqui_tropic
marroqui_tropic
26-07-2005, 14:47
Ooh ja,
Ik had begrepen, dat je na 8 uur weinig verbruikt. Ik eet daarom na 20 uur 's avonds ook niet meer. Alleen drinken.
Weten jullie hier ook meer over?
Groetjes Soumi
riffia_karima
26-07-2005, 14:58
hai hai meidd ..
Ja klopt had het ook gehoord ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.